ze is ook iemand die slim genoeg is om er zelf te zijn om het op te halen, èn de humor er van in kan zien dat ze (ook) een razzie gewonnen heeftquote:
ze heeft dus ook aan iedereen de dvd gegeven van die film waar het omgaatquote:Op zondag 7 maart 2010 08:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
ze is ook iemand die slim genoeg is om er zelf te zijn om het op te halen, èn de humor er van in kan zien dat ze (ook) een razzie gewonnen heeft
ik heb mij prima vermaakt in de biosquote:Op zondag 7 maart 2010 08:39 schreef Winner_Taco het volgende:
Ik vond Transformers niet zo super als deel een . Maar slechtste film ??
Dan zou ik eerder aan "The Box" ofzo denken
quote:Op zondag 7 maart 2010 08:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ze heeft dus ook aan iedereen de dvd gegeven van die film waar het omgaaten als ze volgend jaar hun mening hadden bijgesteld zou ze de razzie teruggeven......
Zag net haar speech op de BBC. Ze was erg grappig.quote:Op zondag 7 maart 2010 08:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
ze is ook iemand die slim genoeg is om er zelf te zijn om het op te halen, èn de humor er van in kan zien dat ze (ook) een razzie gewonnen heeft
ze was fucking briljant!! vooral dat laatste stukjequote:Op zondag 7 maart 2010 09:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zag net haar speech op de BBC. Ze was erg grappig.
quote:
Ze is grappig... dat moet ik er toegeven... grappiger dan dat ze in een paar van haar films isquote:
ik hou van sandaraquote:
quote:
maar toch nog een award gewonnen!! ook al is het een razziequote:Op zondag 7 maart 2010 10:35 schreef Lundegaard het volgende:
Eddy Murphy.. Die man was ooit grappig maar is zo afgegleden naar een zeer bedenkelijk en bedroevend niveau.
Eens.quote:Op zondag 7 maart 2010 10:35 schreef Lundegaard het volgende:
Eddy Murphy.. Die man was ooit grappig maar is zo afgegleden naar een zeer bedenkelijk en bedroevend niveau.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |