Looking good!quote:Op maandag 8 maart 2010 16:37 schreef Lindytje het volgende:
Mijn aanwinsten uit Veldhoven, en 1 van Puckzzz gekregen
[ afbeelding ]
(de blauwe zijn in het echt wat donkerder)
Vlnr: Fairy Dust (nu dubbel, hoorde bij een aanbieding, dus is voor de swapdoos), Golden Enchantment, Fiji Fling, Tantalize me, Rain storm, Sexy in the city, Meteor shower, Kaleidoscope him out, DV8, Carlo & Roma (ofzoiets??!!) nr 38
ja ze hebben daar een aanbieding, als je 7 lakjes uit het afprijsrek neemt kost dat 10 euro ex btw, maar je MOET Fairy Dust en Golden Enchantment er bij hebbenquote:Op maandag 8 maart 2010 16:40 schreef mirannie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zoveel voor maar 22 euro?!?!?!
*googled meteen hoe ver veldhoven rijden is*
145 km zie ik net, oepsquote:Op maandag 8 maart 2010 16:41 schreef MissJ het volgende:
Lindy, mooooooiiiiiiiiie kleurtjes![]()
en maar 22 euro, WOW, ik wil ook naar Veldhoven!! Woon alleen heel ver er vandaan
En, hoeveel moeite kostte het om niet je hele mand vol te gooien?quote:Op maandag 8 maart 2010 16:44 schreef Lindytje het volgende:
Dank dank!!
Idd, ze zijn allemaal van die 7 voor 10 excl bw, behalve Meteor Shower en DV8
Hahaha, veel!! Ik dacht namelijk ook nog: ik kan natuurlijk nog een keer 7voor10 nemen... maar dan heb ik wel 3x fairy dust...quote:Op maandag 8 maart 2010 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En, hoeveel moeite kostte het om niet je hele mand vol te gooien?
Hihi, overload aan FD en GE waarschijnlijk.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ze hebben daar een aanbieding, als je 7 lakjes uit het afprijsrek neemt kost dat 10 euro ex btw, maar je MOET Fairy Dust en Golden Enchantment er bij hebben
Vraag me af hoeveel voorraad ze van die FD en GE hebben
Oh echt? Fairy dust wil ik wel een backup vanquote:Op maandag 8 maart 2010 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ze hebben daar een aanbieding, als je 7 lakjes uit het afprijsrek neemt kost dat 10 euro ex btw, maar je MOET Fairy Dust en Golden Enchantment er bij hebben
Vraag me af hoeveel voorraad ze van die FD en GE hebben
quote:Op maandag 8 maart 2010 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
als jullie nou een bus huren met chauffeur met z'n allen. Ofzo.
Ik kan natuurlijk best voor jullie gaan shoppen maar het snoepwinkel-effect is priceless als je daar binnen staat, dat moet je echt meemaken
Ooh joh helemaal niet erg! Lekker in de swapdoos stoppen, zijn genoeg gegadigdenquote:Op maandag 8 maart 2010 16:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahaha, veel!! Ik dacht namelijk ook nog: ik kan natuurlijk nog een keer 7voor10 nemen... maar dan heb ik wel 3x fairy dust...En ik had de leukste kleurtjes al uit het aanbiedingsrek, dus ik heb het maar bij 9 lakjes gehouden...
Aan de ene kant wil ik best op en neer rijden, maar het is iets van 150 km en dat is me eigenlijk toch ook te gortigquote:Op maandag 8 maart 2010 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
als jullie nou een bus huren met chauffeur met z'n allen. Ofzo.
Ik kan natuurlijk best voor jullie gaan shoppen maar het snoepwinkel-effect is priceless als je daar binnen staat, dat moet je echt meemaken
bestel maar vast zomer, zet ik de BBQ aanquote:Op maandag 8 maart 2010 16:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Aan de ene kant wil ik best op en neer rijden, maar het is iets van 150 km en dat is me eigenlijk toch ook te gortig![]()
Wanneer is die meet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |