quote:Op zondag 7 maart 2010 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat zijn ze wanhopig om het grappig te doen. In Nederland was het tenminste gewoon serieus.
Dat kreeg mijn man een aantal keren als ie voor z'n werk bij een bepaalde groothandel had besteld.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat dan zelfgemaakt of koop je zoiets ergens?
Oeh ja Sound of music, daar worden we op kantoor blij vanquote:Op zondag 7 maart 2010 21:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
antwerpen:
valencia (what's in a name)
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat kreeg mijn man een aantal keren als ie voor z'n werk bij een bepaalde groothandel had besteld.
Ik heb er een stuk of 6 en ook nog shirtjes erbij![]()
Maar het zit goddelijk en je kunt ze overal voor gebruiken
Ja. Live is het maar een saai oninteressant stil joch.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:50 schreef Greys het volgende:
Die Tom Dice is trouwens stukken hipper in die tussenfilmpjes (met die verpleegsters) dan in de studio daar.
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Live is het maar een saai oninteressant stil joch.
Donkerblauwe joggingstof met op tiethoogte 6 smilies (3 per tietquote:Op zondag 7 maart 2010 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar zelf zit hij er niet zo bij toch? Ik ben zo benieuwd hoe het eruit ziet
Dus, jij zit met MSN-smileys op je tieten?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Donkerblauwe joggingstof met op tiethoogte 6 smilies (3 per tiet) en dan linksonder de laatste smilie het logo.
En een cappuchonnetje![]()
Ik heb geen zin om een foto te maken
Edit: nee, meneer I. is 2 meter en past niet in een Emmetje![]()
Die telt niet mee, die is mondig en grappigquote:Op zondag 7 maart 2010 21:52 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg, doen jullie wel een beetje lief, er bevindt zich toch een semi-belg in ons midden?
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
Is dat Franse ESF nummer - dat ook het WK Afrika nummer wordt - nou al eens ergens te beluisteren?
Is Erik belg?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die telt niet mee, die is mondig en grappig
is operaquote:Op zondag 7 maart 2010 21:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oeh ja Sound of music, daar worden we op kantoor blij van
Die ander ga ik even kijken
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:52 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg, doen jullie wel een beetje lief, er bevindt zich toch een semi-belg in ons midden?
quote:
quote:die is mondig en grappig
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
OMG, de brutaliteit...
Gaat mijn mobiel, is het Heer G. Die ligt dus boven in bad, dat doet ie meestal een hele avond zo ongeveer.
Met de laptop naast het bad, gaat ie een aantal afleveringen 24 kijken in bad met sigaar en whisky.
Maar goed, telefoon gaat dus. "Hallo? Spreek ik met Bezorgdienst Bleiswijk? Kan ik ff wat kaas krijgen?".
Booty callquote:Op zondag 7 maart 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
OMG, de brutaliteit...
Gaat mijn mobiel, is het Heer G. Die ligt dus boven in bad, dat doet ie meestal een hele avond zo ongeveer.
Met de laptop naast het bad, gaat ie een aantal afleveringen 24 kijken in bad met sigaar en whisky.
Maar goed, telefoon gaat dus. "Hallo? Spreek ik met Bezorgdienst Bleiswijk? Kan ik ff wat kaas krijgen?".
OMG, de brutaliteit...
Whihihi, hup naar boven Peggyquote:Op zondag 7 maart 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
OMG, de brutaliteit...
OMG, de brutaliteit...
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik zou hem die kaas brengen en vervolgens in het badwater gooien
En de laptop erachteraan.quote:
een beetje man vist ze uit het water en eet het op...quote:Op zondag 7 maart 2010 21:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik zou hem die kaas brengen en vervolgens in het badwater gooien
Douchze en welterusten alvastquote:Op zondag 7 maart 2010 22:00 schreef Ml-etje het volgende:
* douchen gaat, Greysie je hoeft niet het badkamertrapje op hoor
Truste vast!
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:00 schreef Dirkh het volgende:
Mr G wil kaas, wink wink.
G zien we voorlopig ff niet terug
ligt er een beetje aan wat voor Lush er in het water zitquote:Op zondag 7 maart 2010 22:00 schreef cptmarco het volgende:
[..]
een beetje man vist ze uit het water en eet het op...
De mijne ieg wel jaquote:Op zondag 7 maart 2010 22:00 schreef cptmarco het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ligt er een beetje aan wat voor Lush er in het water zit
Ja en z'n broek hip in zijn laarsjes...quote:
Precies!quote:Op zondag 7 maart 2010 22:00 schreef cptmarco het volgende:
[..]
Slaap lekker Ll!quote:Op zondag 7 maart 2010 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga ook maar eens naar bed.
Eens kijken of ik morgen mn werk nog kan vinden
Altijd!quote:
Ik hooguit een uur, hij rustig drie uur.quote:Maar jullie zijn dus allebei van die lange-dobberaars?
En jij hebt hem dat dan ook gebracht. Naakt, huppelend en met getuite lippen?quote:Op zondag 7 maart 2010 22:03 schreef Greys het volgende:
Ehm, hij wilde gewoon alleen kaas hoorTrust me!
Boom!quote:Op zondag 7 maart 2010 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga ook maar eens naar bed.
Eens kijken of ik morgen mn werk nog kan vinden
Dat stinkt toch in de badkamer; een sigaarquote:Op zondag 7 maart 2010 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Altijd!
En kaneel Lush deze keer, want The Wuss is op
[..]
Ik hooguit een uur, hij rustig drie uur.
*Mompelt iets over rimpelig worden*quote:Op zondag 7 maart 2010 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Altijd!
[..]
Ik hooguit een uur, hij rustig drie uur.
Kaneel en kaas, dat moet kunnen.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:05 schreef Greys het volgende:
Ja.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En jij hebt hem dat dan ook gebracht. Naakt, huppelend en met getuite lippen?
Kaas geklemd tussen twee licht stuiterende lichaamsdelen.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En jij hebt hem dat dan ook gebracht. Naakt, huppelend en met getuite lippen?
Ik ook nietquote:Op zondag 7 maart 2010 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
Maar Greys hoe comfortabel en groot is dat bad dan?
3 uur, man daar zou ik geen geduld voor hebben, ja hooguit in een spa ofzo.
Ja. Dat stinkt naar sigaar ja.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat stinkt toch in de badkamer; een sigaar![]()
En 3 uur, mijn hemel
Jij hebt ook een MSN-jasje?quote:Op zondag 7 maart 2010 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja.
Maar dan in na-het-badderen-lompe-outfit (zelf ook al geweekt vanavond), stampvoetend en met een chagrijnig smoel. Hij stoorde me namelijk tijdens een uitermate boeiend ESF programma
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Alhoewel...met een flesje wijn, stukje kaas en goed gezelschap...mjaaa, dan moet het lukken
Te klein. Maar hij houdt het er toch lang in vol.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
Maar Greys hoe comfortabel en groot is dat bad dan?
3 uur, man daar zou ik geen geduld voor hebben, ja hooguit in een spa ofzo.
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Dat stinkt naar sigaar ja.
En vermengd met de Lush geur wil je dat helemaal niet ruiken
Vind je het verdomme dan gek dat ie alleen kaas wil.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja.
Maar dan in na-het-badderen-lompe-outfit (zelf ook al geweekt vanavond), stampvoetend en met een chagrijnig smoel. Hij stoorde me namelijk tijdens een uitermate boeiend ESF programma
Euhm...neequote:Op zondag 7 maart 2010 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Dat stinkt naar sigaar ja.
En vermengd met de Lush geur wil je dat helemaal niet ruiken
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kaas geklemd tussen twee licht stuiterende lichaamsdelen.
Nee, ik heb een zwart fluwelen joggingpakje-achtig-iets dat ik na het badderen altijd aan doe.quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Euhm...nee![]()
Jullie hebben toevallig ook nog een toilet in badkamer waar ie eerst ff uitgebreid gaat zitten?
*mental imagequote:Op zondag 7 maart 2010 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik heb een zwart fluwelen joggingpakje-achtig-iets dat ik na het badderen altijd aan doe.
Met dikke zwarte sokken. Fleurig type als ik ben!
Nou als daar kaas zit dan is er ook iets misquote:Op zondag 7 maart 2010 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik las het verkeerd, dacht aan Heer G ipv Greys
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik heb een zwart fluwelen joggingpakje-achtig-iets dat ik na het badderen altijd aan doe.
Met dikke zwarte sokken. Fleurig type als ik ben!
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou als daar kaas zit dan is er ook iets mis.
Er zit in de badkamer een raam dat open kan ja.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hebben jullie een gewoon raam dat open kan?
Ik ben goddomme zijn slaaf nietquote:Op zondag 7 maart 2010 22:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vind je het verdomme dan gek dat ie alleen kaas wil.
"Hij raakt me nooit aan, heeft alleen maar oog voor andere vrouwen"jadiejdaieja-vrouwengekwek-jadiejadieja
GEK HE?
Hup, overnieuw kaas brengen, net zolang je het wél begrepen hebt.
Toilet ja. En wat ie daar allemaal doet op zo'n avond hoef ik echt niet te wetenquote:Op zondag 7 maart 2010 22:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Euhm...nee![]()
Jullie hebben toevallig ook nog een toilet in badkamer waar ie eerst ff uitgebreid gaat zitten?
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou als daar kaas zit dan is er ook iets mis.
Zeg, er lezen ook mannen mee hoor. Dat vrouwen dit opwindend vinden okay, maar ik ben daar niet zo van.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Euhm...nee![]()
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:12 schreef Greys het volgende:
Toilet ja. En wat ie daar allemaal doet op zo'n avond hoef ik echt niet te weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |