Ja, dat heb ik ook wel eens gehoord...quote:Op maandag 8 maart 2010 10:35 schreef boak het volgende:
ik heb ooit eens gehoord dat de vrouw dan kan overlijden....
of het een fabel is geen idee.. maar wat vraag voor op de maandag ochtend
waarom mag je geen lucht in vrouwenvagina blazen?quote:Op maandag 28 november 2005 17:54 schreef Xebrozius het volgende:
Omdat daar ontzettend veel bloedvaten zitten onder een dun membraam, dit stelt de bloedvaten in de gelegenheid om lucht op te nemen. Als er dermate veel lucht wordt opgenomen en dit in het lichaamsstelsel komt krijg je enstige ziekteverschijnselen zoals hartstilstanden en hersenbloedingen...
Dus als ik me een keer kwaad maak en een rooie kop krijg, dan ga ik dood? Offe, als ik diep ademhaal? Al die bloedvaatjes!quote:Op maandag 8 maart 2010 10:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waarom mag je geen lucht in vrouwenvagina blazen?
jij hebt een kut?quote:Op maandag 8 maart 2010 11:58 schreef Sander het volgende:
[..]
Dus als ik me een keer kwaad maak en een rooie kop krijg, dan ga ik dood? Offe, als ik diep ademhaal? Al die bloedvaatjes!
Anders ik wel.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een celibatair leven.
Heb het gedaan bij jouw vriendin.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:22 schreef Japie_Tepel het volgende:
Iets wat me net te binnen schiet en wat ik me afvraag....
Wat er gebeurt er als je je wijf aan het beffen bent (met je mond volledig om haar kut) en vervolgens keihard erin blaast. Echt keihard...
Durf het niet met mijn eigen uit te proberen...
Jij denkt dat luchtbelletjes zomaar bij jou naar binnen floepsen? Sowieso, bij bijvoorbeeld injecties, moet je al minstens 50cc lucht naar binnen spuiten voor er wat gebeurt; knappe jongen als dat je lukt door hard te blazen, gezien de manier waarop die lucht naar binnen moet.quote:
Injectiespuiten drukken ze eerst in zodat het vloeistof er alvast uitkomt voordat ze je ermee prikken.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:16 schreef Sander het volgende:
[..]
Jij denkt dat luchtbelletjes zomaar bij jou naar binnen floepsen? Sowieso, bij bijvoorbeeld injecties, moet je al minstens 50cc lucht naar binnen spuiten voor er wat gebeurt; knappe jongen als dat je lukt door hard te blazen, gezien de manier waarop die lucht naar binnen moet.
Weet ik. Maar ook dan kunnen er belletjes blijven zitten. En die maken dus niets uit, tenzij het > 50cc is.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Injectiespuiten drukken ze eerst in zodat het vloeistof er alvast uitkomt voordat ze je ermee prikken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |