hoe doe je dat, bij de instellingen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:27 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik schakel mijn internet altijd uit als ik klaar ben met internetten om de batterij te sparen.
Misschien is het zoiets, dat ie om energie te besparen de verbinding verbreekt?
Ik ging de t for telecom binnen en daar was de witte gewoonquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:05 schreef P.F het volgende:
ooooh hoe kom je aan de witte
mn telefoon begint opeens niet meer te uploaden naar picasa?!
hm, nu ziet hij wel wat, maar ik dan de schijf aanklik, ziet hij alsnog niksquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:28 schreef Knuffleheinz het volgende:
Ik kan (op een pc en op een mac) gewoon dingen van mijn telefoon afhalen. Kabel er in, dan op usb koppelen klikken (je krijgt een melding als je de kabel er in doet) en hoppa
Als je die melding niet krijgt kan je proberen bij instellingen > over het toestel > extra instellingen > "alleen massaopslag" aan of uit te vinken.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:57 schreef P.F het volgende:
Hebben jullie dat als iemand belt dat je de foto van zijn/haar facebook account ziet?
Ik wil dat maar ik weet niet hoe!
En welke autolader hebben jullie? Ik zoek een goedkope!
Ik heb er 1 voor 7 euro besteld incl verzenden op www.telefoonlader.nl samen met een gewone lader was het 15 euro, volgende dag in huis, werkt prima! (wel merkloos)quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:57 schreef P.F het volgende:
Hebben jullie dat als iemand belt dat je de foto van zijn/haar facebook account ziet?
Ik wil dat maar ik weet niet hoe!
En welke autolader hebben jullie? Ik zoek een goedkope!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |