quote:Ik blijf mijn hele leven reizen
Ik volg de wegen van de twijfel
Ik zoek naar wat ik nooit zal vinden
Want ik wil dwars door de dood heen zingen
Ik wil proberen iets te maken
Ik wil niet breken, ik wil niet haten
Maar op zoek naar mooie woorden
Heb ik de liefde vaak verloren
Ik ben altijd onderweg
Ik ben altijd onderweg
Ik leef onrustig en onzeker
Tussen de liefde en de leegte
Ik ben altijd onderweg
Ik ben altijd onderweg
Ik leef onrustig en onzeker
Dit is geen leven om te delen
En toch is heel m'n hart van jou
Maar laat me niet teveel beloven
Want ik blijf m'n dromen trouw
En ik wil nog zoveel woorden zingen
Het is een passionele drang
Ik wil alleen
En alleen bij jou zijn
Maar ik vind nooit de balans
Dus ik blijf altijd onderweg
Ik blijf altijd onderweg
Ik reis onrustig en onzeker
Ik ben altijd onderweg
Ik blijf altijd onderweg
Ik reis onrustig en onzeker
Nee, het is een nummer dat gaat over dat 'het midden ook bestaat'....en dat niet alles zwart of wit is..quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:59 schreef Sammy3000 het volgende:
Is dat niet Tussen De Liefde En De Leegte?
[..]
Precies Peaceman, die bedoelde ik, maar nu hebben we nog niet de titel hahahaquote:Op zaterdag 2 april 2005 12:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, het is een nummer dat gaat over dat 'het midden ook bestaat'....en dat niet alles zwart of wit is..
Welke cd staat dat nummer dan?quote:Op maandag 4 april 2005 17:28 schreef MrX1982 het volgende:
Dat is Stef Bos - Het Midden
Komt uit ik heb je lief en de precieze tekst is:quote:Op maandag 4 april 2005 18:58 schreef Blinky het volgende:
'Ik wou dat ik dichter was
Dan kon ik dichter bij jou zijn'
...zucht...
Dat staat niet op een cd. Is een nieuw nummer volgens mij.quote:Op maandag 4 april 2005 18:53 schreef peaceman het volgende:
Welke cd staat dat nummer dan?
Kunnen we op msn iets regelen? Wil dat nummer graag hebben...quote:Op maandag 4 april 2005 19:11 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat staat niet op een cd. Is een nieuw nummer volgens mij.
ik heb het als mp3
Ja... klopt inderdaad. Ik wist hem niet meer precies, maar dat is hem.quote:Op maandag 4 april 2005 19:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Komt uit ik heb je lief en de precieze tekst is:
Was ik maar een dichter, dan kon ik dichter bij jou zijn...
Ja is goed. Ik zal je ff toevoegenquote:Op maandag 4 april 2005 19:22 schreef peaceman het volgende:
Kunnen we op msn iets regelen? Wil dat nummer graag hebben...
Daar kan je wel van uitgaan, denk ik... kijk er al naar uit!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:27 schreef Sammy3000 het volgende:
Lees op de website van Stef dat ze druk bezig zijn met de opnamen van de nieuwe CD. Moet in oktober uitkomen en heet vooralsnog 'De Ruimtevaarder'.
Dat is nog eens iets om naar uit te kijken! Hoop dat de nummers die we gehoord hebben in de laatste 2 tours aan bod zullen komen op deze plaat!
Boek is nu al te reserveren op de website van Stef, dan heb je het in huis nog voordat het in de boekhandel ligt!quote:In Alles Wat Was zijn alle liedteksten van Stefs hand gebundeld. Niet alleen de teksten van zijn CD's, maar ook teksten die niet eerder zijn gepubliceerd of die Stef voor anderen schreef.
Het lijvige boek (ruim 400 bladzijden, in een gebonden uitgave) zal naast de teksten ook commentaar en korte uitleg bevatten van Stefs hand. Het boek is rijkelijk geïllustreerd met onder andere foto's, brieven, ansichtkaarten uit het privé-archief van Stef Bos. Een mooie aanvulling in je verzameling! Temeer omdat bij het boek een CD zal zitten waarop Stef Bos liedjes brengt die niet eerder zijn uitgebracht. Op deze CD zal Stef zichzelf begeleiden, zodat het idee van de Dichtbij-tour alsnog vastgelegd zal worden.
Kan via de webwinkel op zn website....quote:Op woensdag 7 september 2005 23:51 schreef MrX1982 het volgende:
Dat boek moet ik asap bestellen. Ik kijk er nu al naar uit
Ik zie dat er ook een nieuwe cd komt eind september
Dat ga ik zeker doen.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:03 schreef Diaan73 het volgende:
Kan via de webwinkel op zn website....
Je had m daar al vooruit kunnen bestellen.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:02 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat ga ik zeker doen.
Een artiest als Stef Bos verdient alle steun
Idd... hebben wij gedaan.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je had m daar al vooruit kunnen bestellen.![]()
Ja dat vergat ik telkens.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:45 schreef peaceman het volgende:
Je had m daar al vooruit kunnen bestellen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |