Ja, da's niet handig!quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:47 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Zeker,... maar die gaat dus niet draaien op de sheevaplug... en laten we 't daar nou net over hebben...
Ik zou persoonlijk nooit dezelfde /boot gebruiken voor verschillende installs, dan nog liever geen aparte partitie voor boot, maar gewoon onder je root laten staan.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:20 schreef Visitor.Q het volgende:
Hoi.
Ik heb denk ik een zooitje gemaakt van mijn laptop. Ik heb de volgende partities:
1) Boot
2) extended, met:Karmic / swap data partitie
3) Lucid
4) Vista
Nu heb ik zojuist die Lucid geinstalleerd, en hem verteld dat hij ook /boot moet gebruiken (dus Karmic en Lucid gebruiken dezelfde /boot partitie). Nu wil ik in principe dat Karmic mijn hoofd-installatie is, dus hier nog even update-grub gedaan. Het probleem is dat Lucid zijn eigen kernel (2.6.32-14) erbij op /boot heeft gezet. Een update-grub command vanuit Karmic levert dus als eerste grub-optie een 2.6.32 kernel op, maar die vervolgens wel wil verder booten vanuit de Karmic partitie (waar die kernel dus niet op staat).
Is er een officiele manier om met /boot om te gaan, en om meerdere Linux installs naast elkaar te hebben draaien?
quote:
Dat was het niet. Maar ik heb het wel gefixed. Het lag blijkbaar aan Compiz. Hoe dat nou werkt snap ik ook niet, maar in de CompizConfig Settings Manager stond Sync to VBlank uit. Aan gezet, opgelost. Maar in mijn nvidia-settings stond het wel aan. Ik snap dus niet waarom het wel luistert naar CompizConfig en niet nvidia-settings. Maar goed, dit is in Mint. Ik ben aan het distro-hoppen nu.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:06 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik weet dat bij mij een aantal van die regels niet nodig zijn. Misschien kun je zonder deze regels:
[ code verwijderd ]
en kijken wat er dan gebeurt.
Ik weet niet. Het is een beta toch?quote:Op zondag 21 maart 2010 17:07 schreef Joooo-pi het volgende:
Zitten er wat mensen op 10.04?
Wat zijn de meningen?
Wat mij opvalt:
- Waarom zitten de window-opties (minimaliseren e.d.) inene links?
- Waar is de 60 sec. teller gebleven als ik afsluit of uitlog?
Dat gaat nog wel verbeteren hoop ik toch?
quote:
Briljant plaatje.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:56 schreef Witchfynder het volgende:
Oh gelukkig, hier zijn we weer.
[ afbeelding ]
Ik ga binnenkort een mini-ITX systeempje bouwen met Ubuntu in de categorieën "leuk voor thuis" en "home server". Toevallig iemand hier die al zoiets gedaan heeft?
Dat eerste is een design keuze. Er wordt echter nog over gediscussieerd, dus de keuze voor links staat nog niet vast. En natuurlijk staat het je vrij om ze zelf weer rechts te zettenquote:Op zondag 21 maart 2010 17:07 schreef Joooo-pi het volgende:
Zitten er wat mensen op 10.04?
Wat zijn de meningen?
Wat mij opvalt:
- Waarom zitten de window-opties (minimaliseren e.d.) inene links?
- Waar is de 60 sec. teller gebleven als ik afsluit of uitlog?
Dat gaat nog wel verbeteren hoop ik toch?
Ah, nou ik hoop dat ze weer rechts komen. Ik snap ook niet wat de gedachte erachter/het voordeel ervan isquote:Op zondag 21 maart 2010 18:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat eerste is een design keuze. Er wordt echter nog over gediscussieerd, dus de keuze voor links staat nog niet vast. En natuurlijk staat het je vrij om ze zelf weer rechts te zetten
Dat tweede heb ik nog niets van gezien/gehoord. Zat er in alpha3 nog niet in geloof ik...
Zoals ik al zei: design.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:25 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ah, nou ik hoop dat ze weer rechts komen. Ik snap ook niet wat de gedachte erachter/het voordeel ervan is
Paars!? Waar?! Ik heb nog geen update oid gezien, dus wacht nog wel even af, maar paars is prettyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |