abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78893733
En voor boeken lezen gebruik ik Aldiko.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_78893880
Ik heb telfort, dus deze zou kunnen ?
http://www.degsm.nl/gsm/1(...)ite_KPN_simlock.html
pi_78893960
quote:
Op maandag 8 maart 2010 16:16 schreef P.F het volgende:
O de achterkant is niet groen maar wit
pi_78895822
quote:
Op maandag 8 maart 2010 16:16 schreef P.F het volgende:
Ik zou 'm bij Typhone bestellen als je al een abbo hebt, die is simlockvrij en goedkoper.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_78896441
Bij thypone is ie niet op voorraad dus duurt het iets van 5 dagen !!
pi_78896544
Oeh deze is cute: Samsung B3310 Pink
pi_78896744
pi_78899317
hahaha, dat ding lijkt van de zijkant alsof het je gspot kan stimuleren
pi_78899333
kan hij trouwens automatisch opneemt als iemand belt? dus zonder het aanraken van knoppen?
pi_78902092
quote:
Op maandag 8 maart 2010 18:22 schreef P.F het volgende:
kan hij trouwens automatisch opneemt als iemand belt? dus zonder het aanraken van knoppen?
Dat lijkt me echt zo onhandig Dan horen ze me stofzuigen (de enige keer dat ik mijn telefoon niet hoor).
Hallooooo?? HALLOOOOOO???? HALLLLLLOOOOO!!! *k#t* *tuut*tuut*tuut*
pi_78902660
Jaaa maar voor sommige mensen (bijv op de motor) is dat wel handig !
pi_78911550
und syrena?
pi_78911610
mmmm misschien moet je tegenwoordig betalen voor shazam, zo iets staat mij bij !
pi_78921384
quote:
Op maandag 8 maart 2010 22:17 schreef P.F het volgende:
und syrena?
Hij doet het! Lag al in bed en toen schoot het me te binnen. Heb dus een liedje afgespeeld op de foon en toen Shazam aangezet. Eerste keer werkte het niet, maar dat kwam omdat ik hem beneden vast had en daar zit de microfoon Tweede keer deed ie het prima.
pi_78922034
Best een geniaal programmatje.
pi_78924328
Als ik op kieskeurig kijk vindt iedereen de telefoon best slecht, nu weet ik het niet meer !!
pi_78925075
ik wel, doorsparen en een iphone kopen
(Y)
pi_78925290
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 11:44 schreef P.F het volgende:
Als ik op kieskeurig kijk vindt iedereen de telefoon best slecht, nu weet ik het niet meer !!
Wat vinden ze dan slecht?
pi_78927373
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 11:44 schreef P.F het volgende:

Even doorsparen voor de HTC Legend.
pi_78930916
Ik vind het zelf gewoon stom om zoveel meer te betalen voor een merk EN/OF een duur abonnement, terwijl de telefoon op zich geen dingen kan die andere telefoons niet kunnen.

Wat de meest recente review betreft, de USB-functie werkt wel, je moet alleen er aan denken dat je bovenin het balkje drukt om de telefoon te koppelen aan je PC. Verder werk ik niet met Windows 7, dus daar kan ik niks over zeggen. Alleen dat je het meegeleverde programma niet moet installeren dat in de doos zit, want dat werkt idd niet fatsoenlijk.

En dat te pas en te onpas verbinding maken met internet is A heel makkelijk uit te schakelen (APNdroid installeren) en B geen probleem als je een abbo met onbeperkt internet hebt (heb ik niet, dus ik doe optie A).

En als je het toetsenbord te klein vind bij het sms-en, telefoon kantelen, dan krijg je een groter toetsenbord.
pi_78943164
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 10:07 schreef Syrena het volgende:

[..]

Hij doet het! Lag al in bed en toen schoot het me te binnen. Heb dus een liedje afgespeeld op de foon en toen Shazam aangezet. Eerste keer werkte het niet, maar dat kwam omdat ik hem beneden vast had en daar zit de microfoon Tweede keer deed ie het prima.
Tof!!!

Heb hem besteld!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_78946098
!!!!!
pi_78946124
Ik krijg hem donderdag pas !!!!!
pi_78947009
Daarom moet je ook overdag bestellen.

Bijna al die klachten op kieskeurig slaan overigens nergens op. Als die persoon van tevoren had geweten wat een android telefoon inhield was er geen probleem geweest. Alleen dat bluetooth (nog) niet werkt op de spica is een terechte klacht..
pi_78948335
Haha, ik had eerder geen geld Helaasch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')