Ja ik had het al gevonden! Thanx!!quote:Op zondag 7 maart 2010 21:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh..Nieuwegein. http://www.professionalimaging.nl
Euh.... Krakje geeft Freecell wrap met kaas, ham en tomaat.quote:
Vrouwen & steerquote:Op zondag 7 maart 2010 21:26 schreef SeaOfLove het volgende:
zal ik dan maar een indische meet organiseren voor mijn verjaardag? wederom alleen voor vrouwen en steer
Oh, durf ik dat? In juni ben ik op vakantie.... Benauwd kijkt.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:26 schreef SeaOfLove het volgende:
zal ik dan maar een indische meet organiseren voor mijn verjaardag? wederom alleen voor vrouwen en steer
ja joh, onze metro-man hoeft deze keer niet steeds te bellen om op de hoogte gehouden te wordn. En gesprekken op te nemenquote:
wat spannend hobjequote:Op zondag 7 maart 2010 21:30 schreef MissHobje het volgende:vandaag ge-woonboulevard @arena ( was heel rustig!!) enne pff hoop mooi spul gezien ala badkamers/ keukens en gave bank en tafel
We hebben een aardig beeld wat we willen en we zitten ook aardig op de zelfde lijn!
Hoop wijzerenne we hebben net alvast een pre huis gezien ( in een mooi appartementen complex zeg maar bij zijn ouders en daar staat wel 1 en ander te koop en dan op de bovenste etage hebben zij vrienden wonen en daar dan dus naast en toen mochten we even gluren bij die vrienden zodat we alvast een idee hebben van het huis
) echt bizar mooi! morgen dus maar even bellen voor een bezichtiging en maar hopen dat het nog niet verkocht is
Waarom alleen voor vrouwen?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:26 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ben 5 juli jarigquote:Op zondag 7 maart 2010 21:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh, durf ik dat? In juni ben ik op vakantie.... Benauwd kijkt.
de keer dat ik hier een meet had (ik werd toen 27quote:
Nodig volgende keer dan ook dan gelijk PdeHoog uit voor het maken van foto's als de BH's weer worden uitgetrokken.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:47 schreef SeaOfLove het volgende:
de keer dat ik hier een meet had (ik werd toen 27) was met alleen maar vrouwen en dat was echt zo tof!
Ik wed dat er zat leuke mannen in CUL zijn.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
de keer dat ik hier een meet had (ik werd toen 27) was met alleen maar vrouwen en dat was echt zo tof!
Hihi wat leuk Hobsquote:Op zondag 7 maart 2010 21:30 schreef MissHobje het volgende:vandaag ge-woonboulevard @arena ( was heel rustig!!) enne pff hoop mooi spul gezien ala badkamers/ keukens en gave bank en tafel
We hebben een aardig beeld wat we willen en we zitten ook aardig op de zelfde lijn!
Hoop wijzerenne we hebben net alvast een pre huis gezien ( in een mooi appartementen complex zeg maar bij zijn ouders en daar staat wel 1 en ander te koop en dan op de bovenste etage hebben zij vrienden wonen en daar dan dus naast en toen mochten we even gluren bij die vrienden zodat we alvast een idee hebben van het huis
) echt bizar mooi! morgen dus maar even bellen voor een bezichtiging en maar hopen dat het nog niet verkocht is
In het kader van vooral vrouwen uitnodigen, is er ook wel een vrouwelijke fotograaf, als dat gewild is......Denk ik.....quote:Op zondag 7 maart 2010 21:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Nodig volgende keer dan ook dan gelijk PdeHoog uit voor het maken van foto's als de BH's weer worden uitgetrokken.
zijn allemaal leuke mannen hier + steerquote:Op zondag 7 maart 2010 21:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik wed dat er zat leuke mannen in CUL zijn.
Ja huuuuquote:Op zondag 7 maart 2010 21:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zijn allemaal leuke mannen hier + steerMaar gewoon een meidenavond/nacht is zo leuk. @ golfer: daar hebben we Sun dan weer voor
Ik ken veel vrouwen die gezellig zijn: vrouwen die van eten houden. Vrouwen die van motorrijden houden.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:14 schreef minilot het volgende:
Ik vind vrouwen doorgaans niet zo gezellig (hoogstens aanterkkelijk) , maar met Vrouwen Die Van Eten Houden ligt dat vast heel anders.
ik heb geloof ik bijna iedere vrouw hier wel ontmoet. Behalve FC natuurlijk, dat kind ligt natuurlijk alleen maar te biggenquote:Op zondag 7 maart 2010 22:14 schreef minilot het volgende:
Ik vind vrouwen doorgaans niet zo gezellig (hoogstens aanterkkelijk) , maar met Vrouwen Die Van Eten Houden ligt dat vast heel anders.
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:24 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb geloof ik bijna iedere vrouw hier wel ontmoet. Behalve FC natuurlijk, dat kind ligt natuurlijk alleen maar te biggen
inderdaad!quote:Op zondag 7 maart 2010 22:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ken veel vrouwen die gezellig zijn: vrouwen die van eten houden. Vrouwen die van motorrijden houden.
Vrouwen die over het algemeen niet moeilijk doen.
Ik voel me namens alle mannen die hier zitten me verantwoordelijk om te vertellen dat we ons achtergesteld voelenquote:Op zondag 7 maart 2010 21:26 schreef SeaOfLove het volgende:
Je bent de bestequote:Op zondag 7 maart 2010 22:35 schreef krakkemieke het volgende:
Hoi Braam en ik had als vrouw al bezwaar gemaakt.
Ze mag zelf kiezen. Maar we mogen wel goeie argumenten aandragen.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:37 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Je bent de besteHad ik overigens ook wel gezien, maar het is wel haar verjaarsdag, dus eigenlijk vind ik dat wij invloed mogen uitoefenen op haar keuze wie ze wel en niet uitnodigt
Als argument draag ik aan in contact te zijn met mijn vrowelijke kantquote:Op zondag 7 maart 2010 22:40 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ze mag zelf kiezen. Maar we mogen wel goeie argumenten aandragen.
het gaat er eerder om dat t mijn huis is, en mijn huis hoe brak ook, is me heiligquote:Op zondag 7 maart 2010 22:37 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Je bent de besteHad ik overigens ook wel gezien, maar het is wel haar verjaarsdag, dus eigenlijk vind ik dat wij invloed mogen uitoefenen op haar keuze wie ze wel en niet uitnodigt
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
het gaat er eerder om dat t mijn huis is, en mijn huis hoe brak ook, is me heilig
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:31 schreef Isabeau het volgende:
hihi in februari ben ik lid geworden van een of ander klusfonds van de woningbouwvereniging zodat die allerlei zaken die ik logisch vind ook komen repareren. Zoals een slot van de brievenbus dat plots uit elkaar viel. Opstartkosten waren 25 euro. Schrijf dat dan van mijn rekening af, doen ze ook met de huur, maar nee, ze sturen een acceptgiro.
Die was ik dus vergeten te betalen en ik kreeg vorige week de herinnering of ik ook de huurachterstand even voor de 8ste wilde betalen. Huur achterstand? Erm... Nou had ik eventjes iets anders aan mijn hoofd en heb ik die huurachterstand nog niet betaald. Lees ik net de post van gisteren dat ze tijd voor een gesprek hebben gemaakt voor de 10e om tot een oplossing voor mijn huurachterstand (die 25 euro voor dat klusfonds dus) te komenAutomatische brieven ftw
Nee, dat heb ik ook een beetje. Mijn huis is nou net het enige waar ik me veilig voel. Ik laat dus echt niet iedereen zomaar binnen!quote:
oh en ik schat zo in dat jullie een mislukte bbq meet houdenquote:Op zondag 7 maart 2010 22:31 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik voel me namens alle mannen die hier zitten me verantwoordelijk om te vertellen dat we ons achtergesteld voelen![]()
Tevens zullen we je keuze respecteren en je een fijn verjaardagsfeestje toewensen![]()
Als laatste spreek ik alleen voor alle mannen op cul die het hier mee eens zijn en niet voor al die het er niet mee eens zijn, maar das natuurlijk heel logishce...![]()
LOL....hoi cul luitjes, hoe ist vanavond !
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
oh en ik schat zo in dat jullie een nooit bbq meet houden
Ja je zit nu met me te dollen, en nee ik ga dit niet negeren, dus ja ik ga hier wel op in, en nee dit is niet om serieus te zijn, maar ja het is wel de waarheid...quote:Op zondag 7 maart 2010 22:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
oh en ik schat zo in dat jullie een mislukte bbq meet houden
klinkt lekker, wat is het?quote:Op zondag 7 maart 2010 23:01 schreef borisz het volgende:
Als weekend afsluiter neem ik een highland park 18.
Pfoe alleen al door nu aan drank te denken word ik gewoon weer misselijkquote:Op zondag 7 maart 2010 23:01 schreef borisz het volgende:
Als weekend afsluiter neem ik een highland park 18.
waar ga jij dan altijd stappen, lijkt me echt super leuk om eens met wat CUL mensen te stappen,quote:Op zondag 7 maart 2010 23:03 schreef Aure het volgende:
[..]
Pfoe alleen al door nu aan drank te denken word ik gewoon weer misselijkBen nog steeds aan het uitkateren
Het is niet persoonlijk bedoeld. Maar de mannenmeets die naast vrouwenmeets gepland werden, faalden.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:58 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ja je zit nu met me te dollen, en nee ik ga dit niet negeren, dus ja ik ga hier wel op in, en nee dit is niet om serieus te zijn, maar ja het is wel de waarheid...
Namelijk, in deze tijd van het jaar is BBQ'en koud en niet leuk laatstaan gezellig.
Daarbij komt dat ik in de zomer altijd een BBQ feestjuh houd, das namelijk mijn verjaarsdag
Die BBQ slaagt ieder jaar weer grandioos
En mannen houden nooit een mislukte BBQ meet, daar zijn we mannen voor !
*beledigde man*
In Rdam gewoon. Rotown of als t laatste zaterdag van de maand is, buurtsuper in Wattquote:Op zondag 7 maart 2010 23:05 schreef Braamyo het volgende:
[..]
waar ga jij dan altijd stappen, lijkt me echt super leuk om eens met wat CUL mensen te stappen,
Afgelopen weekend met een dude van bi wezen stappen, SAAIdear god...
SAAI !!!!!!
trustequote:Op zondag 7 maart 2010 23:08 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ben dus ook een zomerskindje braam! en de mannen hier kunnen echt geen meet organiserenik ga trouwens brave mama zijn en echt te bed nu!
Noem maar een leuke datum, en zou ik eventueel op de logeer kamer mogen blijven die avond, gapinge ligt namelijk nogal ver van R-dam afquote:Op zondag 7 maart 2010 23:08 schreef Aure het volgende:
[..]
In Rdam gewoon. Rotown of als t laatste zaterdag van de maand is, buurtsuper in WattEn als er leuke house/techno/electro feestjes zijn probeer ik vrienden daar mee naar toe te krijgen, maar das nog wel es lastig. Je mag wel keertje mee stappen heur
ik wil wel met je mee! house endezoquote:Op zondag 7 maart 2010 23:08 schreef Aure het volgende:
[..]
In Rdam gewoon. Rotown of als t laatste zaterdag van de maand is, buurtsuper in WattEn als er leuke house/techno/electro feestjes zijn probeer ik vrienden daar mee naar toe te krijgen, maar das nog wel es lastig. Je mag wel keertje mee stappen heur
Whehe ja dat kan wel, maar je slaapt dan op de goedkoopste slaapbank van de ikea, die elke student op zn kamer heeft en echt verschrikkelijk slaaptquote:Op zondag 7 maart 2010 23:11 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Noem maar een leuke datum, en zou ik eventueel op de logeer kamer mogen blijven die avond, gapinge ligt namelijk nogal ver van R-dam af
Oeh oeh 14 mei (HAHA ik weet, heeel ver weg! Maar wel iets waar ik heeeel graag naar toe wil) Maar eh Booka Shade in paradiso!! 15 euro ofzoiets dacht ik. En Booka shade is fijnnnnnnquote:
Deal, is bij deze afgesprokenquote:Op zondag 7 maart 2010 23:14 schreef Aure het volgende:
[..]
Whehe ja dat kan wel, maar je slaapt dan op de goedkoopste slaapbank van de ikea, die elke student op zn kamer heeft en echt verschrikkelijk slaaptEhh even checkenn 27 maart is buurtsuper en das ook de eerstvolgende keer dat ik weer uit ga (moet komende 2 weken heel hard studeren voor tentamens). Dus als je wil kan je dan mee?
Of voor eigen bestwil hint in de goede richtingquote:Op zondag 7 maart 2010 23:16 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
HUH!
Dat valt IMHO onder zelf weten enzo......
LOL, zover is het nog lang niet, en zo zal ik het ook heul niet noemen.quote:
waarom weet golfer wat, en waar plaagt krakje mij mee?quote:Op zondag 7 maart 2010 23:39 schreef krakkemieke het volgende:
HMM.... waarom weet Golfer dat?
Krakje plaagt Braam maar wat.
Dat is toch een date, of niet?quote:Op zondag 7 maart 2010 23:56 schreef Braamyo het volgende:
want daarmee bedoelt golfer 27maart stappen met aure![]()
het is een date als men elkaar ook daadwerkelijk beter wilt leren kennen omdat men een wederzijdse intresse naar elkaar heeft. In dit geval is dit niet zo omdat (ja wel intresse) maar niet op de manier die nu gesugereerd wordquote:Op maandag 8 maart 2010 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is toch een date, of niet?
*insert Telegraaf Chococoladelettergrote kop in de krant*
breaking news:
BRAAMYO GAAT STAPPEN MET AURE!
Wij noemden dat vroegah neukenquote:Op maandag 8 maart 2010 00:08 schreef Braamyo het volgende:
het is een date als men elkaar ook daadwerkelijk beter wilt leren kennen omdat men een wederzijdse intresse naar elkaar heeft. In dit geval is dit niet zo omdat (ja wel intresse) maar niet op de manier die nu gesugereerd word
quote:Op maandag 8 maart 2010 00:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Neuken is zoooooo 2009.............
HUH! Door al sinds 2001 geen sex te hebben.quote:
Door na 9 jaar geen sex nu weer wel sex te hebbenquote:Op maandag 8 maart 2010 00:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
HUH! Door al sinds 2001 geen sex te hebben.
Morgen vertel ik mijn echte trend-set-dinges......
Nee, nog steeds geen sex.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:19 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Door na 9 jaar geen sex nu weer wel sex te hebben
das ook een trend-set-dinges
Joepie! Wat fijn om te horen Bluezzquote:Op maandag 8 maart 2010 09:50 schreef Bluezz het volgende:
zaadsneeuw
poes deed vanochtend weer een beetje gek in de badkamer
Ik wil wel een antwoord heurquote:Op maandag 8 maart 2010 00:44 schreef Duderella het volgende:
Ten slotte was ik benieuwd of Krakkemieke aan het daten is, of even niet bezig is met het mannenvolk. Je hebt het best vaak over je ex en hoe hij jouw leven bepaalde. Maar is er daarna niemand meer geweest? Als je niet wil antwoorden is dat pirma natuurlijk.
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:24 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb geloof ik bijna iedere vrouw hier wel ontmoet. Behalve FC natuurlijk, dat kind ligt natuurlijk alleen maar te biggen
Edit: Aha, ja Groningen is een leuke stad, maar niet het Zuid Scandinavië dat ik bedoeldequote:Op maandag 8 maart 2010 10:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Tssss
En ze woont in Zuid-Scandinavië, dat helpt ook niet
en ik dan? kan ik meteen me sleutel halenquote:Op zondag 7 maart 2010 21:26 schreef SeaOfLove het volgende:
Hier zo'n 5 a 10cm. Temperatuur is ook -7 ongeveerquote:Op maandag 8 maart 2010 11:03 schreef Sunnythesun het volgende:Wakker.. Sneeuw!
Lekker roereitje met tomaatjes maken zo.. ik heb net de stap gewaagd om op de weegschaal te gaan staan. Viel me meeik ben iets lichter dan waar ik uberhaupt op hoopte
Nog 13,5 kilo te gaan
Een weegschaal is nou niet echt mijn favoriete apparaat. Ik vermijd die dan ook zoveel mogelijkquote:Op maandag 8 maart 2010 11:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Lekker roereitje met tomaatjes maken zo.. ik heb net de stap gewaagd om op de weegschaal te gaan staan. Viel me meeik ben iets lichter dan waar ik uberhaupt op hoopte
Nog 13,5 kilo te gaan
Ja verbazend!! Ik ben dus al ruim een jaar (zo lang was het geleden) niet meer aangekomenquote:Op maandag 8 maart 2010 11:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een weegschaal is nou niet echt mijn favoriete apparaat. Ik vermijd die dan ook zoveel mogelijkMaareh....wel netjes dat je dan lichter bent als waar je op gehoopt had
Vertel! Wat heb je gekocht??quote:Hier vanmorgen even langs Kamera-Express om allerlei flitsbenodigdheden in te kopenVanavond eens spelen als de katten dat toelaten
Altijd fijn, als is het maar 20 grquote:Op maandag 8 maart 2010 11:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Nog 13,5 kilo te gaan
Als ik iets heb geleerd van al die jaren die ik al bezig ben met gewicht: de weegschaal is sowieso een slechte maat, beter hou je je broekmaat in de gaten.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een weegschaal is nou niet echt mijn favoriete apparaat. Ik vermijd die dan ook zoveel mogelijkMaareh....wel netjes dat je dan lichter bent als waar je op gehoopt had
quote:Op maandag 8 maart 2010 12:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als ik iets heb geleerd van al die jaren die ik al bezig ben met gewicht: de weegschaal is sowieso een slechte maat, beter hou je je broekmaat in de gaten.
Maarre, lekkere start dan, Sun! Good for you!
Klopt, mijn broekriem is de belangrijkste maatgeverquote:Op maandag 8 maart 2010 12:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als ik iets heb geleerd van al die jaren die ik al bezig ben met gewicht: de weegschaal is sowieso een slechte maat, beter hou je je broekmaat in de gaten.
Maarre, lekkere start dan, Sun! Good for you!
huidplooimeting Steer. zo'n weegschaal heeft een enorme afwijking. heb je niks aan.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zat te denken om mijn weegschaal eens in te ruilen voor eentje die de lichaamsvetpercentage kan meten.
Meer spier, minder vet![]()
Ha, ik had zo'n apparaat, maar die heb ik weggedaan omdat ik vond dat ik er geen consequente cijferreeks uit kon krijgen.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:08 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
huidplooimeting Steer. zo'n weegschaal heeft een enorme afwijking. heb je niks aan.
Bij een 'snel' dieet kan ik me wel voorstellen dat je 't bijhoudt, jaquote:Op maandag 8 maart 2010 12:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Klopt, mijn broekriem is de belangrijkste maatgeverdaarom heb ik ook ruim een jaar niet meer gewogen. maar voor dit dieet is het wel handig te kijken wat er met de kilo's gebeurt..
Gewoon doenquote:Op maandag 8 maart 2010 11:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Vertel! Wat heb je gekocht??
Ik ben weer een stapje dichter bij het inschrijven aan de fotovakschool.. nog een klein beetje moed verzamelen..
nee, inconsequente. afhankelijk van je zoutgehalte, vochtpercentage, etc etcquote:Op maandag 8 maart 2010 12:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ha, ik had zo'n apparaat, maar die heb ik weggedaan omdat ik vond dat ik er geen consequente cijferreeks uit kon krijgen.
Maar geeft zo'n weegschaal wel een consequente afwijking? Het gaat me meer om de trend dan absolute cijfers.
Ja, meer dan 1 kilo per week wil ik ook echt niet afvallen!! En na een kilo of 7 mag het sowieso wat langzamer gaan.. Taille is een goede idd.. is ook te veelquote:Op maandag 8 maart 2010 12:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bij een 'snel' dieet kan ik me wel voorstellen dat je 't bijhoudt, jaOok een beetje voor het 'vruchten van je werk', natuurlijk, maar moet je niet ook in de gaten houden of het niet te snel gaat?
Het is geloof ik ook al aangetoond dat tailleomvang een betere indicator is voor overgewicht dan BMI.
Cool klinkt leuk!! maak ook ff een fototje van de opstelling dan straksquote:Op maandag 8 maart 2010 12:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon doenZeker als je er de tijd en het geld voor hebt. Ik wil graag naar de Foto-academie. Da's FVS op HBO-niveau. Maar ja.... EUR 6000 per jaar
En ik heb een lampstatief, een flitserhouder en een flits sync kabeltje gekocht vanmorgen. Thuis had ik de paraplu al dus ik kan nu iig flitsen met 1 flitser. Eigenlijk wil ik meer flitsers kunnen aansturen, maar dat komt later wel
Of een heel erg dure weegschaal waarbij je vetpercentage zowel via voeten als handen (je moet dan iets tussen beide handen houden) wordt gemeten. Maar het zijn natuurlijk gewoon gadgets voor getallenfreaks, uiteindelijk gaat het er om of je een kleinere maat kleding past en er in de spiegel wat strakker uitzietquote:Op maandag 8 maart 2010 12:08 schreef Den_Haag het volgende:
huidplooimeting Steer. zo'n weegschaal heeft een enorme afwijking. heb je niks aan.
zelfs die hebben nog een redelijk afwijkingquote:Op maandag 8 maart 2010 12:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of een heel erg dure weegschaal waarbij je vetpercentage zowel via voeten als handen (je moet dan iets tussen beide handen houden) wordt gemeten. Maar het zijn natuurlijk gewoon gadgets voor getallenfreaks, uiteindelijk gaat het er om of je een kleinere maat kleding past en er in de spiegel wat strakker uitziet
Ja, maar huidplooimeting gaat zo moeilijk in je eentjequote:Op maandag 8 maart 2010 12:22 schreef Den_Haag het volgende:
zelfs die hebben nog een redelijk afwijking
Lekker geslapen Isa?
Ik hou van getallen!quote:Op maandag 8 maart 2010 12:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of een heel erg dure weegschaal waarbij je vetpercentage zowel via voeten als handen (je moet dan iets tussen beide handen houden) wordt gemeten. Maar het zijn natuurlijk gewoon gadgets voor getallenfreaks, uiteindelijk gaat het er om of je een kleinere maat kleding past en er in de spiegel wat strakker uitziet
Wanner mag je weer naar de dokter toe?quote:Op maandag 8 maart 2010 12:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, maar huidplooimeting gaat zo moeilijk in je eentje![]()
Ik heb fantastisch geslapen. Tot ik gillend van de pijn wakker werd. Het heeft zich verplaatst naar de vroege ochtendmaar nu slaap ik tenminste wel, is ook wat waard
lunchpauze misschienquote:Op maandag 8 maart 2010 12:21 schreef MissHobje het volgende:
Goedemorgen
Heerlijk geslapen ( weer zo/n boerennacht) enne lekker gedroomd en nu probeer ik die makelaar te bereiken maar ze nemen niet op grrrrrrrrrrrr.
Checkquote:Op maandag 8 maart 2010 12:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Cool klinkt leuk!! maak ook ff een fototje van de opstelling dan straks![]()
Ik vond de FVS ook al duur hoorquote:En ja die HBO opleiding is belachelijk duur idd.. en ik weet niet eens of dat wel is wat ik echt wil.. dus eerst maar eens 'gewoon' de fotovakschool, dan ben ik al een enorme stap verder
Coolquote:Op maandag 8 maart 2010 12:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik hou van getallen!
[ afbeelding ]
Dokters gaan continue op vakantie. De mijne is nu dus weg, de arts die het overneemt heb ik vanmorgen gesproken en die zei alleen dat ik door moest gaan met de diclofenac en omeprazolquote:Op maandag 8 maart 2010 12:26 schreef Stereotomy het volgende:
Wanner mag je weer naar de dokter toe?
Is het 18 maanden ja? Ik kon het niet terug vinden.. maar ik vind het niet erg dat het om de week is.. komt mij wel mooi uit juist. En ik ga het dan op maandag doen denk ik (even afhankelijk van hoe mijn werk wordt ingedeeld..)quote:Op maandag 8 maart 2010 12:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CheckAls het goed is, is het grote voordeel dat ik dit overal en nergens op kan bouwen. Er gaan nl. gewoon penlites in mijn flitser
[..]
Ik vond de FVS ook al duur hoor3000 EUR voor 18 maanden elke twee weken op zaterdag les
En dan nog de specialisaties
Maar goed....misschien doe ik het ook wel eens
Ik heb ooit met 5 verschillende methodes mijn basaalmetabolisme proberen te berekenen. Uiteraard 5 totaal verschillende getallenquote:Op maandag 8 maart 2010 12:45 schreef golfer het volgende:
Middag!
Oh ja, nog meer gewichtsmeetgetallen
Weet je wat ook variantie oplevert 's ochtends? Voor of na het poepen metenquote:Op maandag 8 maart 2010 12:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb overigens gelezen dat je gewichtstrend 's avonds een betere graadmeter is voor aankomen danwel afvallen dan 's morgens. Vreemd, maar wetenschappelijk bewezen. Dus je kan nu twee getallen per dag invoeren, Steer! Nog meer getalletjesEn wat CF al zei: je taille opmeten, nog beter als voorspeller van hart- en vaatziekten dan BMI.
Ik heb er wel een, maar die zit denk ik nu onder het stof. Ik merk zo ook wel dat mijn broeken te strak zitten en mijn kont te groot isquote:
Vergeet je ook niet eerst een zaadlozing te hebben? Scheelt toch ook alweer een paar gram.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:53 schreef Stereotomy het volgende:
Weet je wat ook variantie oplevert 's ochtends? Voor of na het poepen meten![]()
Kan zomaar bijna een halve kg schelen hm?
Maar je kunt dat toch niet blijven slikken? Hoe lang laten ze je nog aanmodderen, joh?quote:Op maandag 8 maart 2010 12:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dokters gaan continue op vakantie. De mijne is nu dus weg, de arts die het overneemt heb ik vanmorgen gesproken en die zei alleen dat ik door moest gaan met de diclofenac en omeprazol
Als je een normaal/slank postuur hebt, moet je je ook heul niet met die onzin bezighoudenquote:
Nou, het wordt wel allemaal beter en minder pijnlijk en op een handiger tijdstip en korter van duur.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:08 schreef ColdFeet het volgende:
Maar je kunt dat toch niet blijven slikken? Hoe lang laten ze je nog aanmodderen, joh?
Bleh, da's ook vervelend, zeg. Wanneer gaan ze weer verder zoeken?quote:Op maandag 8 maart 2010 13:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ondertussen weet nog niemand wat ik nu heb
Ik heb nu even geen ideequote:Op maandag 8 maart 2010 13:13 schreef minilot het volgende:
Bleh, da's ook vervelend, zeg. Wanneer gaan ze weer verder zoeken?
slaap is overgewaardeerdquote:Op maandag 8 maart 2010 12:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb fantastisch geslapen. Tot ik gillend van de pijn wakker werd. Het heeft zich verplaatst naar de vroege ochtendmaar nu slaap ik tenminste wel, is ook wat waard
Wacht even, je bent in Vietnam nu he?quote:Op maandag 8 maart 2010 13:28 schreef Den_Haag het volgende:
ik wil ff geen weegschaal zien
de lunch hier kan alleen warm. Vandaag gegrilde varkensfilet met gekookte aardappel
quote:
Check! Ik ben ook erg slaapgevoelig. Vooral omdat ik zo ontzettend licht slaap dat ik wat meer liguren nodig heb om ook daadwerkelijk genoeg uren echt geslapen te hebben.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zit echt te tollen achter mijn bureau na een weekend slecht slapen
Slaap is voor ongeveer alles belangrijk!
Dat was bij mij, toen ik wat jonger was ook altijd het geval. Tot aan mijn 45ste woog ik bij een lichaamslengte van 1.75m. steevast maar 65 kilo. Opeens kwamen daar 5 kilo bij en dat vond ik prima, zo'n 70 kg.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:44 schreef TAV74 het volgende:
Wat weegschalen betreft: het is bij mij vooral saai. Sinds een paar jaar een paar kilo (4 a 5) zwaarder dan in de jaren dat ik nog twintiger was (gelukkig), maar bij de ergste schommelingen is de bandbreedte hoogit 3 kilo geweest. Laatste maander stabiel zo'n 83 kilo (bij 1.91m), en ik hoef eigenlijk nergens op te letten, beetje sporten op zjn tijd is genoeg.
Ben nu in die Heimatquote:Op maandag 8 maart 2010 13:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wacht even, je bent in Vietnam nu he?
Hebben ze ook kraampjes met 'Nederlandse Bitterballen" met Nederlanders erin?
vannacht eigenlijk niet geslapen. en om 5u weer eruitquote:Op maandag 8 maart 2010 13:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zit echt te tollen achter mijn bureau na een weekend slecht slapen
Slaap is voor ongeveer alles belangrijk!
Is bij mij ook wel ook wel zo, alleen was ik te dun en ben ik nu gewoon dun. Zo lang ik nog blijf sporten zoals nu blijft het wel goed gaan, maar als ik stop moet ik er wel echtop gaan letten.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Merk alleen wel dat hoe ouder je wordt, hoe lastiger het is.
QFTquote:Op maandag 8 maart 2010 13:44 schreef TAV74 het volgende:
Het is oneerlijk wat dit betreft als ik zie hoeveel moeite sommige mensen moeten doen om het gewenste gewicht te bereiekn en te behouden.
Troost je, 't was hier precies hetzelfde liedje: ik besloot dat we wel wat gezonder ende slanker mochten eten omdat we allebei waren aangekomen. Raden wie er afvielquote:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah....arme jijquote:Op maandag 8 maart 2010 14:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Vind het niet eerlijk.. als vrouw heb je allemaal extra nadelen:
- ongesteld zijn![]()
- moeilijker afvallen makkelijk aankomen![]()
- niet zomaar tegen een boom kunnen plassen![]()
- enge onderzoeken moeten ondergaan eerder dan de man![]()
- beeldvorming..![]()
soms vind ik het helemaal niet leuk om een meisje te zijn
Maar wij hebben borsten!quote:Op maandag 8 maart 2010 14:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Vind het niet eerlijk.. als vrouw heb je allemaal extra nadelen:
- ongesteld zijn![]()
- moeilijker afvallen makkelijk aankomen![]()
- niet zomaar tegen een boom kunnen plassen![]()
- enge onderzoeken moeten ondergaan eerder dan de man![]()
- beeldvorming..![]()
soms vind ik het helemaal niet leuk om een meisje te zijn
Ja, daar heb ik wat aan.. zitten alleen maar in de weg joh!!quote:
Ik ben heel blij met die van mijquote:
Maar die hebben mannen ookquote:Op maandag 8 maart 2010 14:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik wat aan.. zitten alleen maar in de weg joh!!![]()
@ P: ik was nog wat vergeten: HORMONEN
Wij ook tegenwoordig. Of dacht je dat je als vrouw nog kan aankomen met ongeschoren benen en vooral met een ongeschoren grasveldje?quote:Op maandag 8 maart 2010 14:56 schreef golfer het volgende:
Wij worden geacht ons vanaf de pubertijd levenslang elke dag te scheren.
Wellus!quote:Op maandag 8 maart 2010 14:56 schreef ColdFeet het volgende:
En mannen kunnen geen rokjes en jurkjes dragen
Wij weliswaar niet elke dag, maar wel op veel meer plekkenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:56 schreef golfer het volgende:
Ja dat zei ik ook al hierboven, en als je t allemaal glad wil houden is iedere dag toch zo ongeveer nodig.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wij weliswaar niet elke dag, maar wel op veel meer plekken
Ik epileerquote:Op maandag 8 maart 2010 14:57 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook al hierboven, en als je t allemaal glad wil houden is iedere dag toch zo ongeveer nodig.
Theezakjes!quote:Op maandag 8 maart 2010 14:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben heel blij met die van mijWas de grootste domper toen ik 30 kilo was afgevallen: mijn borsten leken op de flapjes van de vrouwen van zo'n Afrikaanse stam!
quote:Op maandag 8 maart 2010 14:59 schreef Duderella het volgende:
[..]
Theezakjes!![]()
Die moet je gewoon een beetje laten Schumacheren, mocht je weer willen afvallen.
Of gewoon niet afvallen
Geacht wel, maar dat doen we dus mooi niet. Leve het licht ongeschoren uiterlijkquote:Op maandag 8 maart 2010 14:56 schreef golfer het volgende:
Schaamhaar epileren lijkt mij pijnlijk.quote:
Niets mis meequote:
Aanstellerquote:Op maandag 8 maart 2010 14:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik wat aan.. zitten alleen maar in de weg joh!!![]()
@ P: ik was nog wat vergeten: HORMONEN
Dat formulieer je heel netjesquote:Op maandag 8 maart 2010 14:56 schreef golfer het volgende:
datquote:Op maandag 8 maart 2010 15:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Geacht wel, maar dat doen we dus mooi niet. Leve het licht ongeschoren uiterlijk
Ja, net als harsen etc. En toch doen massa's vrouwen het om maar te voldoen aan het gladde ideaal. Dus wat dat betreft hebben mannen het niet slechter of beter dan vrouwenquote:Op maandag 8 maart 2010 15:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Schaamhaar epileren lijkt mij pijnlijk.
Ja. En vrouwen hebben ook een ontzettend goed geheugenquote:Op maandag 8 maart 2010 15:02 schreef Duderella het volgende:
O en wij vrouwen kunnen TV-kijken én radioluisteren tegelijk. En dat is gewoon keihandig, bijvoorbeeld bij het Songfestival.
Of koken terwijl je een boek leest.
Lullen & breien tegelijk.
Het is zo efficiént geregeld allemaal, bijons
.
Bikinilijn gaat primaquote:Op maandag 8 maart 2010 15:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Schaamhaar epileren lijkt mij pijnlijk.
Wat mij betreft alweer een achterhaald ideaal. Doe mij maar een klein toefje haar.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:06 schreef Windigo het volgende:
En toch doen massa's vrouwen het om maar te voldoen aan het gladde ideaal.
Ach ja, wat is het alternatief? Terug naar de jaren '70? Non merciquote:Op maandag 8 maart 2010 15:06 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja, net als harsen etc. En toch doen massa's vrouwen het om maar te voldoen aan het gladde ideaal. Dus wat dat betreft hebben mannen het niet slechter of beter dan vrouwen
Ja, maar er zit niet vanzichzelf een klein toefje. Dan moet de rest alsnog geschoren wordenquote:Op maandag 8 maart 2010 15:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat mij betreft alweer een achterhaald ideaal. Doe mij maar een klein toefje haar.
Ik zeg het alleen maar in reactie op golfers opmerking dat mannen iedere dag moeten scheren, dat moeten wij vrouwen dus ookquote:Op maandag 8 maart 2010 15:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach ja, wat is het alternatief? Terug naar de jaren '70? Non merci
quote:
Je mag van mij best wel een paar dagen een keer overslaan hoor.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:10 schreef Windigo het volgende:
Ik zeg het alleen maar in reactie op golfers opmerking dat mannen iedere dag moeten scheren, dat moeten wij vrouwen dus ook
Have fun en eet smakelijk.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:18 schreef Windigo het volgende:
Ik ga vanavond uit eten met mijn vader (hij betaald). En ga nu mij dus richting Utrecht begeven. Fijne dag iedereen!
Wordt er ook al Nederland terug gepraat?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik praat hier al de hele dag Nederlands, best hilarisch.
quote:Op maandag 8 maart 2010 15:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan denk ik altijd: hey, te lui om te scheren
Goed. Lekker. Ja.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:25 schreef golfer het volgende:
Wordt er ook al Nederland terug gepraat?
met mijn toenmalige Deense vrouw ben ik ook zo begonnen en opeens begon ze in het Nederlands antwoord te geven
Dan ben je wanhopig.quote:
Zebra-strepen werken camouflerendquote:Op maandag 8 maart 2010 15:25 schreef Stereotomy het volgende:
Zelfde als met vrouwen die nette krijtstrepen zwarte broeken dragen (verticaal, uiteraard): 'Ha, ze heeft vast ergens gelezen dat verticale strepen dunner maken'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Wat...is dat?quote:
Inside-Out Spaghetti & Meatballsquote:
Ik vond het er als maden uitzienquote:Op maandag 8 maart 2010 16:08 schreef Den_Haag het volgende:
Inside-Out Spaghetti & Meatballs
A giant meatball stuffed with spaghetti, marinara sauce and ricotta cheese.
Wie verzint er dan ook de slogan 'have a happy period'quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Casu_marzuquote:Those who do not wish to eat live maggots place the cheese in a sealed paper bag. The maggots, starved for oxygen, writhe and jump in the bag, creating a "pitter-patter" sound. When the sounds subside, the maggots are dead and the cheese can be eaten.[9]
Volgens mij is dat de zogenaamde Noordkaap in de gemeente Eemsmond.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:38 schreef Braamyo het volgende:
En daar zit ik dan, in manowaard, of zowiets, in the middle of freaking no where at all, bovenste puntje vasteland van nederland. achter me laptop, de hele dag warcraft 3 te spelen op oefen toelage![]()
neuh ondersteuning zijn voor lui die vliegtuigen op doelen praten in een oefendorp.... en ramen en deuren e.d. inslaan voor OVG oefeningen (optrede verstedelijkt gebied)quote:Op maandag 8 maart 2010 17:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de zogenaamde Noordkaap in de gemeente Eemsmond.
Wat moet je daar doen? De grens bewaken tegen piraten?
Dus verder niks doen?quote:Op maandag 8 maart 2010 18:03 schreef Memento-Mori het volgende:
Nou ik had gelijk mbt poes, bloedwaardes waren exact hetzelfde als de vorge keer.maar de DA vond dat ze er goed uitzag, dat was wel positief
memo, hoest? was je moe gistr avondquote:Op maandag 8 maart 2010 18:03 schreef Memento-Mori het volgende:
Nou ik had gelijk mbt poes, bloedwaardes waren exact hetzelfde als de vorge keer.maar de DA vond dat ze er goed uitzag, dat was wel positief
doorgaan met medicijnen over 3 maanden weer controle, wel gaan we nu kijken of half tabletje per dag beter effect heeft dan ene hele om de dagquote:Op maandag 8 maart 2010 18:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dus verder niks doen?
Ik heb er een pijnstillertje ingegooid, de laatste. Gebeld met de d.a. ze springt nog nergens op en slaapt enorm veel waardoor ze ook wel wat stijf blijft natuurlijk. De 'spier' of eigenlijk haar hele bovenpoot/waar je 'ham' zit zeg maar is nog dik en ik mag er niet aankomen.
Ach het is pas ruim een week eigenlijk, de anti-b heeft ze ook nog voor een hele week nu en moet ze opmaken. Ze is wel blij lief en beetje gek alweer
Eten
OMGquote:
Klinkt okquote:Op maandag 8 maart 2010 17:46 schreef Braamyo het volgende:
[..]
neuh ondersteuning zijn voor lui die vliegtuigen op doelen praten in een oefendorp.... en ramen en deuren e.d. inslaan voor OVG oefeningen (optrede verstedelijkt gebied)
Tja, lijkt me voor die 'spiegel' wel beter.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:21 schreef Memento-Mori het volgende:
doorgaan met medicijnen over 3 maanden weer controle, wel gaan we nu kijken of half tabletje per dag beter effect heeft dan ene hele om de dag
in een stukje natvoer gaat t prima anders echt nietquote:Op maandag 8 maart 2010 18:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tja, lijkt me voor die 'spiegel' wel beter.
Gaat het makkelijk, die pilletjes erin gooien?
quote:Op maandag 8 maart 2010 14:56 schreef golfer het volgende:
De Marnewaard, oefendorp Marnehuizenquote:Op maandag 8 maart 2010 17:38 schreef Braamyo het volgende:
En daar zit ik dan, in manowaard, of zowiets, in the middle of freaking no where at all, bovenste puntje vasteland van nederland. achter me laptop, de hele dag warcraft 3 te spelen op oefen toelage![]()
Geld, GELD![]()
hoe is het met de fok-cul vriendjes en vriendinnetjes
voor een zeeuw is dit het eind der nederlanden !quote:Op maandag 8 maart 2010 20:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
De Marnewaard, oefendorp Marnehuizen
Het vasteland gaat nog veel *kuch* noordelijker dan dat (Noordkaap, Eemsmond)
Die D_H kookt echt vrijgezelle mannen-voedselquote:
Bij Denemarken linksaf. En dan op de felle muren en rode haren afquote:Op maandag 8 maart 2010 20:09 schreef Braamyo het volgende:
waar zit/sta/loop/ren/leef ofwel woon jij dan?
Tssssquote:Op maandag 8 maart 2010 20:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Bij Denemarken linksaf. En dan op de felle muren en rode haren af
idd, ik bestel in het restaurant een steakquote:Op maandag 8 maart 2010 20:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Die D_H kookt echt vrijgezelle mannen-voedsel
En het vreselijke eraan is...
Zou best een hapje van die pizza hamburger willen proberen![]()
![]()
Ja maar niet met mij.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:10 schreef Duderella het volgende:
Dat is best een tevreden katje, zo te zien!![]()
Lekker samen een dutje gedaan Bluezz?
quote:Op maandag 8 maart 2010 21:08 schreef Bluezz het volgende:
Vot met de geit![]()
Foto's van een half uurtje geleden, als je goed kijkt zie je de kale plek = hondenbeetplek.
Ze sprong zelf op golfer & de bank
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |