Nee, is ook zo, ik ben gewoon te ongeduldig.quote:Op maandag 29 maart 2010 @ 12:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het zou wonderlijker zijn als het gelijk dikke maatjes waren. Het duurt meestal wel een paar maanden voor je er iets zinnigs over kunt zeggen.
Mijn hond en kat doen dat laatstequote:Op maandag 29 maart 2010 13:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, is ook zo, ik ben gewoon te ongeduldig.
Ik wil van die katten die samen in een mandje slapen en elkaar wassen enzo![]()
Ik ken ook geen rock-Kitty'squote:Op maandag 29 maart 2010 @ 16:18 schreef Harajuku. het volgende:
Blijft ze nu trouwens Kitty heten? Of is er een rocker Kitty die ik niet ken of zo
Ja! Dat Spider vanavond ineens zegtquote:Op maandag 29 maart 2010 13:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, is ook zo, ik ben gewoon te ongeduldig.
Ik wil van die katten die samen in een mandje slapen en elkaar wassen enzo![]()
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ken ook geen rock-Kitty's
Maar op zich vind ik het wel een leuke naam en ik weet ook niet echt iets beters ofzo, dus ik denk dat ze Kitty blijftIk moet nog wel wennen aan de naam.
Haha, dat zou wat zijnquote:Op maandag 29 maart 2010 @ 16:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Dat Spider vanavond ineens zegtHello Kitty
en dat ze elkaar dan in de armen vallen
Ja, het is een hele lieve naam vind ik ookquote:Op maandag 29 maart 2010 @ 16:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken veel alternatieve kleding met kitties erop en ik vind Kitty zo lief klinken en daarom leuk bij je passen![]()
Ja, ik ben bang dat het nog wel even duurt voor ik zo'n foto hebquote:Op dinsdag 30 maart 2010 @ 14:46 schreef Burdie het volgende:
Wat een scheet!
Nu nog een van beide kittehs samen, zodat we kunnen zien hoe groot ze is.
Ja, ze zat ook steeds in dat rare hok, tussen allerlei troep. Misschien is ze klem komen zitten ofzo.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 @ 15:39 schreef Cat22 het volgende:
Sterkte met het pootje. Kan best dat ze in de stres een keer verkkeerd is gesprongen of zo.
En geef Spider en Kitty de tijd om aan elkaar te wennen.Naartjie heeft er zeker 4 maanden over gedaan om samen met Yoko in 1 mandje te liggen. Elkaar wassen heb ik pas een keer of 2 gezien en we zijn inmiddels ruim een half jaar verder sinds de dame + kroost bij mij haar intrede deed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |