Ik had hieroverheen gelezen, vroeg je dat nou aan mij?quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Weet jij wat het betekent als je 16 Mbit/s internet hebt?
Ja, jij weet toch heel veel over computers?quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik had hieroverheen gelezen, vroeg je dat nou aan mij?
Maar als je niet download of online games speelt, voldoet het prima.quote:
quote:
Ja, enórm. Ik ben de nieuwe FOK!-pc-goeroequote:Op woensdag 17 maart 2010 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, jij weet toch heel veel over computers?
Dat doe ik inderdaad niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar als je niet download of online games speelt, voldoet het prima.
Neuh, daar heb ik nooit last van. Ik heb net even gecheckt en ik haal dus ook daadwerkelijk 15,9. Dat is best een goed resultaat volgens mij.quote:Streaming audio/video kan soms een beetje traag laden en brak zijn maar dat is ook het enige.
Ik ben er eigenlijk ook wel weer klaar mee voor vandaag.quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:02 schreef Wickedangel het volgende:
Moet ik nu alweer een plaatje posten? Ik heb geen zin meer.
Nou ja, dat hoef je dan vannacht niet meer te doen.quote:Ik ga zo pitten, ik heb vannacht alleen maar liggen hoesten
Je kunt beter Berenburg nemen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:06 schreef Wickedangel het volgende:
Ik neem wel een paracetamol. Of twee![]()
Gedaan. Weet niet of het dezelfde vraag is die je bedoeltquote:
Alsof ik dat in huis heb. Mensen zeggen ook wel: Dan neem je toch een grog? Alsof ik rum in huis heb.quote:
Spitsquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is toch die veelbelovende scorende middenvelder die Ajax 1 niet haalde omdat-ie aan de drugs ging?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |