Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Bob-B = Bob
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!
Groetjes,
Krea.
x2quote:
welk nummer?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:34 schreef haakon het volgende:
hoppa hardcore dr op
Wat aardig van jequote:Op maandag 8 maart 2010 15:36 schreef Kreator het volgende:
Ik offer me wel op. Kom maar langs.
Jaaaquote:Op maandag 8 maart 2010 15:46 schreef Ballantines het volgende:
Is er eigenlijk al eens een ToF-meeting geweest?
Ja en het wordt hoog tijd voor een nieuwe.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:46 schreef Ballantines het volgende:
ik moet er ook eens 1 meemaken, dus ik stem voorquote:Op maandag 8 maart 2010 15:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja en het wordt hoog tijd voor een nieuwe.![]()
Wat dachten jullie van zwemmen, eten of bowlen?
zeker, begin dit jaar nogquote:Op maandag 8 maart 2010 15:46 schreef Ballantines het volgende:
Eten en/of bowlen is goed!quote:Op maandag 8 maart 2010 15:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Eten ben ik voor. Ik kan niet bowlen.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
waarom niet onderwaterbowlen tijdens het eten ?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
oefen maar, en ik zeg wel wanneer het goed isquote:Op maandag 8 maart 2010 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, kan ik wel. Maar het ziet er dan ook meteen niet uit
quote:Op maandag 8 maart 2010 15:53 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
oefen maar, en ik zeg wel wanneer het goed is
Jij wilt mij graag over de baan zien vliegenquote:
vrijdag/zaterdag?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dus het wordt een eet/bowlmeet.
Wanneer?
quote:Op maandag 8 maart 2010 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij wilt mij graag over de baan zien vliegen
Oke, prik jij?quote:Op maandag 8 maart 2010 16:01 schreef Redbaron het volgende:
[..]
vrijdag/zaterdag?
gewoon een datum prikken, wie kan die komt. Zo niet, jammer dan
Mits het lachwekkend is wel ja.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij wilt mij graag over de baan zien vliegen
JAquote:Op maandag 8 maart 2010 16:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mits het lachwekkend is wel ja.
Ben ik nu gemeen?
quote:Op maandag 8 maart 2010 16:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
We doen geen meet zonder David en San hoor.
Ja weet ik eigenlijjk niet. We moeten een datum doen waarbij niet meteen 3 mensen afhaken (ook niet later natuurlijk)quote:
Dat weekend kan wel. Alleen niet de 27equote:Op maandag 8 maart 2010 16:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja weet ik eigenlijjk niet. We moeten een datum doen waarbij niet meteen 3 mensen afhaken (ook niet later natuurlijk)
Ergens in April doen?
Is ook goed San.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weekend kan wel. Alleen niet de 27e
Wat dachten jullie van de 20e dan?
Hehehehequote:Op maandag 8 maart 2010 16:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
afgezien van voetbal kunnen we het over alles eens zijn, in principe
i kneuwquote:Op maandag 8 maart 2010 16:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehehe
Het was ook maar een grapje
van wat?quote:Op maandag 8 maart 2010 16:30 schreef Samzz het volgende:
Ik stel m'n tieten geheel belangeloos ter beschikking.
quote:Op maandag 8 maart 2010 16:30 schreef Samzz het volgende:
Ik stel m'n tieten geheel belangeloos ter beschikking.
Dat rookt er dus zoquote:Op maandag 8 maart 2010 16:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb al 3 x boter in de pan laten verbrandenEen rook hier in huis
Knap.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hahahaquote:Op maandag 8 maart 2010 16:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
moet je ook maar niet fok!ken tijdens het kokenquote:Op maandag 8 maart 2010 16:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
Raampje openquote:Op maandag 8 maart 2010 16:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
voebal.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jij bent zo'n internetter die nooit buiten komt?
Ninja edit isn't ninja.quote:
Misschien heb je geluk als Pinksteren en Pasen ook op een dag vallen.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:02 schreef Daywalk3r het volgende:
Nee, ik dacht dat Zaterdag op Zondag viel
Ja mischien. 4 Pinksterdagen die valen dan op pasen mischien.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien heb je geluk als Pinksteren en Pasen ook op een dag vallen.
jaquote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 17:34 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nee gewoon, was gister nog bij 1e wezen kijken.
Oke, volgend jaar ook hopelijk weer aan het voetballenquote:
Pizza met extra veel pizzaquote:
quote:
Vanavond vrij of niet? lekker!quote:
Die is vanavond gesloten.quote:
Alles goed?quote:
Zijn gangetje en met jou ?quote:Op maandag 8 maart 2010 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alles goed?
Ik krijg hier op Fok steeds meer bijnamen
Absoluut niet. Dit is perfectie. Behalve dat kapotte glas.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:10 schreef Kreator het volgende:
Biermeisjes zijn okay, al zou wat meer 'inhoud' niet verkeerd zijn in dit geval..
Zie fobo.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:10 schreef Kreator het volgende:
Biermeisjes zijn okay, al zou wat meer 'inhoud' niet verkeerd zijn in dit geval..
wie?quote:
wie?quote:
De vader van m'n beste vriendin. Hij heeft COPD in vergevorderd stadium. Hij is helemaal paars en ligt aan de zuurstof.quote:
ja, en ik heet keesquote:
Oh. Sterkte dan maar.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
De vader van m'n beste vriendin. Hij heeft COPD in vergevorderd stadium. Hij is helemaal paars en ligt aan de zuurstof.
Ohhh die...quote:Op maandag 8 maart 2010 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
De vader van m'n beste vriendin. Hij heeft COPD in vergevorderd stadium. Hij is helemaal paars en ligt aan de zuurstof.
3 of 10?quote:Op maandag 8 maart 2010 19:46 schreef Ballantines het volgende:
Tot nu toe nog steeds meeste stemmen op april![]()
Joah denk dat dat de beste locatie is....of je moet in wierden wat doen...De Marke geloof ikquote:
Ik vind de bios ook wel een goed idee eigenlijkquote:
Maar dan kunnen we de hele film niet met elkaar praten.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de bios ook wel een goed idee eigenlijkDaar ben ik namelijk wel goed in!
Jij wil gewoon niet bowlen he ?quote:Op maandag 8 maart 2010 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de bios ook wel een goed idee eigenlijkDaar ben ik namelijk wel goed in!
Dit is Fok, ik doe niet aan pratenquote:Op maandag 8 maart 2010 19:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Maar dan kunnen we de hele film niet met elkaar praten.
Ik durf niet te karten. Dat is eng.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:55 schreef Redbaron het volgende:
Bowlen is gezelliger,Kartmeet is ook leuk
Got mequote:Op maandag 8 maart 2010 19:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jij wil gewoon niet bowlen he ?![]()
Ik ga karten!quote:Op maandag 8 maart 2010 19:56 schreef Ballantines het volgende:
Misschien kunnen we allemaal wat anders gaan doen?
Jongen, ik heb met San heel wat te roddelen hoor.quote:
Waarom niet? Wie heeft dat eigenlijk bedacht? Dat je tijdens de film niet mag praten? Dit is een vrij land!!!!quote:Op maandag 8 maart 2010 19:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jongen, ik heb met San heel wat te roddelen hoor.![]()
En dat kan niet tijdens de film.
we kunnen ook thuisblijven...quote:Op maandag 8 maart 2010 19:56 schreef Ballantines het volgende:
Misschien kunnen we allemaal wat anders gaan doen?
Selm, jij had toch kindjes? Hoe oud zijn ze?quote:Op maandag 8 maart 2010 20:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
Sowieso in de lente (of zomer) BBQ @ my place?
Ik denk niet dat andere bioscoopbezoekers dat kunnen waarderen.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:59 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Waarom niet? Wie heeft dat eigenlijk bedacht? Dat je tijdens de film niet mag praten? Dit is een vrij land!!!!
Ik heb een dochter. En die woont niet meer thuis.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:01 schreef Fems het volgende:
[..]
Selm, jij had toch kindjes? Hoe oud zijn ze?
Over een meeting maar we kunnen het niet eens worden.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Niks thuisblijven![]()
Waar gaat het over eigenlijk?
Ah, oke! Hoe oud ben jij dat? (wat een nieuwsgierigheid, sorry)quote:Op maandag 8 maart 2010 20:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb een dochter. En die woont niet meer thuis.
Ik ben 18quote:Op maandag 8 maart 2010 20:04 schreef Fems het volgende:
[..]
Ah, oke! Hoe oud ben jij dat? (wat een nieuwsgierigheid, sorry)
quote:
WINquote:
klinkt goedquote:Op maandag 8 maart 2010 20:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
Sowieso in de lente (of zomer) BBQ @ my place?
hmm, klinkt niet best.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben het er wel mee eens hoorquote:Op maandag 8 maart 2010 20:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
Over een meeting maar we kunnen het niet eens worden.
De één kan niet paintballen, en de ander niet bowlen. Naar verluidt kan iedereen wel eten.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
Anyway, wat gaan we doen? Paintball of bowlen?
10 april gaan we ergens eten.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De één kan niet paintballen, en de ander niet bowlen. Naar verluidt kan iedereen wel eten.
Mac holten, is david er iig bijquote:Op maandag 8 maart 2010 20:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
10 april gaan we ergens eten.![]()
Waar?
Selma wil dat nietquote:
Nu al?quote:
Juistquote:Op maandag 8 maart 2010 20:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Laten we gaan eten en bowlenlijkt me gezellig
Goed idee inderdaad.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Eenschquote:Op maandag 8 maart 2010 20:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik wil pingpongen en etenquote:Op maandag 8 maart 2010 20:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dat doen we daarna.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
I WANNA ROCK!
quote:Op maandag 8 maart 2010 20:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Eten/Bowlen/Bier, waardoor dit het resultaat is:
[ afbeelding ]
Gewoon naar zo'n Tante Annie's Erwtensoep Paradijs gaan en een paar van die tafellakens aan elkaar naaienquote:Op maandag 8 maart 2010 20:38 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik weer geld heb, hangt deze jurk in mijn kast
quote:Op maandag 8 maart 2010 20:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gewoon naar zo'n Tante Annie's Erwtensoep Paradijs gaan en een paar van die tafellakens aan elkaar naaien
Dit is een vintagequote:Op maandag 8 maart 2010 20:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gewoon naar zo'n Tante Annie's Erwtensoep Paradijs gaan en een paar van die tafellakens aan elkaar naaien
Ik zou m'n erwtensoep ervan etenquote:Op maandag 8 maart 2010 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit is een vintageDie naai je niet in elkaar. Die koop je, draag je en koester je.
[..]
Van een jurk van 80 euro?quote:Op maandag 8 maart 2010 20:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zou m'n erwtensoep ervan eten
Idd vintage, die tafellakens had je vroegerquote:Op maandag 8 maart 2010 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit is een vintageDie naai je niet in elkaar. Die koop je, draag je en koester je.
[..]
waarom doet jouw UI het niet?quote:Op maandag 8 maart 2010 20:42 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Idd vintage, die tafellakens had je vroeger
quote:Op maandag 8 maart 2010 20:42 schreef Samzz het volgende:
Laat maar, ga wel weer in Singles posten, daar weten ze deze jurken wél te waarderen
quote:Op maandag 8 maart 2010 20:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Eten/Bowlen/Bier, waardoor dit het resultaat is:
[ afbeelding ]
Ik kan niet naaienquote:Op maandag 8 maart 2010 20:43 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Op de markt is een rol stof goedkoper
Uwen mama misschien...of een kenis.quote:
Ja, geloof dat er in Cinestar anders ook genoeg zit.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Maar Bowlen oke..maar waar eventueel eten dan?
Daar rechts van dat bowlingcentrum zitten toch wel wat eetdingen?
Jup, maar bij titanic kunj ook eten, groepsarrangement ofzoquote:Op maandag 8 maart 2010 20:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Maar Bowlen oke..maar waar eventueel eten dan?
Daar rechts van dat bowlingcentrum zitten toch wel wat eetdingen?
Jou misschienquote:Op maandag 8 maart 2010 20:48 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Uwen mama misschien...of een kenis.
Blijf erbij dat t aan tafellaken doet denken
volgens mij bedoel ik dat restaurant!quote:Op maandag 8 maart 2010 20:49 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Jup, maar bij titanic kunj ook eten, groepsarrangement ofzo
quote:LONDEN - Een 22-jarige Britse kleindochter heeft de 63-jarige vriend van haar oma (73) ingepikt. Het kersverse stel is inmiddels verloofd.
Dat meldde de Britse tabloid News of the World zondag op zijn website.
De affaire begon toen oma en haar vriend de werkloze vrouw vroegen om bij hen in te trekken. Op een dag trof oma Margaret echter haar vriend stoeiend met haar topless kleindochter op de bank aan. De voormalige leraar Jack zou het initiatief hebben genomen.
''Jack is beter af met een wild iemand zoals ik. We hebben een goed en gezond seksleven'', aldus de 22-jarige Keelie.
Aphrodite is de griek, kunj idd ook zeer goed etenquote:Op maandag 8 maart 2010 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jou misschien
@ Remco: Aphrodite bedoel je?
Aphrodite is geloof ik vet duur... Tenminste, het zit op Go Planet, alles op Go Planet is duurquote:
Ja, ik heb oma al gevraagd of ze het me wil leren, ze heeft net een nieuwe machine gekocht, dus met de komende vrije dagen eens proberenquote:
Daar kun je heel goed eten iddquote:Op maandag 8 maart 2010 20:52 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Aphrodite is de griek, kunj idd ook zeer goed eten
Jij wil gewoon je blingblingjurk niet een weekje uitstellenquote:Op maandag 8 maart 2010 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aphrodite is geloof ik vet duur... Tenminste, het zit op Go Planet, alles op Go Planet is duur
*eenschquote:Op maandag 8 maart 2010 20:48 schreef Redbaron het volgende:
Blijf erbij dat t aan tafellaken doet denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |