Kunnen jullie mij toevoegen in de begin post?quote:Op zondag 7 maart 2010 23:14 schreef DeStentor het volgende:
Ik denk dat we dan te weinig mensen hebben maar wel een leuk idee!
Nou, weet ik niet! Er staan sowieso al 17 namen in de OP. Als iedereen 3 euro kan missen hebben we volgens mij wel een 32 slots serverquote:Op zondag 7 maart 2010 23:14 schreef DeStentor het volgende:
Ik denk dat we dan te weinig mensen hebben maar wel een leuk idee!
quote:After optimizations and restarts yesterday, we had been stable across all platforms. Unfortunately, we encountered another outage at approximately 9:30 AM PST today.
- X360 was severely impacted, and the service is being restarted. It should be back online and we are monitoring closely.
- PC had an outage, but the service is offline currently and the service is being restarted. It should be back online and we are monitoring closely. We will then start checking the quality of the customer experience to determine possible next steps.
- PS3 appeared to have a brief outage, but has quickly recovered and the services is functioning properly at this time.
All teams are actively engaged in diagnosis and remediation. We are adding additional services to alleviate load. Despite having a major infrastructure in place, the peak traffic this weekend has been huge, 400% higher than any other Battlefield's peak simultaneous users. The teams will continue to monitor the services closely. We sincerely apologize for the inconvenience and will provide further updates on the latest developments as they are relevant.
quote:Op zondag 7 maart 2010 23:36 schreef cerror het volgende:
http://blogs.battlefield.(...)date-2010-03-07.aspx
[..]
Een tip is om met je squad rond te hangen en zo nu en dan op punten waar jullie even stoppen (gebouw of vlag) een ammokoffer neer te pleuren.quote:Op zondag 7 maart 2010 23:42 schreef maxamius het volgende:
nick Maxamius hier.
hebben jullie misschien tips om meer punten te scoren tijdens een game.
Ik speel vaak conquest en ben assault.
Heb elk potje redelijk wat kills en doe goed mee met het innemen van de vlaggen.
Maar veel verder dan z'n 800 punten ongeveer kom ik toch niet per potje, terwijl de mensen bovenin vaan minder kills hebben maar toch rond de 2000 punten zitten.
Wat doe ik fout
Videokaart problemen?quote:Op zondag 7 maart 2010 23:55 schreef Plantagehouder het volgende:
Bij mij knalt hij al de hele dag direct naar de desktop als de serverlist klaar is met laden
Van punkbuster? Want dat heb ik al 5x gedaan de afgelopen 4 uur.quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 23:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Een tip is om met je squad rond te hangen en zo nu en dan op punten waar jullie even stoppen (gebouw of vlag) een ammokoffer neer te pleuren.
Ook helpen dingen als: knifen, meerdere lui neerhalen met de tube grenade en in een vehicle zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |