wat?quote:Op maandag 8 maart 2010 17:27 schreef dreamzk het volgende:
Ik dacht heel even dat je het eerst of Masters of Hardcore had...
masters of hardcore?quote:Op maandag 8 maart 2010 17:27 schreef dreamzk het volgende:
Ik dacht heel even dat je het eerst of Masters of Hardcore had...
quote:
bashen op andermans foto's terwijl je je eigen foto niet durft te posten=quote:Op maandag 8 maart 2010 17:04 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja origineel... denk dat iedereen je als een dweeb vind utizien hahaha
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:09 schreef poo het volgende:
[..]
[..]
bashen op andermans foto's terwijl je je eigen foto niet durft te posten=
is hij die baviaan op die foto?quote:Op maandag 8 maart 2010 19:14 schreef Flammie het volgende:
Zijn foto staat gewoon ijn zijn fobo.. die linksboven dus
HAHAquote:Op maandag 8 maart 2010 12:19 schreef Michielos het volgende:
De ander haalde gillend uit , terwijl ie FOR SATAN schreeuwde en ik zei enkel "kop houden" terwijl ik de gast middels allerhande Biu Tze (dodelijke speerhandtechnieken) de tering in sloeg.
wat wil hij bereiken met deze topics dan? Ik had echt een vechtersbaas voor ogen (in een turtlepak wel te verstaan)quote:
Hij denkt serieus dat hij een vechtersbaas isquote:Op maandag 8 maart 2010 19:37 schreef BereNDD het volgende:
[..]
wat wil hij bereiken met deze topics dan? Ik had echt een vechtersbaas voor ogen (in een turtlepak wel te verstaan)
hahahahaha.. wat een heldquote:Op maandag 8 maart 2010 19:38 schreef Flammie het volgende:
[..]
Hij denkt serieus dat hij een vechtersbaas is!!
die typt zijn click toch?quote:Op maandag 8 maart 2010 20:11 schreef HereComesTheKraken het volgende:
Zou ie dit zelf typen of heeft daar mensen voor?
exact!quote:Op maandag 8 maart 2010 20:26 schreef KeizerKuzco het volgende:
Ramazan opereert goed, hij weet je uit te schakelen zonder zichzelf op het strijdveld te begeven
HAHA en jij mag het zelf wel? Laat me niet lachenquote:Op maandag 8 maart 2010 20:29 schreef Michielos het volgende:
[..]
exact!
en voor die mongolen hier die vitten op mn foto.. ik sla jullie kapotik ben dodelijk, vriend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |