Wist niet of het voor jou wel fijn zou zijn zo'n reminder meteen weerquote:Op maandag 8 maart 2010 10:50 schreef MissBliss het volgende:
Ach, wat een lieve TT
Ik heb ook gisterenavond in bed nogmaals alle reacties in het Z&S-topic gelezenIk vind ze zoooo lief
Dank jequote:Op maandag 8 maart 2010 09:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit ff terug te lezen van gisteren, Yns, dat kleed vind ik echt tof![]()
En die roti van Zwabber
ja zon ding waar je ringen op kunt doen. ben nu bezig met een ring in de vorm van een bijquote:Op maandag 8 maart 2010 09:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
HOE KOM JE DAAR NU BIJ???
![]()
Is t kinderspeelgoed?
dank jequote:
Ah, je gaat dr vanalles op spiezen!quote:Op maandag 8 maart 2010 11:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dank je
[..]
ja zon ding waar je ringen op kunt doen. ben nu bezig met een ring in de vorm van een bij
[..]
dank je
Nee hoor, ik vind het hartstikke lief!quote:Op maandag 8 maart 2010 @ 11:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wist niet of het voor jou wel fijn zou zijn zo'n reminder meteen weer.
Be carefull what you wish forquote:Op maandag 8 maart 2010 @ 10:56 schreef nokwanda het volgende:
Ik kijk hier zo eens naar al dat schorriemorrie hier. Ik hoop dat ze net zo oud en eigenwijs zullen worden als Ziggy Stardust
Ik moet zeggen, ik zit natuurlijk ook nog met een verdrietje en er zoveel overeenkomsten. Dit is er weer een vanquote:Ik moet zeggen dat er ook wel een last van me afvalt hoor, ik heb me die 2,5 jaar echt bijna constant zorgen om haar gemaakt.
quote:Op maandag 8 maart 2010 @ 11:21 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, ik zit natuurlijk ook nog met een verdrietje en er zoveel overeenkomsten. Dit is er weer een van
Ja, en dan dat "per ongeluk" tegenkomen van foto's enzo, als je er ineens weer mee geconfronteerd wordt...quote:Op maandag 8 maart 2010 10:52 schreef oh-oh het volgende:
Voor Ziggy is het wel echt een mooi einde geweest zo.
En voor jullie ook , beide erbij, geen gedoe met da en zo.
Maar missen, damn, dat missen, dat is zo erg![]()
Dat heb ik met Rosa nog steeds. Ze is nu al 2,5 jaar dood. Soms zien we de foto's van haar laatste momenten in Joel's armen, net voor de DA aanbelde en dan schiet ik weer vol.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en dan dat "per ongeluk" tegenkomen van foto's enzo, als je er ineens weer mee geconfronteerd wordt...
En ik wil echt wel bij jou hondjes knuffelen hoor!
Hoe kom je er nou bij dat we dat niet willen!![]()
Alleen even kijken wanneer dat ingepland kan
Ik had dat met mn kat; er zitten foto's van hem in het mapje "konijnen" op mn laptopquote:Op maandag 8 maart 2010 11:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat heb ik met Rosa nog steeds. Ze is nu al 2,5 jaar dood. Soms zien we de foto's van haar laatste momenten in Joel's armen, net voor de DA aanbelde en dan schiet ik weer vol.
Och we hebben allemaal zo hard onze knuffels nodigquote:Op maandag 8 maart 2010 11:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen.
Ik zie ook wel overeenkomsten (in gevoel) van toen met mn vader (bijna een half jaar alweer!) maar ook veel verschillen.
Die laatste lijken me mooie aparte foto's. Raar misschien, maar dat kan ik me bij Ziggy zo voorstellen.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:41 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb een enorme canvas van Ziggy hangen en verder staan/hangen er nog wel wat fotootjes in huis. Best moeilijk te vermijden dusMaar die foto's ben ik allemaal gewend.
Op mn camera heb ik ook een stel foto's van de laatste dag, de laatste momenten en van toen ze al dood was. Die heb ik al een paar keer gekeken en dat is wel even slikken dan
kan iemand anders dat niet voor je regelen dan?quote:Op maandag 8 maart 2010 11:42 schreef oh-oh het volgende:
Dat canvas is zo mooi, en het is ook fijn dat ie dr al hing.
Ik wil er graag een van Frits, op ware grote zeg maar, maar ik krijg dat echt niet voor elkaar, dus dat gaat echt niet meer gebeuren denk ik.
Ik wil t nu niet eens meer op hebben hangen hoor, veel te echt en zoquote:Op maandag 8 maart 2010 11:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
kan iemand anders dat niet voor je regelen dan?
Das jammerquote:Op maandag 8 maart 2010 @ 11:42 schreef oh-oh het volgende:
Dat canvas is zo mooi, en het is ook fijn dat ie dr al hing.
Ik wil er graag een van Frits, op ware grote zeg maar, maar ik krijg dat echt niet voor elkaar, dus dat gaat echt niet meer gebeuren denk ik.
Oh nee, daar zit ook wel wat in... Wel lastig inderdaad...quote:Op maandag 8 maart 2010 11:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil t nu niet eens meer op hebben hangen hoor, veel te echt en zo![]()
Ik wilde al lang zo een ding van hun allemaal laten maken, maar nu wil ik niet meer![]()
Ik moet eigenlijk ook plaats maken voor fotos van Sjon en Kees in huis, maar ik wil de fotos die er hangen en staan niet veranderen
quote:Op maandag 8 maart 2010 11:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Das jammer
Deze staat naast mn beeldscherm (en dit is een scan van die foto, de echte heeft geen ruis en vlekjes) en die vind ik ook zo mooi. Echt Ziggy:
Nee, dat is ook wel heel confronterend natuurlijk... Ik wilde eigenlijk ook een canvas van mn katten, maar ik denk dat ik dan ook elke keer als ik ernaar kijk moet huilenquote:Op maandag 8 maart 2010 11:50 schreef oh-oh het volgende:
Vrienden van me, wiens hond ook pas overleden is, die jongen die die fotostudio heeft zeg maar, die had dus een levensgrote canvas van Bono ( de hond ) laten maken.
En die hond was huuuuuuuge , en dat canvas is echt prachtig, maar hij staat omgedraaid ergens achter een kast, ze kunnen het niet aanzien...
En zij wilden ook al een poos zo een doek laten maken, maar dus ook te laat gedaan.
En als je zo een ding al hebt hangen als je de diertjes nog hebt, dan is dat heel anders idd...quote:Op maandag 8 maart 2010 11:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, dat is ook wel heel confronterend natuurlijk... Ik wilde eigenlijk ook een canvas van mn katten, maar ik denk dat ik dan ook elke keer als ik ernaar kijk moet huilen
Ja, dan is het "gewoon" idd... Nu wordt het echt zo'n eerbetoon ofzo... Waardoor je steeds weer denkt aan het feit dat ze er niet meer zijnquote:Op maandag 8 maart 2010 11:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En als je zo een ding al hebt hangen als je de diertjes nog hebt, dan is dat heel anders idd...
quote:Op maandag 8 maart 2010 11:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En ik wil echt wel bij jou hondjes knuffelen hoor!
Hoe kom je er nou bij dat we dat niet willen!![]()
Alleen even kijken wanneer dat ingepland kan
Wanneer gingen jullie nog es?quote:
eeeeeeh 9 en 10 aprilquote:Op maandag 8 maart 2010 11:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wanneer gingen jullie nog es?
Ik lig echt volledig buiten de route hoor
Dr zijn nu treinretourtjes van de NS, actie, kun je op 1 dag heen en weer naar Maastricht voor 3 euro.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeeeeeh 9 en 10 april
En desnoods rij ik na Cat door naar jou (als Cat niet mee wil omdat ze ze al gezien heeft)
quote:Op maandag 8 maart 2010 12:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dr zijn nu treinretourtjes van de NS, actie, kun je op 1 dag heen en weer naar Maastricht voor 3 euro.
Dat kun je ook een keer doen in een weekend
Ja, ik dacht ook dat er veel zouden moeten werken, maar dat valt meequote:Op maandag 8 maart 2010 12:01 schreef oh-oh het volgende:
9 april is een vrijdag, dan werk ik gewoon hoor![]()
10 april kan ik wel.
Die canvas ken ik nog welquote:Op maandag 8 maart 2010 11:41 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb een enorme canvas van Ziggy hangen en verder staan/hangen er nog wel wat fotootjes in huis. Best moeilijk te vermijden dusMaar die foto's ben ik allemaal gewend.
Op mn camera heb ik ook een stel foto's van de laatste dag, de laatste momenten en van toen ze al dood was. Die heb ik al een paar keer gekeken en dat is wel even slikken dan
Ik kan alleen niet vinden waar dat is? die 3 euro actie?quote:Op maandag 8 maart 2010 12:04 schreef oh-oh het volgende:
Yups, voor 3 euro is dat best es leuk toch?
Minimeet in Maastricht, wie komt dr nog meer?
Oh Hier!quote:Op maandag 8 maart 2010 12:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan alleen niet vinden waar dat is? die 3 euro actie?
ik ook niequote:Op maandag 8 maart 2010 12:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan alleen niet vinden waar dat is? die 3 euro actie?
Nee, maar ik ga er wel 2 kopen. Want je komt langs alkmaar en wij gaan queensday in alkmaar vierenquote:Op maandag 8 maart 2010 12:12 schreef oh-oh het volgende:
Nu de goede link in mijn post.
Kom je ook Qwea???????
![]()
Ja ik zie het!quote:Op maandag 8 maart 2010 12:12 schreef oh-oh het volgende:
Nu de goede link in mijn post.
Kom je ook Qwea???????
![]()
quote:Op maandag 8 maart 2010 12:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga er wel 2 kopen. Want je komt langs alkmaar en wij gaan queensday in alkmaar vieren
mooi goedkoop dus
Is dat ook niet iets voor dat vrijgezellenfeest?quote:Op maandag 8 maart 2010 12:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga er wel 2 kopen. Want je komt langs alkmaar en wij gaan queensday in alkmaar vieren
mooi goedkoop dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |