och nouja. komt in de buurt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:51 schreef Blistering het volgende:
Snelste doelpunt in de Eredivisie - 8 sec - Koos Waslander (NAC) tegen PEC Zwolle (1981/1982)
Ik hoop het zooooooooooooooooo, maar het is DH hequote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:55 schreef Reddiablo het volgende:
FC Den Haag heeeey hoooooo
zit de stunt er in?
wat een gefluit door die maffe tukkersquote:
Kan t niet zien...zit te luisterenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
mja was wel een pingel. beetje dom van ado.
binnen 11 seconden scoren tegen twente was al wel redelijk een stuntquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:19 schreef Nuchterheid het volgende:
Mensen die daadwerkelijk denk dat ADO vanavond gaat stunten![]()
Voor jou misschien.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat voetbal om resultaat gaat nemen het veel te serieus. Voetbal is vermaak.
voor ajax wel ja, voor psv maakt het na zondag niet zoveel meer uitquote:
Ik bedoel als PSV wint van ajax, dan lopen we juist een punt in.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
voor ajax wel ja, voor psv maakt het na zondag niet zoveel meer uit
nouja ook nog wel en dan staan ze nog steeds 1 punt voor, maar you get the point
nouja twente wint toch wel, dus het maakt niet zoveel uit momenteelquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik bedoel als PSV wint van ajax, dan lopen we juist een punt in.
Haha, mooie reactie!quote:
Tja, kan moeilijk ontkennen dat ik m graag bij Den Haag zou zien spelen. Kwaliteitsimpuls is wel gewenst, zeg maar...quote:
Hoe erg ik PSV ook haat, je hebt wel gelijkquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:09 schreef FL_Freak het volgende:
En nu hoor je het twente publiek wel. Only sing when your winning
ze waren overigens wel heel goed in het uitfluiten van de scheids als ze het niet eens waren met een beslissing van de scheids. klassepubliekquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:09 schreef FL_Freak het volgende:
Ja hoor, ben maar lekker selectief....quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:09 schreef FL_Freak het volgende:
Komt je bekend voor he?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:09 schreef FL_Freak het volgende:
Bij Ajax ook zoquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:09 schreef FL_Freak het volgende:
Jaloers ?quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:22 schreef FL_Freak het volgende:
Wacht even, haags kwartiertje komt nog!
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:14 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Is dat na de wedstrijd als ze met z'n allen in de kleedkamer zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |