Kunnen jullie mij toevoegen in de begin post?quote:Op zondag 7 maart 2010 23:14 schreef DeStentor het volgende:
Ik denk dat we dan te weinig mensen hebben maar wel een leuk idee!
Nou, weet ik niet! Er staan sowieso al 17 namen in de OP. Als iedereen 3 euro kan missen hebben we volgens mij wel een 32 slots serverquote:Op zondag 7 maart 2010 23:14 schreef DeStentor het volgende:
Ik denk dat we dan te weinig mensen hebben maar wel een leuk idee!
quote:After optimizations and restarts yesterday, we had been stable across all platforms. Unfortunately, we encountered another outage at approximately 9:30 AM PST today.
- X360 was severely impacted, and the service is being restarted. It should be back online and we are monitoring closely.
- PC had an outage, but the service is offline currently and the service is being restarted. It should be back online and we are monitoring closely. We will then start checking the quality of the customer experience to determine possible next steps.
- PS3 appeared to have a brief outage, but has quickly recovered and the services is functioning properly at this time.
All teams are actively engaged in diagnosis and remediation. We are adding additional services to alleviate load. Despite having a major infrastructure in place, the peak traffic this weekend has been huge, 400% higher than any other Battlefield's peak simultaneous users. The teams will continue to monitor the services closely. We sincerely apologize for the inconvenience and will provide further updates on the latest developments as they are relevant.
quote:Op zondag 7 maart 2010 23:36 schreef cerror het volgende:
http://blogs.battlefield.(...)date-2010-03-07.aspx
[..]
Een tip is om met je squad rond te hangen en zo nu en dan op punten waar jullie even stoppen (gebouw of vlag) een ammokoffer neer te pleuren.quote:Op zondag 7 maart 2010 23:42 schreef maxamius het volgende:
nick Maxamius hier.
hebben jullie misschien tips om meer punten te scoren tijdens een game.
Ik speel vaak conquest en ben assault.
Heb elk potje redelijk wat kills en doe goed mee met het innemen van de vlaggen.
Maar veel verder dan z'n 800 punten ongeveer kom ik toch niet per potje, terwijl de mensen bovenin vaan minder kills hebben maar toch rond de 2000 punten zitten.
Wat doe ik fout
Videokaart problemen?quote:Op zondag 7 maart 2010 23:55 schreef Plantagehouder het volgende:
Bij mij knalt hij al de hele dag direct naar de desktop als de serverlist klaar is met laden
Van punkbuster? Want dat heb ik al 5x gedaan de afgelopen 4 uur.quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 23:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Een tip is om met je squad rond te hangen en zo nu en dan op punten waar jullie even stoppen (gebouw of vlag) een ammokoffer neer te pleuren.
Ook helpen dingen als: knifen, meerdere lui neerhalen met de tube grenade en in een vehicle zitten.
Ja, ik ook. Vanavond weer proberen wat potjes te spelen.quote:
Ik mocht willen dat ik gister avond uberhaupt een server KON joinenquote:Op maandag 8 maart 2010 08:35 schreef Solique het volgende:
@KeFFuR1208: Joinde je nu gisteravond dezelfde server als waar ik inzat? Zag je geloof ik even voorbij lopen en toen klapte die server eruit.
Deze grap haalden ze bij vorige BF delen ook uit en daar werden op den duur ook de plooien uit gestreken dus het komt vast op zijn pootjes terecht maar ik word er nogal cynisch van.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:34 schreef CantFazeMe het volgende:
Dice staan bekend dat ze patchen hoor ze laten hè niet vallen.
Niet goed voor mn bloeddruk dit. En dan heb ik nog niet eens online gezeten kan je nagaan.....quote:Op maandag 8 maart 2010 09:34 schreef CantFazeMe het volgende:
Dice staan bekend dat ze patchen hoor ze laten hè niet vallen.
Vuile slet. Jij wel!quote:
Apart volgens friendslist zat je in dezelfde server. Ach zal wel weer de crash geweest zijn.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:44 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Ik mocht willen dat ik gister avond uberhaupt een server KON joinen![]()
Dus nee ik denk niet dat ik het was...
Maar vanavond ben ik zeker van de partij! Draait de TS server TS 2 of 3?
See you on the battlefield
Hoe zit dat met ingame lullen? Ik heb een mic op de headset zitten.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:56 schreef Solique het volgende:
[..]
Apart volgens friendslist zat je in dezelfde server. Ach zal wel weer de crash geweest zijn.![]()
Ben vanavond wel online, ja. Weet alleen niet of ik op jullie ts ben. Draai zelf namelijk al een ventrilo, ts2 en ts3. Dus heb de keuze.
Geen idee, nooit iemand online via de game gehoord.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:00 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Hoe zit dat met ingame lullen? Ik heb een mic op de headset zitten.
Kwestie van alt indrukken en praten toch of niet?
Dan moet je al die karige reacties aanhoren van de mensen die wel de LE hadden gekochtquote:Op maandag 8 maart 2010 09:54 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Maargoed, ik wil wel compensatie voor dit hele debacle. Ik zeg, LE content voor iedereen en voor niks. Dat zou een iets te kleine pleister op de gapende wond zijn.
Hmmm, ik zal vanavond TS even installeren en de server toevoegen.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen idee, nooit iemand online via de game gehoord.
Zit zelf altijd op vent of ts
Mwoah..... Dan maken ze maar 4 extra MP maps. Vind ik ook goed.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:06 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Dan moet je al die karige reacties aanhoren van de mensen die wel de LE hadden gekocht![]()
Of je daar op zit te wachten weet ik ook niet...
Er zijn toch al een aantal extra MP maps te downloaden via DLC?quote:Op maandag 8 maart 2010 10:06 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Mwoah..... Dan maken ze maar 4 extra MP maps. Vind ik ook goed.
Zat bij de eerste update volgens mij.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:11 schreef Solique het volgende:
[..]
Er zijn toch al een aantal extra MP maps te downloaden via DLC?
Tenminste ontving er een mail over, alleen kan deze nergens downloaden.
Weet je toevallig hoe je die gun krijgt met dat?quote:Op maandag 8 maart 2010 10:26 schreef J.Clarkson het volgende:
Zelfs de battlefield veteran site is gaar..... Hij laat BF2, modern combat, heroes WEL zien.
Maar 1942 en Vietnam blijven greyed out, terwijl ik die juist het meest gespeeld heb.
Bad Company 2 is ook greyed out, maar dat klopt.
Veteran rank 3 dus voor mij. Had 5 of hoger kunnen zijn dammit!
Geen idee dus. Ik denk dat je m unlockt bij een bepaalde rang ofzo?quote:Op maandag 8 maart 2010 10:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Weet je toevallig hoe je die gun krijgt met dat?
Ik heb bij mij heroes en bf2 + expansions gedaan en ik heb een veteran point.
Ik wacht wel af.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:32 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Geen idee dus. Ik denk dat je m unlockt bij een bepaalde rang ofzo?
Gevonden! Hij zou bij je Weapons & Gadgets moeten staan en is alleen bruikbaar op Ranked servers.quote:
Oe! Vanmiddag even checken.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:37 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Gevonden! Hij zou bij je Weapons & Gadgets moeten staan en is alleen bruikbaar op Ranked servers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |