quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:29 schreef Blinker het volgende:
Nou vooruit, volgende keer ben ik er hopelijk ook bij met audio.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:08 schreef Blinker het volgende:
Een halve gigabyte aan bandbreedte over Teamspeak!
Wie gaat dat betalen
Hehehe herkenbaar, die van mij had gister een vriendin op bezoek en ik heb ze voorzien van een lange chickflickquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:07 schreef J.Clarkson het volgende:
Werkte alles gisteren, eiste vriendin lief alle tijd op. BITCH!
Vanavond maar effe knallen dan.
Ah! Toevallig ook geen crosshair? Want dat heb ik nu dus 1x gehad (ik klik vaak op 'play now'). Ik dacht dat het een bug was.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:25 schreef Blinker het volgende:
Hardcore mode heb je ook MP.
Waaraan je het direct kan zien is het feit dat je geen map hebt.
Ik zag gisteren een vijandige sniper lopen, maar hij zag mij niet (FOV i love it).quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:12 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Hehehe herkenbaar, die van mij had gister een vriendin op bezoek en ik heb ze voorzien van een lange chickflick
Ff terugkomend op die hc mode, dat is dan waarschijnlijk allen singleplayer?
Ook voor het eerst 'rush' gespeeld, ik kende dat niet. Dat is toch aardig punten scoren zeg!
Gisteravond nog tijden een rush een heli neergehaald met de 'noobtube', heerlijk.
Kloptquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:27 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Ah! Toevallig ook geen crosshair? Want dat heb ik nu dus 1x gehad (ik klik vaak op 'play now'). Ik dacht dat het een bug was.
Let me guess, ook aan het werk?quote:
Fijn is dat die sneaky knifekills, vooral ook omdat je weet hoe kut het is als je het zelf mee maaktquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:32 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een vijandige sniper lopen, maar hij zag mij niet (FOV i love it).
Ik ben vrolijk achter m aan gehuppeld tot ie zijn plek had gevonden. Net op het moment dat hij stilzat, stak ik mn mes in zn rug.
Mensen die niet om zich heen kijken als ze lopen....echt.......Zelden zo'n makkelijke kill gehad. Leek wel een cadeautje.
Vanavond gaat mn bitch maar Net5 kijken ofzo, maar niet mij lastigvallen.
Zal je net zien dat alles weer op zn aars ligt straks...
Wat is uw nick in BC2? Kan ik m meteen erbij proppen in de OP.
Dat had ik ooit met BF2quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:03 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Fijn is dat die sneaky knifekills, vooral ook omdat je weet hoe kut het is als je het zelf mee maakt![]()
Gister in Laguna Presa (die hc mode dus blijkbaar); eerste spelletje, zin in wat actie, ik pak een quad en ros hem richting die vlag boven op dat heuveltje. Staan daar twee squads, paniek alom. Ik kon er 2 knifen, een met een granaat en 2 met de xm8 voordat ze mij te pakken hadden (was ook gelijk m'n beste actie van de hele avond).
Ja dat kunnen veranderen van je FOV, daar kom ik echt niet bij.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:32 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een vijandige sniper lopen, maar hij zag mij niet (FOV i love it).
Ik ben vrolijk achter m aan gehuppeld tot ie zijn plek had gevonden. Net op het moment dat hij stilzat, stak ik mn mes in zn rug.
Mensen die niet om zich heen kijken als ze lopen....echt.......Zelden zo'n makkelijke kill gehad. Leek wel een cadeautje.
Vanavond gaat mn bitch maar Net5 kijken ofzo, maar niet mij lastigvallen.
Zal je net zien dat alles weer op zn aars ligt straks...
Wat is uw nick in BC2? Kan ik m meteen erbij proppen in de OP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |