Alleen ik had het briljante idee mijn kinderen de naam te laten verzinnenquote:Op zondag 7 maart 2010 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Er komt binnenkort een rebound-poes of poezen
Doe maar twee, dan kan de één de ander een beetje in de gaten houdenquote:Op zondag 7 maart 2010 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Er komt binnenkort een rebound-poes of poezen
Het betere hosselwerkquote:Op zondag 7 maart 2010 22:06 schreef Laysa het volgende:
Zitten jullie nu gewoon met zn 2en een kind bij elkaar te hosselen![]()
ik zei toch al sorryquote:
Je eet ook nog wel eens iets anders op je brood?quote:Op zondag 7 maart 2010 22:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik koop geloof ik eens in de 2/3 weken zo'n grote pot
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Alleen ik had het briljante idee mijn kinderen de naam te laten verzinnen
Pleur weer eens ouderwets bijna van de bankquote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Je eet ook nog wel eens iets anders op je brood?
Recht toe, recht an, daar komen de mooiste kindjes van?quote:
Mijn ex...at alleen maar de A merken...en nee daar zat bij mijn weten geen kattevoer bij...alhoewel....de katten doen nu wel langer met het voer dan toenquote:
Ja hallo, je moet toch ergens beginnenquote:Op zondag 7 maart 2010 22:06 schreef Laysa het volgende:
Zitten jullie nu gewoon met zn 2en een kind bij elkaar te hosselen![]()
Lynxie en kruimeltje, past ook zo geweldig bij elkaarquote:Op zondag 7 maart 2010 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Zo erg? Vertel eens, het kan bijna niet zo erg zijn als mijn dochter van toendertijd 17 de naam verzon
Jesus wat ben jij diep gezonkenquote:Op zondag 7 maart 2010 22:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kies maar![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komen die plaatjes van een -18 site? Zo lukt het niet hoor met kleding aanquote:Op zondag 7 maart 2010 22:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kies maar![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]