Voorjaarsdepressie?quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:24 schreef wyccie het volgende:
Ik moet nog de was ophangen en dan ga ik zelf hangen.
Geen plaat van INXS opzetten Wyccie.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:24 schreef wyccie het volgende:
Ik moet nog de was ophangen en dan ga ik zelf hangen.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:25 schreef Diaan73 het volgende:
Het was dus maar goed dat het geluid uit stond?
Als Twan moet trakteren wat moet jij dan knippen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:27 schreef Diaan73 het volgende:
Pff ik heb geen zin om te knippen.... ik denk dat ik het vanavond ook maar niet doe.
Hij gaat prikkers met worst, kaas en bifiworstje trakteren en ik heb een voetbal met daarop de tekst Hoera Twan is 8 jaar! gemaakt om aan de botte uiteinde van de prikker te plakken, staat wat feestelijker.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als Twan moet trakteren wat moet jij dan knippen?
Paar extra maken zonder vleesquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:35 schreef Diaan73 het volgende:
Dat moet ik nog navragen.... anders moeten er een paar aangepast worden.
Een prikken met kaas, kaas, kaasquote:
Yeps, met komkommertje en iets anders erbij dan... moet nog bedenken wat eigenlijk. Maar kan ook 2 stukjes kaas zijn dan natuurlijk.quote:
Augurk, zilveruitje of speciaal voor de moslims, een olijfquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps, met komkommertje en iets anders erbij dan... moet nog bedenken wat eigenlijk. Maar kan ook 2 stukjes kaas zijn dan natuurlijk.
Ja, dat zijn inderdaad ook goede opties...quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Augurk, zilveruitje of speciaal voor de moslims, een olijf
Ik heb het vermoeden dat het een strikplaatje is.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Niemand een idee over mijn plaatje?
Neen. Hoewel... mijnheer is minder vriendelijk dan hij oogt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat het een strikplaatje is.
Je zat weer te zuipen, zeker?quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:19 schreef Wickedangel het volgende:
Kunnen jullie me niet even waarschuwen als het hier alle ballen verzamelen is?
Ik ben geen bal.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:19 schreef Wickedangel het volgende:
Kunnen jullie me niet even waarschuwen als het hier alle ballen verzamelen is?
Een gehaktbal dan?quote:
Geen chips en ik keek niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, je lag vanavond wel op de bank met een zak chips naar de Avro te kijken.
Cadeau, omdat ik het zo bij Diaan vind passen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:22 schreef Wickedangel het volgende:
Een gehaktbal dan?
Had jij die mooie fietsbel cadeau gegeven of was het een tip van jou?
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 17 maart 2010 22:25 schreef wyccie het volgende:
Geen chips en ik keek niet.
Ik weet het, een slechte gewoonte om de tv onnodig aan te laten. Daarom ga ik nu dan ook achter de pc vandaan om de tv aandacht te geven.
Lief van je.quote:Cadeau, omdat ik het zo bij Diaan vind passen.
Ook dat sluit ik niet uit. Maar hij is geen acteur.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is in ieder geval geen fietsenmaker.
Toch geen muzieknegert, hè?quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ook dat sluit ik niet uit. Maar hij is geen acteur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |