Dat kan OOK liggen aan het feit dat je te snel brandt hequote:Op maandag 8 maart 2010 15:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* MadMaster gaat vanavond even op zoek naar ConvertXtoDVD 4.
Heb nu al te veel DVD's verknalt...
Dus het ligt vaak aan het branden dat gebrande dvd's blijven haken en niet aan de avi zelf?quote:Op maandag 8 maart 2010 17:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan OOK liggen aan het feit dat je te snel brandt he
Ik hoop het niet want dat is echt een walgelijke kuttentquote:Op maandag 8 maart 2010 16:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah gezellig. Klinkt een beetje als cafe Sorbonne...
Te veel ballerige popi figuren op te weinig vierkante meters idd. Maar qua inrichting is het wel een soort van jagershut ofzo...quote:Op maandag 8 maart 2010 17:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hoop het niet want dat is echt een walgelijke kuttent
Dat is goed mogelijkquote:Op maandag 8 maart 2010 17:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dus het ligt vaak aan het branden dat gebrande dvd's blijven haken en niet aan de avi zelf?
Ik zal het aan mijn maatje zeggen dan. Krijg soms dvd's die dan ineens stilstaan waardoor het lijkt alsof die niet helemaal goed gedownload is....quote:Op maandag 8 maart 2010 17:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is goed mogelijk
Veel CD's zijn geschikt voor branden op 52x ofzo, maar veel branders dan weer niet. Je kunt beter op 8x branden dan op 16x of 32x als het om films gaat.
quote:Op maandag 8 maart 2010 17:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zal het aan mijn maatje zeggen dan. Krijg soms dvd's die dan ineens stilstaan waardoor het lijkt alsof die niet helemaal goed gedownload is....
Okay thanx.... Misschien moet ik inderdaad ook eens een nieuwe player kopen... de PS2 is al een beetje bejaard aan het worden.....quote:Op maandag 8 maart 2010 17:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mja dat lijkt me inderdaad een brandproblem eventueel in combinatie met een speler die misschien ook niet helemaal tof is.
PS2? Die zijn heel slecht in gedownloade films zelf gebrande afspelen. Daar had ik ook altijd last van.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay thanx.... Misschien moet ik inderdaad ook eens een nieuwe player kopen... de PS2 is al een beetje bejaard aan het worden.....
Ah dan zal ik dat kreng maar eens vervangen.... Speel er toch ook geen spelletjes meer op....quote:Op maandag 8 maart 2010 17:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
PS2? Die zijn heel slecht in gedownloade films afspelen. Daar had ik ook altijd last van.
Niet zo bestquote:Op maandag 8 maart 2010 16:52 schreef PhysicsRules het volgende:
hoe is het met de appeltaarten?
quote:Op maandag 8 maart 2010 20:44 schreef B.ertha het volgende:
Ik protesteer tegen deze titel. Een titel is per definitie niet titelloos
Zat je erop te wachten?quote:Op maandag 8 maart 2010 20:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]Eindelijk iemand die er iets over zegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |