Kan me wel een nummer voor de geest halen maar dat is geen dance nummer. En ik weet de titel er niet van.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:53 schreef EvanStone het volgende:
Nogmaals een nummer wat ik zoek: een dancenummer van minstens 4 jaar oud met onverstaanbaar oosters/Chinees gejengel erin (vocalen). De vocalen zijn schel en blij.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:53 schreef EvanStone het volgende:
Nogmaals een nummer wat ik zoek: een dancenummer van minstens 4 jaar oud met onverstaanbaar oosters/Chinees gejengel erin (vocalen). De vocalen zijn schel en blij.
Deze?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:59 schreef KrustyKuntz het volgende:
Ik zoek een Nederlands talig liedje dat gedraaid wordt in feest cafe's. De stijl en het tempo hebben iets weg van Jan Smit - Leef nu het kan. Het is een echte meezinger.
Ik geloof dat het refrein de volgende tekst bevat: Ga met me meeeeeee...........Ik zal om je smeken, zal om je geeeeven.....en dan volgt een heel vrolijk deuntje.
Meer kan ik er niet van maken, dus veel succes
Nee, zo fout is het niet. Over het liedje dat ik bedoel is wel echt nagedacht.quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:57 schreef Maartel het volgende:
Ik heb een versie van Xanadu op een cdtje staan, gebrand rond 2004 (dus niet nieuwer), lengte 7:18.
't is een soort dancemix, en heeft volgens mij niet de originele vocalen.
Iemand enig idee welke uitvoering dit kan zijn?
Staat bij de video, als je er over gaat (zo'n koop bij itunes banner), én het staat in de comments.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:18 schreef FL_Freak het volgende:
Hoe heet het nummer onder deze chatroulette video?![]()
het is wel een frans nummer..
?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:01 schreef Maartel het volgende:
Nope, t is meer disco-achtige dance dan echt een volle house beat eronder.
Het blijft vrij dicht bij het origineel.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Staat bij de video, als je er over gaat (zo'n koop bij itunes banner), én het staat in de comments.
Dank jullie welquote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:12 schreef FL_Freak het volgende:
Nu zoek ik nog een nummer. Deze is denk van voor 2000. Het liedje is dat er een gast in pinball machine zit. De lyrics 'the beat goes' wordt er een aantal keer in gebruikt.
Hoe heet die ook alweer?
Moest aan deze denken ,gokjequote:Op woensdag 17 maart 2010 00:12 schreef FL_Freak het volgende:
Nu zoek ik nog een nummer. Deze is denk van voor 2000. Het liedje is dat er een gast in pinball machine zit. De lyrics 'the beat goes' wordt er een aantal keer in gebruikt.
Hoe heet die ook alweer?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:42 schreef MOD het volgende:
Heey!
Zo een nummer van Wolfmother klinkt toch echt als een cover van een ouder nummer. In ieder geval de intro.
Hier roepen ze Van Halen, ik zou het niet weten.
Kan me herinneren dat het in zo een timelife reclame zat van "great sounds of the sixties"
Na lang zoeken heb ik hem:quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:56 schreef Qunix het volgende:
Ik zoek een jaren 70 of 80 nummer van een man die het origineel heeft gemaakt van deze track:
Hij zingt in de videoclip live op een podium met een staande mic en een sigaret. (spreekt meer dan dat hij zingt)
Weet iemand de artiest?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:56 schreef Qunix het volgende:
Ik zoek een jaren 70 of 80 nummer van een man die het origineel heeft gemaakt van deze track:
Hij zingt in de videoclip live op een podium met een staande mic en een sigaret. (spreekt meer dan dat hij zingt)
Weet iemand de artiest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |