Vinger erop houden tot ie ploink zegt en dan wegslepen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:43 schreef P.F het volgende:
Ik heb met de knop [voeg toe] 2 programma's op mijn "hoofd" dekstop geplaatst, hoe haal ik deze weer weg?
Ok en hoe doe ik dat in het gewone emailprogramma? ik snap dat POP etc niet zo?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:51 schreef Knuffleheinz het volgende:
Je kan je hotmail wel gewoon in het emailprogramma doen. Niet in het gmail programma. Dat is inderdaad alleen geen pushmail.
Geen idee, ik hotmail zelden.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Ok en hoe doe ik dat in het gewone emailprogramma? ik snap dat POP etc niet zo?
Ik had zelf geloof ik bij authentication: geen gedaan.quote:POP server: pop3.live.com
Authentication type: SSL
User name: Your Windows Live ID, for example yourname@hotmail.com
Password: The password you usually use to sign in to Hotmail or Windows Live
SMTP server: smtp.live.com
Autentication type: use TLS
hmmm... lukt niet?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:07 schreef Knuffleheinz het volgende:
[..]
Ik had zelf geloof ik bij authentication: geen gedaan.
Ja je geheugen loopt zeker vol als je geen taskkiller gebruiktquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:46 schreef suijkerbuijk het volgende:
ik heb er een .
Leuk ding alleen adroit 1.5 heeft een mem bug .
Loop het geheugen langzaam maar zeker vol.
Even een soft reset en dan is het weer terug .
Er zijn ook beta roms versie 2.1
Zal het eens proberen. Welk programma wilde je nemen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:58 schreef Mirjam het volgende:
tvp
kunnen jullie barcodes (van de qr dingen) aflezen van jullie computerscherm?
mij lukt het niet?
heb 2 app's geprobeerd
ooh, dat werkt direct!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:16 schreef Knuffleheinz het volgende:
Ik heb de Barcode Scanner van het ZXing Team. Werkt goed. Je moet alleen wel de camera vast op je scherm richten voor je hem opstart.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ooh, dat werkt direct!
nu schaam ik me
thanks
zit er een verschil tussen taskiller en advanced task killer? taskiller heb ik alquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:58 schreef Knuffleheinz het volgende:
[..]
Andere dingen die ik veel gebruik.
-Treintijden
-Nu.nl
-Het Weer
-Advanced Task Killer
-gStrings
-HandyCalc
-Astro (file manager)
-TuneWiki (om muziek af te spelen)
-Wikidroid
-Documents to Go
okquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:31 schreef Knuffleheinz het volgende:
Ik denk dat ze gewoon hetzelfde doen, alleen andere makers.
aah,ok ff kijkenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:58 schreef Knuffleheinz het volgende:
[..]
Andere dingen die ik veel gebruik.
-Treintijden
-Nu.nl
-Het Weer
-Advanced Task Killer
-gStrings
-HandyCalc
-Astro (file manager)
-TuneWiki (om muziek af te spelen)
-Wikidroid
-Documents to Go
Als je al het geluid uitzet (met de knop op de zijkant) gaat het camerageluid ook uit. Geen idee of je die apart nog kunt uitzetten.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:44 schreef Mirjam het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe je een foto kan tweeten? Ik snap er geen reet van![]()
En oh,kan het geluid van de camera ook uit?
duurde het ook zo lang bij jou om een foto te uploaden?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:55 schreef Syrena het volgende:
Net mijn eerste foto getweet! Ging idd zoals ik hierboven beschreef.
Pief, hoe bedoel je, wachtwoord? Dat niemand in je inbox kan of 1 sms met wachtwoord?
Dat niemand in mijn inbox kan!quote:Op maandag 22 maart 2010 21:55 schreef Syrena het volgende:
Net mijn eerste foto getweet! Ging idd zoals ik hierboven beschreef.
Pief, hoe bedoel je, wachtwoord? Dat niemand in je inbox kan of 1 sms met wachtwoord?
Deze is niet graties http://www.androlib.com/a(...)privatesms-jztx.aspxquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |