Wat te denken van GSP vs Hardy. 60 Euro retour bij 10 euro inzet als je voor Hardy kiestquote:Op zondag 21 maart 2010 19:20 schreef Tazmaniac het volgende:
Trouwens voor de mensen die van een gokje houden.
10 euro inzet op Vera - 30 retour bij winst
Serra met ruim 80 als ik me niet vergis.. grappig genoeg ook tegen GSPquote:Op zondag 21 maart 2010 21:03 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Wat te denken van GSP vs Hardy. 60 Euro retour bij 10 euro inzet als je voor Hardy kiest![]()
Nu vraag ik me af... is er ooit een title challenger geweest die dit heeft overtroffen?
Met dat ene jochie die GSP en Wand had geinterviewd?quote:Op zondag 21 maart 2010 20:58 schreef Tazmaniac het volgende:
Arianny was gisteren met dat joch als prom date meegegaan.. vind het wel ruig van haar
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:45 schreef GSP het volgende:
[..]
Met dat ene jochie die GSP en Wand had geinterviewd?
Hoe bedoel je sportief? Je wil je tegenstander uitschakelen toch? Als dit dan helpt dan is dat toch prima. Of vind je een elleboog ook niet sportief?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:59 schreef WammesWaggel het volgende:
Arianny Celeste is echt prachtig, een droomvrouw
Dat trappen op de tenen tijdens het gevecht komt op mij weinig sportief over, een commentator ergerde zich er onlangs ook aan, gaan er stemmen op binnen de UFC omdat maar te verbieden?
Een elleboog is wmbt sportief, op een voet staan stampen weer niet net zoals je vinger in een oog duwen dat ook niet is.quote:Op maandag 22 maart 2010 01:01 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Hoe bedoel je sportief? Je wil je tegenstander uitschakelen toch? Als dit dan helpt dan is dat toch prima. Of vind je een elleboog ook niet sportief?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Het is nice he? Alleen mag je maar een paar filmpjes per uur kijken, anders moet je weer ergens lid van worden. Daarnaast lijken bij mij de UFC filmpjes het dan weer niet te doen.......TUF doet hij wel.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:01 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Jezus, fighthymn is echt een brute siteKan er echt uren naar kijken, heerlijke sport
Idd en het leuke ervan is dat je ook single fights kan kijken zonder dat je weet hoe lang/kort ze zijn. Dan moet je gewoon je hand even voor het onderste balkje houden als je op de 'play' knop klikt en zie je niets van de tijd.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:01 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Jezus, fighthymn is echt een brute siteKan er echt uren naar kijken, heerlijke sport
quote:Op maandag 22 maart 2010 08:50 schreef Fyodor het volgende:
UFC on Versus
Jones vs Vera, JDS vs Gonzaga en Kongo vs Buentello:Live gekeken? Kon hem nog nergens vinden namelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
nice ga hem direct opzoekenquote:Op maandag 22 maart 2010 18:05 schreef Amos_ het volgende:
Hij staat inmiddels op FTD in de 720p versie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am not impressed by your performance
Discipline jongen, discipline...quote:Op maandag 22 maart 2010 21:05 schreef GSP het volgende:
[..]
nice ga hem direct opzoeken![]()
Had al wel gekeken bij de post van fyodor, ik kon het niet laten
Ik heb deze, zeer goede kwaliteit. Gisteren was ik aan het kijken op de laptop, vanavond even op de mediacenter zetten en lekker op mijn LCD kijken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:29 schreef Fyodor het volgende:
Deze scene releases zijn inmiddels uit:
UFC Vera vs Jones 03 21 10 DSR XviD-XWT 715.46MB
UFC Live on Versus 1 HDTV XviD-XS 946.84MB
UFC on Versus 1 720p HDTV x264-KYR 2.19GB
UFC on Versus 1 HDTV XViD-KYR 748.17MB
UFC on Versus 1 REPACK HDTV XviD-KYR 747.18MB
UFC Live on Versus: Vera vs Jones 2010 03 21 1080i HDTV H 264 9.69GB (ratiokiller)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |