Welkom meneerquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:19 schreef OuweBaas het volgende:
* OuweBaas meld zich![]()
Woonachtig in het mooie Goirle maar werkzaam bij De Rooi Pannen in TLB
thanks, zijn nog wel wat meerquote:
haha ok.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:06 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
thanks, zijn nog wel wat meermaar het was met die backprotector lastig mijn eos mee te nemen, wel wat mooie momenten gehad, maar mijn rugzak zat niet lekker met die protector.
hoiquote:
niet te fris ?quote:
lijkt me idd wel apart om te zienquote:
Ja, dat zie je verkeerdquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:11 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Weet ik niet? Als hij toch ook niets heeft hoeven te betalen voor de tv (abonnementskosten), dan hoeven wij dat toch ook niet? Of zie ik dat verkeerd?
Bij het zien van die beelden begrijp je wel waarom er die winterbandenplicht is in DLDquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:37 schreef -_Tommy_- het volgende:
Dit was btw de terugreis tot aan Bonn ongeveer...
Bekijk deze YouTube-video
En dit was het op de snelweg...
Bekijk deze YouTube-video
ja hoorquote:
jah inderdaad hahaquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Bij het zien van die beelden begrijp je wel waarom er die winterbandenplicht is in DLD
kan dus beterquote:
Ja inderdaad, die zitten gelukkig onder die wagenquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Bij het zien van die beelden begrijp je wel waarom er die winterbandenplicht is in DLD
zijn zelfs mensen zonder benen... die gaan zitskien. is zelfs paralympisch...quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:21 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ben er weer, woei! De KPN monteur had een ander lijntje aangesloten waar het signaal op zat.. ik snap niet waarom op het eerste lijntje eerst wel een signaal zat en nu niet meer maargoed, omgewisseld, klaar. We konden er niks aan doen zei ie.
Gave foto's Tommy! Oh, die met 1 been, dat is apart!Toch leuk dat zo iemand gewoon nog op wintersport kan. Moet je nagaan, iemand met 1 been kan het, en ik heb 2 benen en ik kan het nog voor geen meter
![]()
.
Bedoel maarquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:23 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
zijn zelfs mensen zonder benen... die gaan zitskien. is zelfs paralympisch...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |