met mijn upload is niks een ratio killerquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:29 schreef Fyodor het volgende:
Deze scene releases zijn inmiddels uit:
UFC Vera vs Jones 03 21 10 DSR XviD-XWT 715.46MB
UFC Live on Versus 1 HDTV XviD-XS 946.84MB
UFC on Versus 1 720p HDTV x264-KYR 2.19GB
UFC on Versus 1 HDTV XViD-KYR 748.17MB
UFC on Versus 1 REPACK HDTV XviD-KYR 747.18MB
UFC Live on Versus: Vera vs Jones 2010 03 21 1080i HDTV H 264 9.69GB (ratiokiller)
Op papier is Hardy kansloos.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:37 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Heb echt zin in GSP - Hardy. Wat denken jullie? Ik heb GSP een paar keer zien knokken en dat was natuurlijk erg impressive. Van Hardy heb ik één wedstrijd gezien geloof ik en kan me herinneren toen ook te denken: Damn die gast is gevaarlijkEn zijn highlights zijn natuurlijk ook mooi.
Maakt hij een kans?
Haha you lucky bastard! Wat voor verbinding heb jij wel niet? Ik heb Online Basis (in praktijk 550 kbytes/sec down en 90 kbytes/sec up... Down is zeker acceptabel, upload mag wel wat snellerquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:39 schreef Paxlie het volgende:
[..]
met mijn upload is niks een ratio killer
Ik mag altijd als eerste naar de 100% en dan ben ik een van de mensen die het meeste upload
Ziggo maxquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:01 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Haha you lucky bastard! Wat voor verbinding heb jij wel niet? Ik heb Online Basis (in praktijk 550 kbytes/sec down en 90 kbytes/sec up... Down is zeker acceptabel, upload mag wel wat sneller
Voor mensen die Hardy een kans geven en van een gokje houden, lekker met een tientje op hem wedden, 6x je inzet krijg je terugquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:48 schreef Dacide het volgende:
[..]
Op papier is Hardy kansloos.
Maar dit is en blijft MMA... elke stoot kan een KO zijn.
Marcus Davis werd gezien als de beste bokser binnen de UFC.... Tijdens UFC 99 (was ik live bij) moest Davis tegen Hardy... Gevolg: Davis kreeg zijn ass kicked.. .en wel in zijn eigen standup game.
Dus ik geef hardy zeker een kans... (Matt Serra wist destijds ook te winnen van GSP)
Maar als GSP slim is voert ie takedown na takedown na takedown uit... en wint ie alsnog met 2 vingers in zijn neus.
Het begint wel te kriebelen als ik aan die partij denk. Het wordt echt WAR! Hetzelfde geld voor (hopelijk) Mir vs Lesnar III!!! Men, wat kijk ik daar naar uit!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:45 schreef McGilles het volgende:
[..]
Voor mensen die Hardy een kans geven en van een gokje houden, lekker met een tientje op hem wedden, 6x je inzet krijg je terug
Zonde van je 50 euro!quote:
Na ja, misschien dat GSP tegen een verdwaalde punch aanloopt. Beetje zoals tegen Serra het geval was zeg maar.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:59 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Zonde van je 50 euro!
Als je wel wint zal ik de eerste zijn die je feliciteert, maar dit is weggegooid geld...
Duidelijk.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:59 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Zonde van je 50 euro!
Als je wel wint zal ik de eerste zijn die je feliciteert, maar dit is weggegooid geld...
Typte er langs moest 30 euro zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:59 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Zonde van je 50 euro!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder nog UFC PrimeTime: GSP vs. Hardy met veel plezier gekeken! Heerlijk dat gehype!
GSP is dik aan het voorbereiden door te trainen met Cote, Marquard en Florian en Hardy gaat met zijn dikke Escalade eventjes bij Matt Serra langs om wat tips en truuks na te vragen!Ik kan niet wachten op zaterdag!
Evenals Mir vs. Carwin! Ik ben totaal niet bekend met Carwin's sheet totdat ik hoorde dat hij 11-0 staat met alle 11 de fights gewonnen met KO?!Madness!
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:20 schreef incognitoomuch het volgende:Hij heeft ook al een redelijke lange tijd niet meer gevochten in de UFC volgens mij, de laatste KO die ik van hem zag was dan ook erg netjes. Beetje Silva stijl, lichte perfect gemikte stoot like.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder nog UFC PrimeTime: GSP vs. Hardy met veel plezier gekeken! Heerlijk dat gehype!
GSP is dik aan het voorbereiden door te trainen met Cote, Marquard en Florian en Hardy gaat met zijn dikke Escalade eventjes bij Matt Serra langs om wat tips en truuks na te vragen!Ik kan niet wachten op zaterdag!
Evenals Mir vs. Carwin! Ik ben totaal niet bekend met Carwin's sheet totdat ik hoorde dat hij 11-0 staat met alle 11 de fights gewonnen met KO?!Madness!
Om eerlijk te zijn denk ik dan ook dat Carwin een flinke kans heeft om nog eens die Heavyweight Title te gaan pakken.As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:20 schreef incognitoomuch het volgende:Die 11-0 is een beetje scorebordjournalistiek, want behalve Conzaga zitten er niet of nauwelijks aansprekende tegenstanders bij. Hij heeft ook pas (meen ik) 3 partijen in de UFC gevochten. Ik denk dat dit een goede testcase is om te kijken hoe goed hij werkelijk is. Ik zet voorlopig mijn geld op Mir 2.0SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder nog UFC PrimeTime: GSP vs. Hardy met veel plezier gekeken! Heerlijk dat gehype!
I am not impressed by your performance
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:21 schreef The-Brahma-Bull het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begin wel een beetje te kotsen van dat mannetje, onsportief gedrag en ook nog zijn verkeerde beweegredenen om op het rechte pad te blijven, en ik quote:quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:11 schreef WammesWaggel het volgende:
Badr Hari is verdacht van zware mishandeling, en hij is weer verantwoordelijk voor slechte publiciteit wbt de vechtsport
http://www.at5.nl/artikel(...)in-mishandelingszaak
Zonde? Het is gewoon een dom persoon dat ie dit doet (of er al betrokken bij is) die jongen moet goed onthouden dat ie een voorbeeldfunctie heeft. Nu hebben we in NL al een boel gezeik met Marokkanen die lopen te kutten en kloten en dan gaat iemand die dus nog flink verdiend er ook nog gewoon aan meewerken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:38 schreef Dacide het volgende:
oud nieuws voor mij... Hoorde het al een tijdje geleden (soms is het wel handig om crewlid te zijn van mixfight.nl )
Tja... zonde.. meer kan ik er niet over zeggen. Hij kan zijn tijd beter steken in het worden van een nog betere knokker om er uiteindelijk met de K1 zege tussenuit te gaan.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:42 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Zonde? Het is gewoon een dom persoon dat ie dit doet (of er al betrokken bij is) die jongen moet goed onthouden dat ie een voorbeeldfunctie heeft. Nu hebben we in NL al een boel gezeik met Marokkanen die lopen te kutten en kloten en dan gaat iemand die dus nog flink verdiend er ook nog gewoon aan meewerken.
Verder is al vaker duidelijk geweest dat hij totaal geen zelfbeheersing heeft en ook in de ring wel eens kortsluiting heeft. Denk ook wel dat ie op een schorsing kan rekenen als dit dus wel tot een veroordeling leidt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |