DRM is encrypted, in dit geval encrypted WMA. In FF heb ik de moonlight versie plugin, alle (win32) codecs etc ook al. VLC werkt ook niet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:43 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
DRM heb ik geen verstand van, maar in het menu 'extra' in firefox zit de optie 'Manage Content Plug-ins' , in dit menu staat bijna alles (bij mij) op VLC Multimedia Plugin, bij de Windows Media formaten heb ik dit ingesteld in MPlayer-Plugin for Mozilla. Bij mij werkt nu bijna alle video, behalve sommige sites in Silverlight.
RTL-gemist niet, uitzending gemist werkt vreemd genoeg juist weer wél goed in Moonlight.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:48 schreef popolon het volgende:
[..]
DRM is encrypted, in dit geval encrypted WMA. In FF heb ik de moonlight versie plugin, alle (win32) codecs etc ook al. VLC werkt ook niet.
Dus jij kunt met Ubuntu uitzendinggemsit en/of rtlgemist bekijken?
Ik heb na een vastloper besloten toch maar 2x per maand een backup te maken van / , een herinstallatie is snel gebeurt, maar je moet ook je toepassingen opnieuw installeren.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:29 schreef geelkuikentje het volgende:
Zo een verse installatie van Ubuntu 9.10 doet wonderen. Alles werkt weer zoals het hoort. Is snel opnieuw geïnstalleerd dat scheelt
welk filmpje van rtlgemist doet het niet dan?quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:15 schreef popolon het volgende:
[..]
rtlgemist.nl bijvoorbeeld.
-edit-
Hmmm: Rtlgemist werkt niet onder ubuntu?
Uitzendinggemist werkt hier ook, alleen heb je dan wel moonlight 3 nodig (welke nog een alpha is voor zover ik weet).quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:20 schreef popolon het volgende:
Het is gewoon niet mogelijk, daar was ik al achter. Ik hoopte dat iemand van de goeroe's hier misschien een workaround had. Eentje die dan niet VirtualBox is.
uitzendinggemist.nl volgens mij ook al. Idioot gedoe dat DRM.
Yep hier ook. Hoe meer ik er over lees hoe duidelijker het is: DRM icm WMA is niet afspeelbaar op Linux. Toch jammer.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:33 schreef slacker_nl het volgende:
rtlgemist en sbsgemist werken hier gewoon niet met Ubuntu/Debian. En wat pas echt bout is, de reclames werken ALTIJD!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | tijd[1]='093200' tijd[2]='130200' tijd[0]='153200' tijd[4]='234500' #tijd=("153200" "093200" "130200" "060200" "234500") for i in 0 1 2 3 4 do #copy pics from cam 1 and 2 to temp PHOTOPATH1=$CAM1/$DATENOW/*${tijd[$i]}.jpg PHOTOPATH2=$CAM2/$DATENOW/*${tijd[$i]}.jpg echo cp $PHOTOPATH1 $TEMPDIR echo cp $PHOTOPATH2 $TEMPDIR done |
1 2 3 4 5 6 | tijd[1]=093200: not found tijd[2]=130200: not found tijd[0]=153200: not found tijd[4]=234500: not found dailysend.sh: ${tijd[...}: Bad substitution |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bedoelt een wubi installatie?quote:Op woensdag 7 april 2010 22:07 schreef Sitethief het volgende:
Is het mogelijk om een Linux installatie die onder Windows geinstalleerd is te verplaatsen naar een eigen partitie? Anders moet ik alles opnieuw installeren en daar heb ik niet zo veel trek/tijd in/voor.
quote:Op woensdag 7 april 2010 22:07 schreef Sitethief het volgende:
Is het mogelijk om een Linux installatie die onder Windows geinstalleerd is te verplaatsen naar een eigen partitie? Anders moet ik alles opnieuw installeren en daar heb ik niet zo veel trek/tijd in/voor.
quote:Op woensdag 7 april 2010 21:05 schreef Farenji het volgende:
Er is niks mis met je script, alleen moet je wel zorgen dat het door de juiste shell wordt uitgevoerd.#!/usr/local/bin/bashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb ik volgens mij (op mijn BSD kast).
Ik zal het eens checken![]()
1 2 3 | for ((i=0;i< MAX;i++)) ; do |
quote:Op donderdag 8 april 2010 00:01 schreef slacker_nl het volgende:
#!/usr/bin/env bash en je bent klaar (hoef je niet overal je shebang aan te passen).
(freebsd heeft standaard de bourne shell en je krijgt bash alleen als je dat apart installeerd)quote:env: bash: No such file or directory
1 2 3 4 5 6 7 8 | /bin:/usr/bin:/usr/local/bin:/sbin:/usr/sbin:/usr/local/sbin:/home/wesleys/bin:/home/wesleys/tools:/usr/X11R6/bin:/usr/games:/opt/oracle/instantclient_11_1:/opt/bladelogic/bin:/opt/bladelogic/br:/opt/oracle/instantclient_11_1:/opt/sqldeveloper:/opt/conky/bin:/opt/lua/bin:/opt/networking:/home/wesleys/chroot $ env chroot.sh chroot.sh [chrootname] <start|stop> ### /home/wesleys/chroot uit m'n path $ export PATH=/bin:/usr/bin:/usr/local/bin:/sbin:/usr/sbin:/usr/local/sbin:/home/wesleys/bin:/home/wesleys/tools:/usr/X11R6/bin:/usr/games:/opt/oracle/instantclient_11_1:/opt/bladelogic/bin:/opt/bladelogic/br:/opt/oracle/instantclient_11_1:/opt/sqldeveloper:/opt/conky/bin:/opt/lua/bin:/opt/networking $ env chroot.sh env: chroot.sh: No such file or directory |
Op mijn freebsd machine is bash niet geinstalleerd. Onder freebsd is de bourne shell de standaard shell (en root heeft standaard cshquote:Op donderdag 8 april 2010 12:46 schreef slacker_nl het volgende:
dan staat /usr/local/bin niet in je path anders zou ie het vinden via env..
Dit stond er "mysqld invoked oom-killer" verder weet ik niet wat de 'offending process' was omdat ik er zogezegd niet bijkonquote:Op donderdag 8 april 2010 22:36 schreef Farenji het volgende:
Als oom-killer in actie moet komen dan is dat echt last resort zeg maar. Dan heb je een of andere applicatie met een enorm geheugenlek en dat hoort echt niet te gebeuren. Ik zou de oorzaak proberen te vinden, in plaats van het gevolg proberen te beperken. Heb je misschien iets buiten de lenny repositories geinstalleerd dat de boosdoener zou kunnen zijn?
Wat een beledigingquote:Op donderdag 8 april 2010 23:00 schreef Farenji het volgende:
Dan heb je een of ander gaar geprogrammeerd php of ander scriptje misschien dat iets met mysql doet en veel te veel geheugen vreet?
Overigens wat je wil is vrij moeilijk omdat er geen enkele garantie is dat het ssh proces met pre-gealloceerd geheugen niet ook wordt afgeschoten wordt door oom-killer. Die doet dat namelijk vrij willekeurig. Als de geheugen-nood echt hoog wordt, wordt bijna alles afgeschoten totdat er weer genoeg over is. Het blijft emmers onder het lekke dak zetten in plaats van het gat te dichten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |