Ik heb die avond een verjaardag, kan dus ook niet live kijken. Is trouwens een gratis & legale stream!quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:12 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Helaas heeft er iemand uit mijn schoonfamilie besloten die zaterdag te gaan trouwen...
Inderdaad!quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:20 schreef Paxlie het volgende:
Sowieso even een klein applaus voor de UFC. Vroeger had je Sylvia en Arlovski, dat was het. Nu zijn er echt een man of 6 met een serieuze status die voor de titel kunnen gaan.
Het is El Turk.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:56 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Inderdaad!
Contenders:
Lesnar
Carwin
Mir
Cain
JDS
Serieuze spelers:
Gonzaga
Nogueira
Duffee
Overig:
Kongo
Struve
Patt Barry
Fatty Nelson
Yvel
Rothwell
CroCop
Hardonk
Buentello
Russow
Tuchscherer
Al Turk
En verder nog een rijtje minder belangrijke vechters...
Ik zat even op UFC.com te kijken en wie zag ik daar nog tussen de vechters staan?
Patrick Smith en Teila Tuli (!!)![]()
![]()
![]()
Is dat een geintje van de UFC of zien we beiden binnenkort een keer in actie?
Couture is niet heavy weight meer.. Couture gaat gewoon van heavy weight alle ladders downwards naar lightweight om alle belts te sparen en een true Captain America status te krijgen!quote:
Captain America aka the naturalquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:51 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Couture is niet heavy weight meer.. Couture gaat gewoon van heavy weight alle ladders downwards naar lightweight om alle belts te sparen en een true Captain America status te krijgen!
Waarom?quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:25 schreef Amos_ het volgende:
Couture gebruikt/maakt reclame voor een shitmerk. Everlast gloves zijn k*t.
Die dingen gaan vrij snel kapot imo.quote:
Het is Al-Turk.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:47 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Het is El Turk.![]()
Voor de rest ben ik het eens met Dacide.
Hij speelt ook in gare films, maar dat doet niks af aan zijn grootsheid.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:25 schreef Amos_ het volgende:
Couture gebruikt/maakt reclame voor een shitmerk. Everlast gloves zijn k*t.
Dat is waar.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:31 schreef GSP het volgende:
[..]
Hij speelt ook in gare films, maar dat doet niks af aan zijn grootsheid.
Oeps, je hebt gelijk. dan blijf ik het alleen met Dacide eens en heb ik verder niets gezegd.quote:
ik heb wel laatst Jardine gezien in de film Gamer. Fedor weet ik niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:43 schreef incognitoomuch het volgende:
Fedor speelt toch ook in een film...?
Jardine speelt ook in Cranck.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:32 schreef GSP het volgende:
[..]
ik heb wel laatst Jardine gezien in de film Gamer. Fedor weet ik niet.
Crank 2.quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:43 schreef incognitoomuch het volgende:
Fedor speelt toch ook in een film...?
Is dat een film? Misschien is hij wel voor de fun kleiduiven aan het schieten in zijn achtertuinquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:38 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
http://www.faniq.com/blog(...)-Out-Soon-Blog-16281
IMDB zegt overigens dat hij er nog geen gemaakt heeft, maar dat er wel mee bezig is.
http://www.imdb.com/name/nm2178954/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |