Stoer, ik had er al 2, nu heb ik een mooi rond getal kankers.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
9998 kankers voor die posting, kutmof
3 zelfsquote:Op maandag 8 maart 2010 14:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Stoer, ik had er al 2, nu heb ik een mooi rond getal kankers.
Het was de bedoeling dat ik het laatste woord zou hebben, houd je muil eensquote:Op maandag 8 maart 2010 14:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Stoer, ik had er al 2, nu heb ik een mooi rond getal kankers.
Zeg dan 's wat zinnigsquote:Op maandag 8 maart 2010 14:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het was de bedoeling dat ik het laatste woord zou hebben, houd je muil eens
Wie?quote:Op maandag 8 maart 2010 14:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hieren dan de volgende Lotusss worden zeker
Maar ik heb er net 9998 gekregenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:58 schreef Gert het volgende:
Dat "kanker" dit en "hoer" dat mag wel ophouden trouwens.
Prima, al heb ik vette vraagtekens bij het momentumquote:Op maandag 8 maart 2010 14:58 schreef Gert het volgende:
Ahhh, een straaltje zonlicht door de kieren van deze klamme schuur!quote:
En die had ik niet eens gelezen!quote:Op maandag 8 maart 2010 14:58 schreef Gert het volgende:
In dergelijke algemene zin uitgedrukt mag je ook iedereen wel de kanker wensen hoor.quote:
Ik ben niet zo heel lang geleden nog onder de douche geweest.quote:
Ik gooi mijn 9998 kankers net op marktplaats!11!!quote:Op maandag 8 maart 2010 15:03 schreef Gert het volgende:
[..]
In dergelijke algemene zin uitgedrukt mag je ook iedereen wel de kanker wensen hoor.
Ben ik de enige die het achterlijke vragen vind?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:03 schreef Disana het volgende:
http://www.teleac.nl/nationaleinburgeringtest/quiz/
Mijn uitslag:
Resultaat: 5,3
Helaas, u bent niet 'ingeburgerd'.
De bekende Nederlanders:
Fajah Lourens: 5,3
Susan Smit: 5,1
Jacques d'Ancona: 4,7
Howard Kompoe: 4,6
Victoria Koblenko: 4,0
Nee, nee, nee hoor.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ahhh, een straaltje zonlicht door de kieren van deze klamme schuur!![]()
Of kom je ook rellen?
Ik stoor me daar helemaal niet aan, achterlijke kuttest.quote:U zit met een collega op het terras en u ziet een tafeltje verderop twee mannen die elkaar strelen en zoenen. U stoort zich hieraan. Wat doet u?
Maar waarom zeg je dat nu Gert? Omdat ik die woorden gebruik in de richting van Ian en Mera, wees eens duidelijk. Ze komen hier namelijk te pas en onpas voorbij van derden.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:58 schreef Gert het volgende:
Voel je je aangesprokenquote:Op maandag 8 maart 2010 15:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar waarom zeg je dat nu Gert? Omdat ik die woorden gebruik in de richting van Ian en Mera, wees eens duidelijk. Ze komen hier namelijk te pas en onpas voorbij van derden.
Ik blijf ook op een 5,3 steken ...quote:Op maandag 8 maart 2010 15:03 schreef Disana het volgende:
http://www.teleac.nl/nationaleinburgeringtest/quiz/
Mijn uitslag:
Resultaat: 5,3
Kliekers! Jullie zaten zeker te zoenen op dat terras van Ian, hè?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Voel je je aangesproken? Ik ook, namelijk, nu hebben we een band
.
Jij was altijd al mijn reservewieltje Pietje, die band was er onomstotelijk en altijd al wat mij betreftquote:Op maandag 8 maart 2010 15:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken? Ik ook, namelijk, nu hebben we een band
.
U zit met een collega op een terras en u ziet een tafeltje verderop twee mannen die elkaar zoenen. Wat doet u?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het achterlijke vragen vind?
Doe 's gewoon mij noemen, Mera heeft er vrij weinig mee te maken.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar waarom zeg je dat nu Gert? Omdat ik die woorden gebruik in de richting van Ian en Mera, wees eens duidelijk. Ze komen hier namelijk te pas en onpas voorbij van derden.
Complete bullshit. Ik heb nog een beetje verder geklikt zonder op de antwoorden te letten. Ik ben van mening dat dit niet echt de kennis is die iemand nodig heeft om op een fijne manier in ons landje in te burgeren.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:12 schreef Disana het volgende:
[..]
U zit met een collega op een terras en u ziet een tafeltje verderop twee mannen die elkaar zoenen. Wat doet u?
A U blijft zitten en doet alsof u het niet erg vindt
B U zegt nogal luidruchtig tegen uw collega wat u vindt van homoseksualiteit
C U zegt tegen de mannen dat ze ergens anders moeten gaan zitten
Ik vind dat ook niet raar. Hoe moeten wij nou weten wat je moet doen als je een winkel wilt beginnen. Daar informeer je toch pas naar als je dat echt van plan bent?quote:
Wat moet ik er nog duidelijker aan zijn? Het is heel simpel: ik las terug en zag een paar behoorlijk grove persoonlijke opmerkingen. Vervolgens wordt er een nieuw topic geopend en wordt er nóg over doorgegaan. Toen dacht ik: klaar ermee. Want dat is wat ik ben: klaar ermee. Laten we hier weer normaal doen, en mocht je echt nog door willen gaan over mijn kleine en bescheiden moderatie, dan in vredesnmaam maar in de FB.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die noemde ik moffenhoer, daar had ik niets kwaads mee in de zin. Maar fijn dat jij nu al een ridder voor haar opkomtquote:Op maandag 8 maart 2010 15:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe 's gewoon mij noemen, Mera heeft er vrij weinig mee te maken.
En je was al zo lekker!quote:Op maandag 8 maart 2010 15:15 schreef Copycat het volgende:
Of wanneer je naar een consultatiebureau gaat? Hoe je je buren die een kindje hebben gekregen feliciteert.
Als dit inburgeren is, ben ik een Big Mac.
4.9quote:
Die ken ik niet eens! Terwijl ik toch jaren tussen de koeien heb gewoond. Is dat Drents?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:12 schreef Noek het volgende:
Nou, ben d'r wies mit.
Oh mooi! Eindelijk, ik heb het een keer kunnen schrijven. In het echt zeggen is NOG leuker!
Laatste waarschuwing, noem mij geen hoer.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die noemde ik moffenhoer, daar had ik niets kwaads mee in de zin. Maar fijn dat jij nu al een ridder voor haar opkomt![]()
Mwoah.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die noemde ik moffenhoer, daar had ik niets kwaads mee in de zin. Maar fijn dat jij nu al een ridder voor haar opkomt![]()
ik ookquote:Op maandag 8 maart 2010 15:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Knap hoor, ik heb in veel gevallen gewoon zitten gokken (en dus niet goed).
Rel, rel... Teun is een beetje aan het spartelen.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:22 schreef Coos het volgende:
Er is dus een rel gaande.
Moet ik alles teruglezen of krijg ik een samenvatting?
Is Teun in de penopauze?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Rel, rel... Teun is een beetje aan het spartelen.
Hij gaat net koppie onder.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Rel, rel... Teun is een beetje aan het spartelen.
ghehehequote:Op maandag 8 maart 2010 15:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is dan ook maar goed dat we niet in Marokko wonen
Je moet je niet zo aanstellen Meraquote:Op maandag 8 maart 2010 15:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Laatste waarschuwing, noem mij geen hoer.
En jij moet kappen, het was bij vlagen grappig maar de grenzen vervagen blijkbaar.quote:
Check. Met die kleine kutfotootjes ook enzo.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:17 schreef Coos het volgende:
[..]
4.9![]()
Nou als je daar mee moet inburgeren.
Wat had jij?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Check. Met die kleine kutfotootjes ook enzo.
Wat had jij?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar even serineus, is dit nou hoe Allochtoontjes worden getest? Als in, in real life?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij krijgt er iig wel wat nookie door.quote:
Het is niet de officiële test maar anderzijds is hij wel weer van niets minder dan Teleac. Het zou dus best kunnen dat de echte test er veel op lijkt.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar even serineus, is dit nou hoe Allochtoontjes worden getest? Als in, in real life?
Als hij daar op zit te wachten, primaquote:Op maandag 8 maart 2010 15:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij krijgt er iig wel wat nookie door.
Daar word ik een beetje verdrietig van, geloof ikquote:Op maandag 8 maart 2010 15:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is niet de officiële test maar anderzijds is hij wel weer van niets minder dan Teleac. Het zou dus best kunnen dat de echte test er veel op lijkt.
Terecht hoor, dit kun je mensen niet aandoen, dit is niet waar het leven hier om draait.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar word ik een beetje verdrietig van, geloof ik
Waarom snappen wij dat wel, maar de mensen die die test maken niet?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Terecht hoor, dit kun je mensen niet aandoen, dit is niet waar het leven hier om draait.
Laat Wilders het maar niet horen.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:29 schreef Gert het volgende:
4.9 had ik ook. Vreemd laag, voor iemand van mijn allooi.
Maar we zijn beter dan Jaques D'anconaquote:Op maandag 8 maart 2010 15:29 schreef Gert het volgende:
4.9 had ik ook. Vreemd laag, voor iemand van mijn allooi.
Het enige dat ik nog kan bedenken is dat die mensen eerst die dingen uit boekjes moeten leren. Dat het een soort rijexamen theorie is dus.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom snappen wij dat wel, maar de mensen die die test maken niet?
Dat hoop ik dan maarquote:Op maandag 8 maart 2010 15:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Het enige dat ik nog kan bedenken is dat die mensen eerst die dingen uit boekjes moeten leren. Dat het een soort rijexamen theorie is dus.
Je leert op school ook veel meer dan je eigenlijk nodig hebt. En dan krijg je daar een pittig examen over, en als dan vervolgens de helft blijft hangen is het mooi.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom snappen wij dat wel, maar de mensen die die test maken niet?
Zeg, daar kan ik nu niet over oordelenquote:Op maandag 8 maart 2010 15:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
- niet grappig -
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |