quote:Op zondag 7 maart 2010 21:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het correcte antwoord is "Maar natuurlijk niet schatje"
En wat is daar mis mee?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een Belg was, vraag me niet waarom?
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:11 schreef cptmarco het volgende:
[..]
ik weet niet of ik moet lachen of huilen....
ohja... waarom....?
quote:
dat is gewoon gedegen onderzoek...quote:Op zondag 7 maart 2010 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vroeg hoeveel nummers er kwamen, jij gaf antwoord en Greys kwam met het verhaal over Belgen (maar doelde op de NSF avond toch?)
Ook fijn als katerfilmsquote:Op zondag 7 maart 2010 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Soms zijn hersenloze wegkijkfilms heel fijn.
Belgen zijn wat serieuzer dan wij Nederlandersquote:
Ja, bij het NSF in Baarn waren twee dolenthousiaste Belgen, die op de eerste rij aan het podium met Nederlandse vlagjes zaten te wapperen!quote:Op zondag 7 maart 2010 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vroeg hoeveel nummers er kwamen, jij gaf antwoord en Greys kwam met het verhaal over Belgen (maar doelde op de NSF avond toch?)
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, bij het NSF in Baarn waren twee dolenthousiaste Belgen, die op de eerste rij aan het podium met Nederlandse vlagjes zaten te wapperen!
Ik ben deels Belgquote:Op zondag 7 maart 2010 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond het zo gezellig, het idee, keek in het profiel en las Zwolle
Twee jongens idd, begin twintig denk ik, zo nicht als een deur en zó leuk!quote:
Weet je wat pas een vreselijke film is? Zelfs voor de zondagochtend/middag? Friensd and Lovers...quote:Op zondag 7 maart 2010 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ook fijn als katerfilms. Zo keek ik met een vriendin 's ochtends een keer Fired up. Vreselijk flauw, maar het was heerlijk in onze kater
.
"You gotta risk it to get the biscuit!"
Neequote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Nou ja, later misschien wel, maar ik zag Dirk pas in de zaal voor het eerst. Die zat nog veel eerder binnen dan ik. En maar zeggen dat ie geen zin had, van te voren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |