Oja, Kristel hebben we ook nog.. Liever Rudy, maar goed dan zal het inderdaad wel Kristel worden. Hoop uiteraard op Veenstra zelfquote:Op maandag 8 maart 2010 11:17 schreef Sirolf het volgende:
@TT: Meest logische invallers lijken mij Kristel of Rudy, mochten zowel Michiel als Domien nog ziek zijn.
Kristel heeft al eens eerder ingevallen op dat tijdstip namelijk, en dat ging best goed.
Valt volgens mij best mee, althans van wat ik zie in de statistieken qua Phil Collins of Genesis.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:17 schreef TIM-846 het volgende:
Ik heb altijd sterk het gevoel dat er heel vaak (bijna dagelijks) een nummer van Phil Collins of Genesis gedraaid wordt rond 11u.. Hebben meer mensen dat?
Ik denk Kristel dit keer niet anders heeft die wel een heel korte nacht als ze om 04.00 weer moetquote:Op maandag 8 maart 2010 11:17 schreef Sirolf het volgende:
@TT: Meest logische invallers lijken mij Kristel of Rudy, mochten zowel Michiel als Domien nog ziek zijn.
Kristel heeft al eens eerder ingevallen op dat tijdstip namelijk, en dat ging best goed.
Of gaat Tjibbe Tjibsma die uren presenteren?
Dan is dat waarschijnlijk een gevoelquote:Op maandag 8 maart 2010 11:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Valt volgens mij best mee, althans van wat ik zie in de statistieken qua Phil Collins of Genesis.
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/zoeken?zoekop=artiest&opdracht=genesisquote:Op maandag 8 maart 2010 11:17 schreef TIM-846 het volgende:
Ik heb altijd sterk het gevoel dat er heel vaak (bijna dagelijks) een nummer van Phil Collins of Genesis gedraaid wordt rond 11u.. Hebben meer mensen dat?
Plus drie weken geleden zeiden ze dat ook al.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Is al een paar maanden uit, maar nu officieel."![]()
.
Hier in België al in oktober afgelopen jaar hotshot op StuBru geweest. Draai dat ding dan ook in NL gewoon.
Klinkt wel lekker, maar wel veel moeitequote:Op maandag 8 maart 2010 11:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wohhhh kippenvel![]()
![]()
[..]
Geroosterd brood met appel en kaneel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |