Dat heeft Donna hier 3 maanden volgehouden en opeens is het over met dat boos mauwen (en tegelijk kopjes geven om vervolgens hard weg te rennen)quote:Op dinsdag 13 april 2010 01:04 schreef MissBliss het volgende:
Omg, zo herkenbaar! En ze is hier pas 2 weken
Het is gewoon raar, ze mauwt om aandacht maar als je die geeft, in de vorm van aaien, gaat ze heel boos mauwen. En spinnen, dat ookJa, het is schattig
en irritant.
Er is hoopquote:Op dinsdag 13 april 2010 @ 11:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat heeft Donna hier 3 maanden volgehouden en opeens is het over met dat boos mauwen (en tegelijk kopjes geven om vervolgens hard weg te rennen)
Om de zoveel tijd voel ik me ook slecht, omdat ik dan weer denk dat hij zo klaaglijk mauwt omdat hij het niet leuk heeft/ te klein woont/ niet genoeg gezelschap heeft. Kutbeest.quote:Op dinsdag 13 april 2010 01:04 schreef MissBliss het volgende:
Omg, zo herkenbaar! En ze is hier pas 2 weken
Het is gewoon raar, ze mauwt om aandacht maar als je die geeft, in de vorm van aaien, gaat ze heel boos mauwen. En spinnen, dat ookJa, het is schattig
en irritant.
Nee, hij is gewoon slim. Hij zorgt dat jij je schuldig voelt, zodat je hem (nog) meer gaat verwennen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Om de zoveel tijd voel ik me ook slecht, omdat ik dan weer denk dat hij zo klaaglijk mauwt omdat hij het niet leuk heeft/ te klein woont/ niet genoeg gezelschap heeft. Kutbeest.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 @ 14:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, hij is gewoon slim. Hij zorgt dat jij je schuldig voelt, zodat je hem (nog) meer gaat verwennen.
Heeft 'ie mooi voor elkaar.
Dat dusquote:Op dinsdag 13 april 2010 @ 13:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Om de zoveel tijd voel ik me ook slecht, omdat ik dan weer denk dat hij zo klaaglijk mauwt omdat hij het niet leuk heeft/ te klein woont/ niet genoeg gezelschap heeft. Kutbeest.
in dat geval zouden ze tevreden samen hardrock moeten luisteren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |