Tsja, per persoon blijft zo'n onderwerp natuurlijk teer, maar bij gebrek aan streams gaan de meest rare onderwerpen langs en als je daar als Mod niet tegen kan moet je geen Mod worden! Maar niet die chatonderwerpen de schuld geven...quote:Op zondag 7 maart 2010 18:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat alles? Geen ban waard.
Ik meen dat dat Stuiter was die even iets heeft laten weghalen uit haar blaas waarvoor ze maar één nachtje in het ziekenhuis hoefde te verblijven. Maar alles is daar groot en gevoelig.
Er komt daar inderdaad van alles langs dat de meeste mensen te privé zouden vinden om op een chat te delen. En kennelijk moet je dan heel gevoelig doen en je eigen leed ook maar in de groep gooien.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, per persoon blijft zo'n onderwerp natuurlijk teer, maar bij gebrek aan streams gaan de meest rare onderwerpen langs en als je daar als Mod niet tegen kan moet je geen Mod worden! Maar niet die chatonderwerpen de schuld geven...
Paar weken terug zat ik op de chat en zei blijven jullie kankeren toen kreeg ik pm van Suzzy ( lieve meid mijn mening) maar dat woord mocht dus niet, ik zeg ja maar kankeren heeft niks met kanker te maken is gewoon een woord.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, per persoon blijft zo'n onderwerp natuurlijk teer, maar bij gebrek aan streams gaan de meest rare onderwerpen langs en als je daar als Mod niet tegen kan moet je geen Mod worden! Maar niet die chatonderwerpen de schuld geven...
Denk het ook, dus ook een NEE vanaf mijn kant.quote:
Is die ook verdwenen???? huh wie heeft er allemaal een ban daar??/quote:Op zondag 7 maart 2010 18:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vroeg mij, ook al eerder eens, af waar P_6K gebleven is.
Iedereen die geen Slappe Thee-recepten deelt.. dat is een halsmisdaad...quote:Op zondag 7 maart 2010 18:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Is die ook verdwenen???? huh wie heeft er allemaal een ban daar??/
Geen idee meer, maar wat ik wel opvallend vind is dat er per dag weer nieuwe namen verschijnenquote:Op zondag 7 maart 2010 18:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Is die ook verdwenen???? huh wie heeft er allemaal een ban daar??/
Letterlijk ouwe wijven. Gezellig over hun kleinkinderen beppen.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:18 schreef Jian het volgende:
Die chat is op het moment gewoon een stelletje huismutsen die kwaaltjes en het avondeten bespreken. Stelletje ouwe wijven
Ik heb zin om die chat te annexeren en na elke ban gewoon binnen een minuut weer terug te keren net zo lang tot iedereen inclusief die Suzzymod gillend gek weg rentquote:Op zondag 7 maart 2010 18:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Letterlijk ouwe wijven. Gezellig over hun kleinkinderen beppen.
Zeg Scrut, nu ga je erg te ver. Ik heb ook een kleindochter en ben een veenlijk.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Letterlijk ouwe wijven. Gezellig over hun kleinkinderen beppen.
Dat is mij te makkelijk. Ik vind het leuker om precies op het randje te zitten en de mensen het bloed onder de nagels weg te halen zodanig dat ze zich, pas nadat ik zelf weggegaan ben, beseffen dat m'n gedrag banwaardig was.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb zin om die chat te annexeren en na elke ban gewoon binnen een minuut weer terug te keren net zo lang tot iedereen inclusief die Suzzymod gillend gek weg rentRaaaaaah !
Je hebt gelijk, dat is subtieler en ook leukerquote:Op zondag 7 maart 2010 18:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is mij te makkelijk. Ik vind het leuker om precies op het randje te zitten en de mensen het bloed onder de nagels weg te halen zodanig dat ze zich, pas nadat ik zelf weggegaan ben, beseffen dat m'n gedrag banwaardig was.
Heb je ook nog geen foto's per PM uitgewisseld met de andere oma's?quote:Op zondag 7 maart 2010 18:26 schreef beequeen het volgende:
.
Maar het voordeel is wel dat ik daar niet over bep.
Ai du, bedoel jequote:Op zondag 7 maart 2010 18:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Potverdomme, wat heb ik weer mooie cd's gekocht
Ik zit nu de eerste te beluisteren, de debuut-cd van Vieux Farka Touré. Ai-ai-ai wat goed
Neen.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je ook nog geen foto's per PM uitgewisseld met de andere oma's?![]()
Maar: ik ben een relatief nieuwe streamer maar had verwacht dat de gemiddelde leeftijd van de streamers minder hoog zou zijn dan hij is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |