Binnen 8 dagen Heerenveen, AZ en Feyenoord is wel heel erg moeilijkquote:Op zondag 14 maart 2010 18:53 schreef Tallie1982 het volgende:
Correctie :
zaterdag 10-04-2010 18:45 FC Twente - sc Heerenveen
dinsdag 13-04-2010 20:00 AZ - FC Twente
zondag 18-04-2010 14:30 FC Twente - Feyenoord
zondag 02-05-2010 14:30 NAC Breda - FC Twente
Twente laat ook nog wel punten liggen
ik zit al vol spanning te wachten op vanavond, hopen dat jullie gelijkspelen en ajax wint van rkc (wat ook nog wel een sfout kan gaan met de halve selectie geschorstquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:23 schreef bambino het volgende:
Het voetbal weekend is gister weer aangebroken.
SC Heerenveen - NEC 4-1
Vanavond op het programma:
18:45
Willem II - FC Utrecht
19:45
PSV - FC Twente
Heracles Almelo - NAC Breda
20:45
Feyenoord - Vitesse
Wordt een zeer belangrijk weekend voor de nummers 1 2 en 3
Ajax wint toch wel van RKC, net zoals ik denk dat Twente dat vanavond van PSV gaat doen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
ik zit al vol spanning te wachten op vanavond, hopen dat jullie gelijkspelen en ajax wint van rkc (wat ook nog wel een sfout kan gaan met de halve selectie geschorst)
Kan je geen topic over PSV - Twente van vanavond openen en deze post er dan inzetten?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:34 schreef bambino het volgende:
Wij hadden het TE moeilijk tegen RKCmaar dat lag meer aan ons dan wat anders.
Op papier moet het gewoon 8-0 worden voor Ajax, maar we zullen zien.
En vanavond, als wij gelijk spelen, ben ik serieus blij.
Als we winnen, dan wordt het een zeer groot feest in de treinen terug
En als we verliezen, ja so be it, het is niet zomaar een clubje waar we dan van verliezen.
We hebben in de afgelopen 37 jaar niet bij PSV gewonnen.
Maar hun missen wel het goudhaantje (afellay) dus het middenveld zal voor ons iets makkelijker zijn nu.
Ook heeft PSV veel meer druk dan ons, wij moeten gewoon doorgaan met ons eigen spel, hun MOETEN komen om in de race te blijven voor het kampioenschap.
Dus we hebben zeker kans, maar we zullen het zien in een aantal uurtjes
Dat kan gewoon hier.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:55 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Kan je geen topic over PSV - Twente van vanavond openen en deze post er dan inzetten?
Het is het duel tussen de voorlopige nr2 en de voorlopige koploper en dus wel een topic waard. Of moet ik het doen?
Ik als Ajacied ben heel benieuwd hoe deze wedstrijd afloopt. Ajax heeft morgen een simpel wedstrijdje en Ajax loopt zowiezo in op de concurrentie.
Ok. Perfect.quote:
nvmquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:36 schreef Wnds het volgende:
Oke net een ticket gekocht op eredivisie.nl om live te kijken via internet.. maar ik zit op een campus dus het internet is niet heel snel. Is er een manier dat ik de wedstrijd eerst kan 'laden' en vervolgens kan kijken inplaats van een 'direct' stream?
True, wil de uitslagen checken, maar de pagina's doen het niet.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:25 schreef Nfct het volgende:
Nog meer mensen last van het feit dat http://teletekst.nos.nl niet doet? (Behalve de eerste pagina?)
Klopt, krijg alleen een vaag scherm te zienquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:25 schreef Nfct het volgende:
Nog meer mensen last van het feit dat http://teletekst.nos.nl niet doet? (Behalve de eerste pagina?)
Moet je Fcupdate.nl checken. Handige site wel.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:25 schreef Nfct het volgende:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:41 schreef Silv het volgende:
[..]
Moet je Fcupdate.nl checken. Handige site wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |