Ik bedenk me net dat Vic Chesnutt ook op de plaat meewerkt. Dat maakt het allemaal nog wel wat luguberder.quote:Op zondag 7 maart 2010 10:51 schreef pfaf het volgende:
Dark night of the soul zal nu wel helemaal mytisch worden.
Jeetjequote:Op zondag 7 maart 2010 11:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat Vic Chesnutt ook op de plaat meewerkt. Dat maakt het allemaal nog wel wat luguberder.
Is inmiddels zijn geboortedatum bekend dan?quote:Op zondag 7 maart 2010 11:35 schreef methodmich het volgende:
Poeh, veel te jong nog!
Mooie docu was datquote:Op zondag 7 maart 2010 13:13 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Jeetje.![]()
Naar verluidt heeft hij zich door zijn hoofd geschoten en daarna nog 3 uur geleefd.
VPRO zal binnenkort de docu van Lotje IJzermans wel uitzenden.
Voor de ongeduldigen:
Hij was niet zo heel goed in zelfmoordplegen, dan.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:13 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Jeetje.![]()
Naar verluidt heeft hij zich door zijn hoofd geschoten en daarna nog 3 uur geleefd.
Hier overigens een mooie biografie.quote:1996, while touring Europe with Radiohead shortly after the album's release, Linkous overdosed on a combination of anti-depressants, valium, alcohol, and heroin in a London hotel room.[1] Unconscious and with his legs pinned beneath him for almost fourteen hours, the resulting potassium build up caused his heart to stop for several minutes after his body was lifted up. The ensuing surgery almost caused him to lose both legs and left him wheelchair-bound for six months.
Zal nog geen vijftig geweest zijn, wellicht nog niet eens veertig. Dus dan kan je wel bedenken dat dit veel te jong is...quote:Op zondag 7 maart 2010 13:13 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Is inmiddels zijn geboortedatum bekend dan?
Vanzelfsprekend.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zal nog geen vijftig geweest zijn, wellicht nog niet eens veertig. Dus dan kan je wel bedenken dat dit veel te jong is...
Dan hoop ik maar dat dat maar een gerucht is..quote:Op zondag 7 maart 2010 13:13 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Hij schijnt 47 geworden te zijn.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:30 schreef TUFKAL het volgende:
Jeetje![]()
Waarom was zn leeftijd ook alweer niet exact bekend?
http://www.huffingtonpost(...)e-spar_n_490539.htmlquote:The North Carolina-based artist was moving to Knoxville and staying with two friends, who told police Linkous was drinking and became upset after texting with an unknown person.
After saying he didn't want to talk about what was upsetting him, the friends said Linkous went upstairs for a short time, then left the house through a back door. A witness saw Linkous sit down nearby, take out his rifle, place it against his chest and pull the trigger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |