Zeker voor script, dat was meestal zo, als er 1 alles ging binnenhalen, dan kreeg de ondergeschoven film script als erkenning.quote:Op maandag 8 maart 2010 06:15 schreef Verbal het volgende:
Inglourious Basterds is royaal genaaid, hoewel ik hem THL niet misgun overigens.
V.
...en hoe tragisch dat is, dus.quote:Op maandag 8 maart 2010 06:16 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het is zo niet anti-oorlog. De man had het beter naar zn zin met zn maten in Irak dan met zn gezin. Dus hoe erg kan oorlog zijn. Spannend, bommen demonteren.
Script was zeker het beste dat er tussen zat...quote:Op maandag 8 maart 2010 06:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zeker voor script, dat was meestal zo, als er 1 alles ging binnenhalen, dan kreeg de ondergeschoven film script als erkenning.
Nu alleen beste bijrol.
quote:Op maandag 8 maart 2010 06:22 schreef Yi-Long het volgende:
Tja.... lachwekkende Oscars dit jaar. Het was natuurlijk al veel langer niet echt geloofwaardig meer, maar toch...
Clooney vind ik dan een veel natuurlijkere en geloofwaardigere acteur die eigenlijk altijd wel een dikke 8 scoort.
Amen...quote:Op maandag 8 maart 2010 06:22 schreef Yi-Long het volgende:
Tja.... lachwekkende Oscars dit jaar. Het was natuurlijk al veel langer niet echt geloofwaardig meer, maar toch...
Dit was gewoon in alle opzichten slecht. De show was slecht, de presentatie vanuit de studio was echt diep DIEP droevig, en tja... de winnaars.... Sandra Bullock zal vast voor haar doen een knappe rol gespeeld hebben, maar oscar-waardig!?
Jeff Bridges ben ik ook geen fan van. Aardige acteur, maar ook niet 'geweldig' als ik eerlijk ben. Clooney vind ik dan een veel natuurlijkere en geloofwaardigere acteur die eigenlijk altijd wel een dikke 8 scoort.
Gewoon slecht. Op een paar zeldzame leuke grappen van een enkeling na was gewoon de hele show slecht.
Die uitleg maakt geen reet uit, de film straalt gewoon uit dat oorlog cool is. Het is de Top Gun van 2009.quote:Op maandag 8 maart 2010 06:18 schreef Verbal het volgende:
[..]
...en hoe tragisch dat is, dus.
Jezus man, de film begint nota bene met een uitleg... let een beetje op plz.
V.
Clooney is een veel 'natuurlijkere' acteur dan Bridges. Bij Bridges ben je eigenlijk constant bewust dat hij een rol speelt, en dat kan zowel positief als negatief zijn. Bij Clooney gaat alles zo natuurlijk en gemakkelijk en in samenhang met de tegenspelers en omgeving en met zichzelf, dat het gewoon altijd 'vloeiend' is. Fantastische acteur, eigenlijk in vrijwel al zijn rollen.quote:
Dan vind ik Morgan Freeman toch echt wel nog iemand die de betere keuze was geweest imho..quote:Op maandag 8 maart 2010 06:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Clooney is een veel 'natuurlijkere' acteur dan Bridges. Bij Bridges ben je eigenlijk constant bewust dat hij een rol speelt, en dat kan zowel positief als negatief zijn. Bij Clooney gaat alles zo natuurlijk en gemakkelijk en in samenhang met de tegenspelers en omgeving en met zichzelf, dat het gewoon altijd 'vloeiend' is. Fantastische acteur, eigenlijk in vrijwel al zijn rollen.
Sja, Morgan is idd goed maar ik zie ook altijd Morgan. Net zoals ik altijd Clooney zie. Jeff kan toch ook wel echt diverse karakters spelen.quote:Op maandag 8 maart 2010 06:28 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Dan vind ik Morgan Freeman toch echt wel nog iemand die de betere keuze was geweest imho..
Morgan steekt met kop en schouders boven Clooney uit.
Tsja, als jij dat eruit haalt... prima.quote:Op maandag 8 maart 2010 06:26 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die uitleg maakt geen reet uit, de film straalt gewoon uit dat oorlog cool is. Het is de Top Gun van 2009.
Nu je het zegt, District 9 en Inglourious basterds waren een van de weinige films waar ik het meest van genoten heb afgelopen jaar en beiden hebben dus weinig/niks gewonnen. En een gemiddeld film zoals hurt locker zowat alles.quote:Op maandag 8 maart 2010 06:26 schreef _evenstar_ het volgende:
Jammer te weinig erkenning voor The inglorious Basterds, district 9 imho...
Ik vind dit een beetje te typisch.. oorlogsgedoe van amerikanen in het middenoosten.
En Sandra bullock die een oscar wint voor beste vrouwelijke actrice..![]()
Heb je Brothers gezien?quote:Op maandag 8 maart 2010 06:29 schreef Verbal het volgende:
[..]
Tsja, als jij dat eruit haalt... prima.
V.
Oh absoluut, ik ben wel tevreden met jeff als winnaar, had zelf Freeman verwacht, maar en tevreden, het ging mij meer om clooney.quote:Op maandag 8 maart 2010 06:29 schreef Stefan het volgende:
[..]
Sja, Morgan is idd goed maar ik zie ook altijd Morgan. Net zoals ik altijd Clooney zie. Jeff kan toch ook wel echt diverse karakters spelen.
Bij Morgan Freeman heb ik nog wel eens het gevoel dat hij bij sommige rollen er doorheen slaapwandelt. Dat is ook niet goed. Kan uitstekend acteren, maar het is toch wel erg vaak hetzelfde, en dan vind ik Clooney toch gewoon beter, en dan dus vooral ook met de teksten, met de omgeving, met de tegenspelers, etc.quote:Op maandag 8 maart 2010 06:28 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Dan vind ik Morgan Freeman toch echt wel nog iemand die de betere keuze was geweest imho..
Morgan steekt met kop en schouders boven Clooney uit.
Ik vraag me serieus af welke film je gezien hebt? Top Gunquote:Op maandag 8 maart 2010 06:26 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die uitleg maakt geen reet uit, de film straalt gewoon uit dat oorlog cool is. Het is de Top Gun van 2009.
Daar leek The Hurt Locker soms wel op. Een dwarse en stoere eenling die aan het eind overwint.quote:Op maandag 8 maart 2010 06:33 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af welke film je gezien hebt? Top Gun
IMHO , voor amerikanen scoort een film als the hurt locker beter, want t zijn gewoon nationalisten..quote:Op maandag 8 maart 2010 06:29 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Nu je het zegt, District 9 en Inglourious basterds waren een van de weinige films waar ik het meest van genoten heb afgelopen jaar en beiden hebben dus weinig/niks gewonnen. En een gemiddeld film zoals hurt locker zowat alles.
Tegelijkertijd zitten fokken misschien?quote:Op maandag 8 maart 2010 06:34 schreef Stefan het volgende:
[..]
Daar leek The Hurt Locker soms wel op. Een dwarse en stoere eenling die aan het eind overwint.
Nee niet eens.quote:Op maandag 8 maart 2010 06:35 schreef kingmob het volgende:
[..]
Tegelijkertijd zitten fokken misschien?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |