quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:39 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik draai hem op een vergelijkbare configuratie 1900x1200 met een Core i5 750 en een 5770 ( ongeveer zelfde prestaties als de 4850 maar dan met direct X 11 )
Hij loopt hier gewoon soepel, ook als het druk word.
Ik ga proberen aanwezig te zijn. Vriendin heeft haar vriendinnenclubje uitgenodigd voor een etentje. Beter dat ze allemaal stil op de bank gaan zitten en ik vol kan knallenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:16 schreef CantFazeMe het volgende:
Ja ben ook aan het werk.
Vanavond even knallen. Ik ben vanaf 19,00 online, wie doet er mee?
Daar was ik ook achter gekomen! Ik draaide eerst echt kut, maar toen ik de Gustav als Primary ging gebruiken, toen ging het gelijk bergopwaartsquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:48 schreef Vengerr het volgende:
Pfff gisteren bijna 3 volle experience bars bij elkaar gespeeld en een paar wapens unlocked.
*lost connection to EA server*
Staan mijn stats weer op het niveau van de dag ervoor!
Uren aan speeltijd door mijn neus geboord!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU-
Na tot 1000 tellen en anger management mantra's chanten mijzelf er weer toe gezet verder te spelen.![]()
Er zijn mensen die weer naar lvl 1 terug zijn gezet dus kan veel erger.
(het waren 100% zeker ranked servers btw)
On a different note.
De Carl Gustaf raket van de engineer is echt geweldig!
Gadget?
Ik gebruik dat ding als primary en ren er mee rond als de soldier in Team Fortress.![]()
Engineer.
Zo gigantisch is het verschil nou ook weer niet hoor imoquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:14 schreef Blinker het volgende:
Argh, ik wil ook DX11 spelen, maar ik heb m'n pc pas een jaar oid.
Wat is het toch een duivels-platform!
Nou het verschil is echt minimaal hoor, je mist niks.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:14 schreef Blinker het volgende:
Argh, ik wil ook DX11 spelen, maar ik heb m'n pc pas een jaar oid.
Wat is het toch een duivels-platform!
en DX 10?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:18 schreef Blinker het volgende:
Nou, soms zakt FPS rond de 30 bij mij en daar hou ik niet van, ik ben een echte FPS hoer.
Heb het nog even gecheckt, maar m'n pc is alweer twee jaar oud blijkbaar.
Core 2 duo E6750
Kingston Premiumtroep ram 4GB 800mhz
Ati Radeon 4870 512MB
Ik speel het wel op high/medium op DX9, maar als ik de settings lager zet ziet het er niet meer mooi uit en echt veel FPS krijg je er ook niet voor terug
mja als je met dx9 al moeite hebt misschien welquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:21 schreef Blinker het volgende:
Nee, DX9. Of bedoel je op DX10 zetten? Dat gaat toch langzamer lijkt mij?
Sommige spellen spelen beter op DX10 dan DX9 omdat DX10 beter is geoptimaliseerd in die spellen in samenwerking met de laatste drivers.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:21 schreef Blinker het volgende:
Nee, DX9. Of bedoel je op DX10 zetten? Dat gaat toch langzamer lijkt mij?
Stimmt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:00 schreef Blinker het volgende:
Waar je de kit selecteert die je gaat gebruiken, daar heb je een balkje met een pijltje er op.
Klik daar op en je kan vervolgens je attachments en gadgets selecteren.
Ik 2quote:
Waarom een vriendin als je BC:2 hebt? Maak het uit ofzo. Wees een echte man, en wees l33t.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:43 schreef Blinker het volgende:
Noise! Ik heb juist belooft mijn vriendin vanavond wel 'gezellig' te gaan doen, dus ik ben waarschijnlijk niet beschikbaar.
Het moet maar!
I want to be l33tquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:45 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Waarom een vriendin als je BC:2 hebt? Maak het uit ofzo. Wees een echte man, en wees l33t.
Een echte man heeft een pc om te gamen en een vriendin om te batsen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:45 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Waarom een vriendin als je BC:2 hebt? Maak het uit ofzo. Wees een echte man, en wees l33t.
Pardon, het zijn geen dingen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:53 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Een echte man heeft een pc om te gamen en een vriendin om te batsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:57 schreef Blinker het volgende:
[..]
Pardon, het zijn geen dingen?Zolang je ze kan vervangen zijn het gebruiksvoorwerpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
Processor denk ik. Wat heb je voor een proc en vga?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:03 schreef Diamond3d het volgende:
Als BFBC soms een lage FPS heeft, ligt dit dan aan de videokaart of processor?
Hoofdkantoor van EA opblazen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:05 schreef DeStentor het volgende:
fail to connect to ea online
ofzo, wat moet ik doen om dit te verhelpen?
Wachten. Ik heb het ook.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:05 schreef DeStentor het volgende:
fail to connect to ea online
ofzo, wat moet ik doen om dit te verhelpen?
Run (of zoekbalk via start-icoon in Vista) en intikken DxDiag + enter.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:02 schreef Niara het volgende:
stiekem heb ik geen idee welke DX ik gebruik :$
enig idee waar je dat kan zien? nu ben ik wel benieuwd
En tja ik ben het met Blinker eens.
Als je alleen maar een vriendin om te batsen wil, ga dan naar de wallen ofzo.
Maar dat is even off topic.
Niet echt, maar het lucht wel op.quote:
E6750 Duo Core @ 2,66Ghz.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:04 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Processor denk ik. Wat heb je voor een proc en vga?
Ehh......Ze zijn beide een beetje een bottleneck ben ik bang......... Je VGA moet NET kunnen, maar je proc is een beetje underpowered. Trap die processor eens naar de 3Ghz.....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:18 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
E6750 Duo Core @ 2,66Ghz.
Nvidia 8800GTS 320MB
Die met die sneeuwscooter is ook leuk.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:14 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Net even singeplayer gedaan. Echt prachtig al die verwijzingen naar CoD MW2![]()
Sweetwater: "No no no dont do that, they will send in a bunch spec-ops douchebags with their pussy ass heartbeat sensors"
Voltages van wat...... Niet met je processor values gaan rommelen......quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:25 schreef CantFazeMe het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat die voltages betekent enzo ik zal als ik thuis ben screenshot maken (12+ oid)
Ik was het ook van plan, nieuw processortje, nieuwe videokaartje.. maja dan kom je bij het punt of mijn MOBO dat allemaal wel maximaal ondersteunt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:20 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ehh......Ze zijn beide een beetje een bottleneck ben ik bang......... Je VGA moet NET kunnen, maar je proc is een beetje underpowered. Trap die processor eens naar de 3Ghz.....
"This isnt a snowmobile, snowmobiles are for sissies"quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:21 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Die met die sneeuwscooter is ook leuk.
Ja hoor. Ik heb een P5Q Proquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:27 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Ik was het ook van plan, nieuw processortje, nieuwe videokaartje.. maja dan kom je bij het punt of mijn MOBO dat allemaal wel maximaal ondersteunt.
Asus P5 mobo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |