abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79483979
Heb echt zin in GSP - Hardy. Wat denken jullie? Ik heb GSP een paar keer zien knokken en dat was natuurlijk erg impressive. Van Hardy heb ik één wedstrijd gezien geloof ik en kan me herinneren toen ook te denken: Damn die gast is gevaarlijk En zijn highlights zijn natuurlijk ook mooi.

Maakt hij een kans?
  dinsdag 23 maart 2010 @ 11:39:58 #177
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_79484062
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 09:29 schreef Fyodor het volgende:
Deze scene releases zijn inmiddels uit:

UFC Vera vs Jones 03 21 10 DSR XviD-XWT 715.46MB
UFC Live on Versus 1 HDTV XviD-XS 946.84MB
UFC on Versus 1 720p HDTV x264-KYR 2.19GB
UFC on Versus 1 HDTV XViD-KYR 748.17MB
UFC on Versus 1 REPACK HDTV XviD-KYR 747.18MB
UFC Live on Versus: Vera vs Jones 2010 03 21 1080i HDTV H 264 9.69GB (ratiokiller )
met mijn upload is niks een ratio killer
Ik mag altijd als eerste naar de 100% en dan ben ik een van de mensen die het meeste upload
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  dinsdag 23 maart 2010 @ 11:48:01 #178
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_79484371
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 11:37 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Heb echt zin in GSP - Hardy. Wat denken jullie? Ik heb GSP een paar keer zien knokken en dat was natuurlijk erg impressive. Van Hardy heb ik één wedstrijd gezien geloof ik en kan me herinneren toen ook te denken: Damn die gast is gevaarlijk En zijn highlights zijn natuurlijk ook mooi.

Maakt hij een kans?
Op papier is Hardy kansloos.
Maar dit is en blijft MMA... elke stoot kan een KO zijn.

Marcus Davis werd gezien als de beste bokser binnen de UFC.... Tijdens UFC 99 (was ik live bij) moest Davis tegen Hardy... Gevolg: Davis kreeg zijn ass kicked.. .en wel in zijn eigen standup game.

Dus ik geef hardy zeker een kans... (Matt Serra wist destijds ook te winnen van GSP)

Maar als GSP slim is voert ie takedown na takedown na takedown uit... en wint ie alsnog met 2 vingers in zijn neus.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 12:00:42 #179
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_79484850
Ik voorspel dat het gaat zoals tegen BJ.
Eerst veel clinchen en dan pas takedown na takedown. Denk wel dat Hardy 5 ronden gevaarlijk blijft.

UFC on Versus was wel tof trouwens, maar vind het altijd jammer als je de entrees en dergelijke niet ziet
pi_79484878
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 11:39 schreef Paxlie het volgende:

[..]

met mijn upload is niks een ratio killer
Ik mag altijd als eerste naar de 100% en dan ben ik een van de mensen die het meeste upload
Haha you lucky bastard! Wat voor verbinding heb jij wel niet? Ik heb Online Basis (in praktijk 550 kbytes/sec down en 90 kbytes/sec up... Down is zeker acceptabel, upload mag wel wat sneller
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  dinsdag 23 maart 2010 @ 12:11:32 #181
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_79485188
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 12:01 schreef Fyodor het volgende:

[..]

Haha you lucky bastard! Wat voor verbinding heb jij wel niet? Ik heb Online Basis (in praktijk 550 kbytes/sec down en 90 kbytes/sec up... Down is zeker acceptabel, upload mag wel wat sneller
Ziggo max
dus 50mbit down en 5mbit up. Gaat van de zomer naar 120/10
pi_79486341
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 11:48 schreef Dacide het volgende:

[..]

Op papier is Hardy kansloos.
Maar dit is en blijft MMA... elke stoot kan een KO zijn.

Marcus Davis werd gezien als de beste bokser binnen de UFC.... Tijdens UFC 99 (was ik live bij) moest Davis tegen Hardy... Gevolg: Davis kreeg zijn ass kicked.. .en wel in zijn eigen standup game.

Dus ik geef hardy zeker een kans... (Matt Serra wist destijds ook te winnen van GSP)

Maar als GSP slim is voert ie takedown na takedown na takedown uit... en wint ie alsnog met 2 vingers in zijn neus.
Voor mensen die Hardy een kans geven en van een gokje houden, lekker met een tientje op hem wedden, 6x je inzet krijg je terug
  dinsdag 23 maart 2010 @ 13:39:57 #183
279329 GSP
Pound for pound the greatest.
pi_79488363
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 12:45 schreef McGilles het volgende:

[..]

Voor mensen die Hardy een kans geven en van een gokje houden, lekker met een tientje op hem wedden, 6x je inzet krijg je terug
Het begint wel te kriebelen als ik aan die partij denk. Het wordt echt WAR! Hetzelfde geld voor (hopelijk) Mir vs Lesnar III!!! Men, wat kijk ik daar naar uit!
I am not impressed by your performance
  dinsdag 23 maart 2010 @ 13:57:53 #184
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_79489060
Heb hier 50 euro op Hardy staan
pi_79489106
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 13:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heb hier 50 euro op Hardy staan
Zonde van je 50 euro!

Als je wel wint zal ik de eerste zijn die je feliciteert, maar dit is weggegooid geld...
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  dinsdag 23 maart 2010 @ 14:00:50 #186
279329 GSP
pi_79489170
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 13:59 schreef Fyodor het volgende:

[..]

Zonde van je 50 euro!

Als je wel wint zal ik de eerste zijn die je feliciteert, maar dit is weggegooid geld...
Na ja, misschien dat GSP tegen een verdwaalde punch aanloopt. Beetje zoals tegen Serra het geval was zeg maar.
pi_79489226
quote:

[..]

Zonde van je 50 euro!

Duidelijk.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 14:02:16 #188
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_79489229
quote:

[..]

Zonde van je 50 euro!

Typte er langs moest 30 euro zijn natuurlijk

Ik geef Hardy wel een kans zolang hij het gevecht maar staand kan houden, hij heeft natuurlijk wel dodelijke knock out power.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 14:20:57 #189
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_79489998
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder nog UFC PrimeTime: GSP vs. Hardy met veel plezier gekeken! Heerlijk dat gehype!

GSP is dik aan het voorbereiden door te trainen met Cote, Marquard en Florian en Hardy gaat met zijn dikke Escalade eventjes bij Matt Serra langs om wat tips en truuks na te vragen! Ik kan niet wachten op zaterdag!

Evenals Mir vs. Carwin! Ik ben totaal niet bekend met Carwin's sheet totdat ik hoorde dat hij 11-0 staat met alle 11 de fights gewonnen met KO?! Madness!
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_79490708
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 14:20 schreef incognitoomuch het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder nog UFC PrimeTime: GSP vs. Hardy met veel plezier gekeken! Heerlijk dat gehype!

GSP is dik aan het voorbereiden door te trainen met Cote, Marquard en Florian en Hardy gaat met zijn dikke Escalade eventjes bij Matt Serra langs om wat tips en truuks na te vragen! Ik kan niet wachten op zaterdag!

Evenals Mir vs. Carwin! Ik ben totaal niet bekend met Carwin's sheet totdat ik hoorde dat hij 11-0 staat met alle 11 de fights gewonnen met KO?! Madness!
Hij heeft ook al een redelijke lange tijd niet meer gevochten in de UFC volgens mij, de laatste KO die ik van hem zag was dan ook erg netjes. Beetje Silva stijl, lichte perfect gemikte stoot like.

Om eerlijk te zijn denk ik dan ook dat Carwin een flinke kans heeft om nog eens die Heavyweight Title te gaan pakken.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 14:43:09 #191
279329 GSP
pi_79490827
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 14:20 schreef incognitoomuch het volgende:
SPOILER

Die 11-0 is een beetje scorebordjournalistiek, want behalve Conzaga zitten er niet of nauwelijks aansprekende tegenstanders bij. Hij heeft ook pas (meen ik) 3 partijen in de UFC gevochten. Ik denk dat dit een goede testcase is om te kijken hoe goed hij werkelijk is. Ik zet voorlopig mijn geld op Mir 2.0
  dinsdag 23 maart 2010 @ 15:20:04 #192
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_79492350
Ik zet mijn geld ook op Mir want die rematch met Brock moet en zal gewoon moeten komen dit jaar!
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_79492421
SPOILER
  dinsdag 23 maart 2010 @ 15:28:41 #194
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_79492746
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 15:21 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
SPOILER
SPOILER
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_79494853
Badr Hari is verdacht van zware mishandeling, en hij is weer verantwoordelijk voor slechte publiciteit wbt de vechtsport

http://www.at5.nl/artikel(...)in-mishandelingszaak
  dinsdag 23 maart 2010 @ 16:38:08 #196
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_79496035
oud nieuws voor mij... Hoorde het al een tijdje geleden (soms is het wel handig om crewlid te zijn van mixfight.nl )

Tja... zonde.. meer kan ik er niet over zeggen. Hij kan zijn tijd beter steken in het worden van een nog betere knokker om er uiteindelijk met de K1 zege tussenuit te gaan.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 17:03:11 #197
279329 GSP
pi_79497189
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 16:11 schreef WammesWaggel het volgende:
Badr Hari is verdacht van zware mishandeling, en hij is weer verantwoordelijk voor slechte publiciteit wbt de vechtsport

http://www.at5.nl/artikel(...)in-mishandelingszaak
Ik begin wel een beetje te kotsen van dat mannetje, onsportief gedrag en ook nog zijn verkeerde beweegredenen om op het rechte pad te blijven, en ik quote:

"Ik heb wel een fout gemaakt toen ik was betrokken bij die vechtpartij waar ik voor heb gezeten. Dat zal ook niet meer gebeuren. Ik kan gewoon te veel verliezen door nog zo'n misstap, snap je? Een partij missen, betekent groot geld missen. Dat wil ik niet"

Nee niet omdat je als professioneel vechter niet mensen in elkaar moet beuken, maar nee hij loopt geld mis. Misseiljk mannetje is het En dat is heel zonde, want dat hij een talent is moge duideiljk zin.
pi_79498742
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 16:38 schreef Dacide het volgende:
oud nieuws voor mij... Hoorde het al een tijdje geleden (soms is het wel handig om crewlid te zijn van mixfight.nl )

Tja... zonde.. meer kan ik er niet over zeggen. Hij kan zijn tijd beter steken in het worden van een nog betere knokker om er uiteindelijk met de K1 zege tussenuit te gaan.
Zonde? Het is gewoon een dom persoon dat ie dit doet (of er al betrokken bij is) die jongen moet goed onthouden dat ie een voorbeeldfunctie heeft. Nu hebben we in NL al een boel gezeik met Marokkanen die lopen te kutten en kloten en dan gaat iemand die dus nog flink verdiend er ook nog gewoon aan meewerken.

Verder is al vaker duidelijk geweest dat hij totaal geen zelfbeheersing heeft en ook in de ring wel eens kortsluiting heeft. Denk ook wel dat ie op een schorsing kan rekenen als dit dus wel tot een veroordeling leidt.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 17:44:25 #199
279329 GSP
pi_79498808
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 17:42 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Zonde? Het is gewoon een dom persoon dat ie dit doet (of er al betrokken bij is) die jongen moet goed onthouden dat ie een voorbeeldfunctie heeft. Nu hebben we in NL al een boel gezeik met Marokkanen die lopen te kutten en kloten en dan gaat iemand die dus nog flink verdiend er ook nog gewoon aan meewerken.

Verder is al vaker duidelijk geweest dat hij totaal geen zelfbeheersing heeft en ook in de ring wel eens kortsluiting heeft. Denk ook wel dat ie op een schorsing kan rekenen als dit dus wel tot een veroordeling leidt.

Dit was wel het toppunt van blinde agressie.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 17:46:13 #200
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_79498878
Baadr Hari is een kansloze mongool die ontzettend slecht is voor alles wat met vechtsport te maken heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')