Toen jij deze post maakte was het nog 2 uur en 13 minuten ja. Of zal ik anders je baas eens op de hoogte stellenquote:
Spankie voor een hele minuut.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:49 schreef jna het volgende:
[..]
Toen jij deze post maakte was het nog 2 uur en 13 minuten ja. Of zal ik anders je baas eens op de hoogte stellen
Ik wil hem wel een keer spreken.. Kijken hoe ik haar vriendje kan wordenquote:Op maandag 8 maart 2010 15:52 schreef jna het volgende:
Ik ken carice van houten dr ex. Wie wilt me aanraken?
Door 10 jaar ouder te zijn denk ik om mee te beginnenquote:Op maandag 8 maart 2010 15:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik wil hem wel een keer spreken.. Kijken hoe ik haar vriendje kan worden
Ze zoekt gewoon een heel vruchtbaar iemand die haar liefde en kids kan geven.. Ik voel me geroepenquote:Op maandag 8 maart 2010 15:56 schreef jna het volgende:
[..]
Door 10 jaar ouder te zijn denk ik om mee te beginnen
Je moet 'm schudden.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:51 schreef jna het volgende:
Volgens mij is de shffle van m'n iPhone kapotik krijg 2 keer 2 keer een nummer met dezelfde titel achter elkaar.
Ze weet wie het zegtquote:Op maandag 8 maart 2010 16:08 schreef jna het volgende:
[..]
Zal Paula leuk vinden dat je dat over dr zegt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |