Eg welquote:Op zondag 7 maart 2010 19:40 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat als Dirkh gekeken heeft naar Couples Retreat dat hij dan ook Sex and The City wil zien
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat er een date was maar ik wil ook wel detailsquote:Op zondag 7 maart 2010 19:37 schreef Greys het volgende:
Erik, ga je nog iets meer vertellen over je afspraak gister?
Was hij net zo zenuwachtig als jij? Of was jij niet meer zenuwachtig toen je daar was?
En... en... en... details please
quote:Op zondag 7 maart 2010 19:42 schreef Ml-etje het volgende:braaf buzzrapportje ingevuld..
Kun je btw nog meer behalve rapporteren Tombo?
Oh getsie zeg, arme meneer Maes.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:41 schreef Maes het volgende:
Nou meneer Maes heeft al een paar dagen een rode, warme plek op zijn onderarm. Nu heeft hij ook koorts dus er zal wel een ontsteking zitten. Maar how come? We hebben geen idee. Morgen maar even een 'echte' dokter bellen
Yeb, voor het eerst sinds ik hem ken (en van de week ook al een keer) ligt hij al in bed.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh getsie zeg, arme meneer Maes.
Voelt hij zich ook echt ziek?
Heb er ook nog niets van gelezenquote:Op zondag 7 maart 2010 19:42 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er een date was maar ik wil ook wel details
Oh bahquote:Op zondag 7 maart 2010 19:45 schreef Maes het volgende:
[..]
Yeb, voor het eerst sinds ik hem ken (en van de week ook al een keer) ligt hij al in bed.
volgens mij niet nee... Geen idee eigenlijk...quote:Op zondag 7 maart 2010 19:42 schreef Ml-etje het volgende:
braaf buzzrapportje ingevuld..
Kun je btw nog meer behalve rapporteren Tombo?
quote:Op zondag 7 maart 2010 19:53 schreef DeZwabber het volgende:
dit is geen tvp want ik post natuurlijk helemaal niet in het ESF forum, als stoere man zijnde
quote:Op zondag 7 maart 2010 19:54 schreef Greys het volgende:
Beterschap voor Meneer Maes!
Dat zijn kuup naar snel weer beter mag voelen
't hoadje v MrMaesquote:
ah...quote:Op zondag 7 maart 2010 20:03 schreef Greys het volgende:
Heer Maes noemt zijn hoofd zijn kuup
En ik doelde 'maar' ipv 'naar'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |