Dat heeft Donna hier 3 maanden volgehouden en opeens is het over met dat boos mauwen (en tegelijk kopjes geven om vervolgens hard weg te rennen)quote:Op dinsdag 13 april 2010 01:04 schreef MissBliss het volgende:
Omg, zo herkenbaar! En ze is hier pas 2 weken
Het is gewoon raar, ze mauwt om aandacht maar als je die geeft, in de vorm van aaien, gaat ze heel boos mauwen. En spinnen, dat ookJa, het is schattig
en irritant.
Er is hoopquote:Op dinsdag 13 april 2010 @ 11:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat heeft Donna hier 3 maanden volgehouden en opeens is het over met dat boos mauwen (en tegelijk kopjes geven om vervolgens hard weg te rennen)
Om de zoveel tijd voel ik me ook slecht, omdat ik dan weer denk dat hij zo klaaglijk mauwt omdat hij het niet leuk heeft/ te klein woont/ niet genoeg gezelschap heeft. Kutbeest.quote:Op dinsdag 13 april 2010 01:04 schreef MissBliss het volgende:
Omg, zo herkenbaar! En ze is hier pas 2 weken
Het is gewoon raar, ze mauwt om aandacht maar als je die geeft, in de vorm van aaien, gaat ze heel boos mauwen. En spinnen, dat ookJa, het is schattig
en irritant.
Nee, hij is gewoon slim. Hij zorgt dat jij je schuldig voelt, zodat je hem (nog) meer gaat verwennen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Om de zoveel tijd voel ik me ook slecht, omdat ik dan weer denk dat hij zo klaaglijk mauwt omdat hij het niet leuk heeft/ te klein woont/ niet genoeg gezelschap heeft. Kutbeest.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 @ 14:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, hij is gewoon slim. Hij zorgt dat jij je schuldig voelt, zodat je hem (nog) meer gaat verwennen.
Heeft 'ie mooi voor elkaar.
Dat dusquote:Op dinsdag 13 april 2010 @ 13:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Om de zoveel tijd voel ik me ook slecht, omdat ik dan weer denk dat hij zo klaaglijk mauwt omdat hij het niet leuk heeft/ te klein woont/ niet genoeg gezelschap heeft. Kutbeest.
in dat geval zouden ze tevreden samen hardrock moeten luisteren.quote:
Oh, die heb ikquote:Op dinsdag 13 april 2010 @ 19:19 schreef Loveless85 het volgende:
Niets wat de nieuwe CD van Slash niet samen kan brengen
terwijl hij gisteren al verstuurd was.
Hier ook niet hoor.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:44 schreef Sanne het volgende:
Ik had ook weer Feliway gehaald omdat de poezen en Leto het even niet met elkaar zien zitten, maar het doet nu niks nada noppes.
Sorryquote:
Arme Droopsquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Sorry![]()
Mijn hoop lag weer es als een zielig hoopje onder de bank toen ik thuiskwam net
quote:Op zondag 2 mei 2010 @ 10:28 schreef nokwanda het volgende:
Dat kan verschillende kanten uitgaan.
Laatst gebeurde er zoiets tussen Bijoux en Poeska hier. Kleintje Bijoux won the battle en sindsdien spelen ze samen in de gang met muizen.
Kattenpsychologen zijn het daar meestal niet me eeens, maar ik denk soms dat ze dingen moeten uitzoeken waar geen mensen bij moeten zijn.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, zoiets hoop ik ook, maar tot nu toe is er niet 1 die toe wil geven ofzo
Nou ja, we zien vanavond wel hoe het gegaan is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |