Goeie serie.. en het is niet vervelend om naar een halfnaakte Michiel Huisman te kijkenquote:Op maandag 8 maart 2010 18:55 schreef Ang3l het volgende:
Nou, toch maar 's dat Bloedverwanten aan 't kijken.
Meneer DerekDie stem hoor ik het hele weekend al op de PS3
En Henriëtte Tol... blijft ene fijne gemoedelijke actrice.
Het is hier eindelijk lentequote:Op maandag 8 maart 2010 18:58 schreef Tha_Erik het volgende:
't Is koud. Wordt bevriezen straks op de fiets
.
Ik word niet zo heel warm van 'm.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Goeie serie.. en het is niet vervelend om naar een halfnaakte Michiel Huisman te kijken
Awwww...quote:Op maandag 8 maart 2010 18:58 schreef Tha_Erik het volgende:
't Is koud. Wordt bevriezen straks op de fiets
.
Dat dacht ik hier ook in de loop van vorige week. Maar toen begon het weer te sneeuwenquote:
Ik heb het voor je over hoorquote:
quote:
Voor de film bedoel jequote:
Je weet dat geen film hetzelfde is zonder jou!quote:
Ok. True.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je weet dat geen film hetzelfde is zonder jou!
Oh hou op!quote:
Ik zou nu eigenlijk op de tennisbaan moeten staan... maar er ligt sneeuw op de baan... nu zit ik me dus vol te vretenquote:Op maandag 8 maart 2010 20:14 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh hou op!![]()
Oeh ik heb triple chocolate cookies gekocht bij AH. Damn. Nee. eerst 50 keer opdrukken
quote:Op maandag 8 maart 2010 20:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou nu eigenlijk op de tennisbaan moeten staan... maar er ligt sneeuw op de baan... nu zit ik me dus vol te vreten
quote:Op maandag 8 maart 2010 20:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
give me 20, right now!
opdrukken
Oh ja, ff op zoek naar een andere tennisvereniging dan die naast mn huis. 285e alleen maar voor contributie
Ehm nee, tennislessen exclusief he. Dat is alweer 285euro. Ja ik dacht het niet. Ook al woon ik ertegen aan. Ik kan het echt niet betalen! (en ik ga liever ergens anders tennissen en met het geld wat ik over hou heel veel chocola kopen)quote:Op maandag 8 maart 2010 20:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's wel erg veel contributie ja, krijg je daar nog priveles voor?
Dat snap ik....quote:Op maandag 8 maart 2010 20:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ehm nee, tennislessen exclusief he. Dat is alweer 285euro. Ja ik dacht het niet. Ook al woon ik ertegen aan. Ik kan het echt niet betalen! (en ik ga liever ergens anders tennissen en met het geld wat ik over hou heel veel chocola kopen)
Op zich wel goed hoor... morgenmiddag crematie... daar zit ik wel een beetje mee in de maag... maar het hoort erbij om het goed af te sluiten.....quote:
Ow dat is minder.. *knuffelquote:Op maandag 8 maart 2010 21:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op zich wel goed hoor... morgenmiddag crematie... daar zit ik wel een beetje mee in de maag... maar het hoort erbij om het goed af te sluiten.....
Thanks...quote:
Mwah het gaat wel hoor... ik heb genoeg afleiding van Fok en de TV...quote:
Wat zegt een homo in het donker?quote:Op maandag 8 maart 2010 21:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah het gaat wel hoor... ik heb genoeg afleiding van Fok en de TV...
ga je een mop vertellen dan?
quote:Op maandag 8 maart 2010 21:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wat zegt een homo in het donker?
'ik zie geen flikker'
Oke, die is niet leuk
Wat moet je graven?!quote:Op maandag 8 maart 2010 21:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik moet morgen trouwens ook nog een zesser graven bij mijn ouders
Een zesser, die is iets groter dan een vijverquote:
flauwquote:Op maandag 8 maart 2010 21:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een zesser, die is iets groter dan een vijver
Trusten kerelquote:Op maandag 8 maart 2010 21:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
flauw![]()
Ik ga slapen, als een flikker. Met het licht uit dus. Doeg!
en dit jou eerste ?quote:Op maandag 8 maart 2010 21:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat waren jullie laatste wijze woorden voor vandaag?
das toevallig; op OUTTV is "little britain" bezig.quote:
Ok dan,,,, ik kijk het nu op NED 3quote:Op maandag 8 maart 2010 22:05 schreef creno het volgende:
[..]
das toevallig; op OUTTV is "little britain" bezig.
homoquote:
Ik heb de deur maar op slot gedaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |