Wij mannen zijn maar simpele wezens, ik heb niet de illusie dat ik sterker ben dan de overredingskracht van borsten, dus ik geef nu alvast opquote:Op maandag 8 maart 2010 17:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Laptop staat in keuken.
Oh en ga jij nu in eens de kant van de vrouwen kiezen, omdat ze nu zo'n verrader er tussen hebben zitten? Lafaard dat je d'r bent.
Mij een beetje de keuken in sturen, puh
quote:
* noteert.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wij mannen zijn maar simpele wezens, ik heb niet de illusie dat ik sterker ben dan de overredingskracht van borsten, dus ik geef nu alvast op
quote:Op maandag 8 maart 2010 17:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wij mannen zijn maar simpele wezens, ik heb niet de illusie dat ik sterker ben dan de overredingskracht van borsten, dus ik geef nu alvast op
Weet jij veel wat ik opschrijfquote:Op maandag 8 maart 2010 17:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
He, hij spreekt niet voor alle mannen, voor zover hij al voor mannen kon spreken.
quote:Op maandag 8 maart 2010 17:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
He, hij spreekt niet voor alle mannen, voor zover hij al voor mannen kon spreken.
Ja ja ja, als je het maar alleen tegen Ll gebruikt en niet over tig maanden aankomt: Ja maar toen en toen hebben jullie gezegd...quote:
Ik ben een beetje in de war, als ik teruglees zie ik Dirkh nu toch vooral muurduw voorbereidingen treffen met Erik en TheVulturequote:Op maandag 8 maart 2010 17:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]Vind jij Ll geen man? Dus een vrouw? dus een mogellijke muurduwkandidaat?
Hij vroeg zich af of jij wel voor mannen kan spreken, dus hij betwijfelt of je man bent (denk ik dan)quote:Op maandag 8 maart 2010 17:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje in de war, als ik teruglees zie ik Dirkh nu toch vooral muurduw voorbereidingen treffen met Erik en TheVulture
Is het vandaag "Ik lees wat ik wil en het maakt me toch geen ene fuck uit wat er werkelijk staat"-dag?quote:Op maandag 8 maart 2010 17:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]Vind jij Ll geen man? Dus een vrouw? dus een mogellijke muurduwkandidaat?
Off Coursequote:Op maandag 8 maart 2010 17:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja ja ja, als je het maar alleen tegen Ll gebruikt en niet over tig maanden aankomt: Ja maar toen en toen hebben jullie gezegd...
Dirkh zou 'm nog tussen 2 kipfiletjes steken als ze een temperatuur van ongeveer 37 graden hebbenquote:Op maandag 8 maart 2010 17:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij vroeg zich af of jij wel voor mannen kan spreken, dus hij betwijfelt of je man bent (denk ik dan)
Dirkh spreidt zijn kansen...
quote:Op maandag 8 maart 2010 17:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Is het vandaag "Ik lees wat ik wil en het maakt me toch geen ene fuck uit wat er werkelijk staat"-dag?
Dat dusquote:Op maandag 8 maart 2010 17:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij vroeg zich af of jij wel voor mannen kan spreken, dus hij betwijfelt of je man bent (denk ik dan)
Dirkh spreidt zijn kansen...
quote:Op maandag 8 maart 2010 17:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Is het vandaag "Ik lees wat ik wil en het maakt me toch geen ene fuck uit wat er werkelijk staat"-dag?
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dirkh zou 'm nog tussen 2 kipfiletjes steken als ze een temperatuur van ongeveer 37 graden hebben
Ohja? Drink ik thee?quote:Op maandag 8 maart 2010 18:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou dan doe ik het wel, LL drinkt ook thee, dus ja dan ga ik weer twijfelen hooooooor
Maar Erik drinkt ook koffie...quote:Op maandag 8 maart 2010 18:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou dan doe ik het wel, LL drinkt ook thee, dus ja dan ga ik weer twijfelen hooooooor
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ohja? Drink ik thee?![]()
Ik LUST thee, als ik 2 bakkies per maand drink is het veel. koffie FTW
quote:
Dat is een leugen!quote:Op maandag 8 maart 2010 18:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dirkh zou 'm nog tussen 2 kipfiletjes steken als ze een temperatuur van ongeveer 37 graden hebben
Nee niet terug krabbelen, jij drinkt thee!quote:Op maandag 8 maart 2010 18:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ohja? Drink ik thee?![]()
Ik LUST thee, als ik 2 bakkies per maand drink is het veel. koffie FTW
quote:Op maandag 8 maart 2010 17:30 schreef Dirkh het volgende:
En ik vind het helemaal niet leuk dat Erik in eens grapjes gaat maken. Ik heb hem liever depressief
Pruik op en klaar zou ik zeggen!quote:Op maandag 8 maart 2010 17:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, als je een beetje een lekker figuur hebt en een zware stem opzet, dan kan ik wel doen of jij Greys bent. Kijk, dan heb je me zo om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |