je hebt binnen 3 weken al 4 vriendinnen ofzo al gehad. Steeds weer zeg je dat je voorlopig geen liefde meer wilt hebben en nu heb je ineens een surinaamse vriendin. Ga lekker ergens anders trollen. Ik kan niets meer geloven van jou.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:53 schreef donthate het volgende:
[..]
van wie?![]()
als mn eigen vriendin surinaams is klinkt logisch hoor wedden,pixie? pixie noemde jou een zwarte aap en toen heb ik der uitgescholden of iemand anders van die click
dan klopt het dus toch dat ik het niet voor liefde doe?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:56 schreef L.no het volgende:
[..]
je hebt binnen 3 weken al 4 vriendinnen ofzo al gehad. Steeds weer zeg je dat je voorlopig geen liefde meer wilt hebben en nu heb je ineens een surinaamse vriendin. Ga lekker ergens anders trollen. Ik kan niets meer geloven van jou.
kthnxbye.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:58 schreef donthate het volgende:
maarik ga weg hoor heb geen zin om voor de rest van de mensen et te verpesten maar geloof vooral wie je wilt hoor
Ik ken al die afkortingen toch helemaal niet.quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:02 schreef Biogarde het volgende:
donthate is voorlopig niet meer. Dit ter info.
Mjn echte account is stevenmac26 mongoolquote:Op zondag 7 maart 2010 22:02 schreef Biogarde het volgende:
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:00 schreef Biogarde het volgende:
donthate, mail met pasen maar. Of niet, nog beter.
Oh jij bent die mongoolquote:Op zondag 7 maart 2010 22:05 schreef Teuntje27 het volgende:
[..]
Mjn echte account is stevenmac26 mongool
Ik voel een rel aankomen..quote:Op zondag 7 maart 2010 22:05 schreef Teuntje27 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:05 schreef Teuntje27 het volgende:
[..]
donthate is een kloon net zoals deze haha is het zo moelijk om om de IP heen te kijken![]()
Nee, die zag ik niet aankomen zeg. Poe.quote:
Ja, ik zag het net.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:02 schreef Biogarde het volgende:
een topicreport.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ken al die afkortingen toch helemaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |