Heb denk ik welgeteld 3 keer hardgelopen sinds vorige keer dat die link voorbij kwam.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:09 schreef Worldbeater het volgende:
*excuseer voor het volgende*
Net even wezen trainen, na 18 minuten moest ik overgeven, maar heb zonder te stoppen doorgezet.
(gisteren jarig, en lag al misselijk in bed)
Gewoon de 62 minuten volgemaakt, en de beste gemiddelde snelheid in elf maanden.![]()
Oh ja moraal van dit verhaal.
Over drie weken dus naar CPZ.![]()
![]()
Circuit Park Zandvoort voor uw kennersssssssss
![]()
Hardlopen op het circuit.
http://www.rwcircuitrun.nl/
Cageon en Bazziek al klaar?
Feliquote:Op maandag 8 maart 2010 14:09 schreef Worldbeater het volgende:
Net even wezen trainen, na 18 minuten moest ik overgeven, maar heb zonder te stoppen doorgezet.
Gewoon de 62 minuten volgemaakt, en de beste gemiddelde snelheid in elf maanden.![]()
![]()
![]()
Almere was niet veel beterquote:
Nog gefeliciteerdquote:Op maandag 8 maart 2010 14:09 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
Aja, de massa drijft je wel op. Dat wordt pijn in de buik Bazzie.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:27 schreef BazzieK het volgende:
Heb denk ik welgeteld 3 keer hardgelopen sinds vorige keer dat die link voorbij kwam.
Een sport massage van een uur.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:33 schreef koffiekoekje het volgende:
Felien wat heb je gekregen voor je verjaardag? (massage) olie?
Je moet gewoon niet zulke onduidelijke hints gevenquote:Op maandag 8 maart 2010 15:31 schreef Worldbeater het volgende:
En bedankt voor de feli.
Als ik -xx- was waren jullie wel op tijd.
Had Cageon oook niet iets met 7 maart?
fucking hell, fuck het OV!quote:Op maandag 8 maart 2010 14:59 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Almere was niet veel beter
Dan word je vervolgens in Weesp 3x heen en weer gestuurd omdat ze niet weten waar de trein naar Baarn komt, wat inmiddels nog maar de enige mogelijkheid was om in Utrecht te komen volgens die mensen
Al met al 2x zo lang over gedaan als normaal, viel me nog mee
quote:[..]
Nog gefeliciteerd
NOG verderquote:Op maandag 8 maart 2010 16:11 schreef Den_Haag het volgende:
Je tieten moeten nog wat verder groeien WB
Feli
Denk dat het probleem juist meer gaat liggen in mijn massa die niet vooruit wil.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aja, de massa drijft je wel op. Dat wordt pijn in de buik Bazzie.![]()
Daarom is ie juist gaan hardlopen.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:11 schreef Den_Haag het volgende:
Je tieten moeten nog wat verder groeien WB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |