quote:
Er kwam echt een glimlach op mijn gezicht...quote:Op maandag 8 maart 2010 16:32 schreef luckass het volgende:
Michielos bashers.
Z'n verhalen blijven keer op keer genieten
hihi, jij denkt dat je de moeite waard bentquote:Op maandag 8 maart 2010 16:55 schreef Michielos het volgende:
al die haters hier, moeten dit maar eens voor mijj face komen zeggen..
kijkt fobo.. WHAT THA FUCKquote:Op maandag 8 maart 2010 16:59 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
hihi, jij denkt dat je de moeite waard bent
heb je dan wel je turtle outfit aan? Anders vind ik het niet de moeite waardquote:Op maandag 8 maart 2010 16:55 schreef Michielos het volgende:
al die haters hier, moeten dit maar eens voor mijj face komen zeggen..
dat was alleen met carnavalquote:Op maandag 8 maart 2010 17:03 schreef BereNDD het volgende:
[..]
heb je dan wel je turtle outfit aan? Anders vind ik het niet de moeite waard
ja origineel... denk dat iedereen je als een dweeb vind utizien hahahaquote:
En hier het bewijs dat ook lezen te moeilijk is voor jequote:Op maandag 8 maart 2010 17:04 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja origineel... denk dat iedereen je als een dweeb vind utizien hahaha
surequote:Op maandag 8 maart 2010 17:05 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
En hier het bewijs dat ook lezen te moeilijk is voor je
hij duwde tegen mij aan?quote:Op maandag 8 maart 2010 17:07 schreef Herbstmeister het volgende:
Maar je zocht het dit keer wel een beetje zelf op toch? Ben ik niet gewend van je.
Of zat er meer achter? (eerdere ervaringen op festivals ofzo?)
Ramazan had die vieze hippies tegen Michielos opgezet man, dat snapt iedereen toch.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:07 schreef Herbstmeister het volgende:
Maar je zocht het dit keer wel een beetje zelf op toch? Ben ik niet gewend van je.
Of zat er meer achter? (eerdere ervaringen op festivals ofzo?)
Natuurlijk zijn het duwen en opzwepen geldige argumenten om te vechten ja, maar je baande je gewoon een weg naar voren toen je het gevecht in zicht kreeg. dat bedoelde ik er mee.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:09 schreef Michielos het volgende:
[..]
hij duwde tegen mij aan?
Die zanger zweepte die idioten tegen me op?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |