quote:Op maandag 27 september 2010 17:22 schreef Stephan1237 het volgende:
Justin Bieber![]()
Beter dan Metallica en andere zangers/zangeressen
het enige wat ik hier over kan zeggen is:quote:
zo klinkt het als een leuk nummer, maar hou zelf meer akoestischquote:Op maandag 12 april 2010 17:54 schreef gniffie het volgende:
dit maakt nog eens duidelijk dat justin bieber goed emuziek maakt, akoestisch klinkt het ook super goed
Kutkick voor een kuttopic.quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:59 schreef DrDentz het volgende:
Justin Bieber “Artist of the Year”
[ afbeelding ]
Justin Bieber heeft afgelopen zondag maar liefst vier awards gewonnen tijdens de American Music Awards in Los Angeles, California.
“I can’t stop smiling,” zegt de 16-jarige zanger. Hij won de award voor Pop/rock Male, Best Breakthrough Artist, Album of the Year en Arist of the Year. Hij is de jongste artiest ooit die een AMA heeft gewonnen.
Toen de Canadese ster zijn award in ontvangst nam, vroeg hij Usher op het podium. Hij noemde de R&B-ster “not only my mentor but my best friend and big brother.”
Usher mocht zelf ook twee awards in ontvangst nemen, die voor Male Soul/R&B Artist en voor zijn album, Raymond v. Raymond.
Dat "rock" kunnen ze wel weghalenquote:Hij won de award voor Pop/rock Male
quote:[
[..]
Dat "rock" kunnen ze wel weghalen
Dat "male" ook wel.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:15 schreef antidood1 het volgende:
[..]
Kutkick voor een kuttopic.
tevens:
[..]
Dat "rock" kunnen ze wel weghalen
What the fuck.quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:59 schreef DrDentz het volgende:
Justin Bieber “Artist of the Year”
[ afbeelding ]
Justin Bieber heeft afgelopen zondag maar liefst vier awards gewonnen tijdens de American Music Awards in Los Angeles, California.
“I can’t stop smiling,” zegt de 16-jarige zanger. Hij won de award voor Pop/rock Male, Best Breakthrough Artist, Album of the Year en Arist of the Year. Hij is de jongste artiest ooit die een AMA heeft gewonnen.
Toen de Canadese ster zijn award in ontvangst nam, vroeg hij Usher op het podium. Hij noemde de R&B-ster “not only my mentor but my best friend and big brother.”
Usher mocht zelf ook twee awards in ontvangst nemen, die voor Male Soul/R&B Artist en voor zijn album, Raymond v. Raymond.
quote:Pop/rock
U smile is oud man komt van My World.quote:Op zondag 28 november 2010 01:35 schreef DrDentz het volgende:
Waarom niet U Smile? Z'n nieuwste. Justin achter de piano.
Ik heb My World Acoustic al bijna een week man!, te gek album.. Arrangement van Favorite Girl is echt lekker!quote:Op zondag 28 november 2010 01:58 schreef DrDentz het volgende:
Braddie, ben je wel een echte Belieber? U Smile stond niet op My World hoor. Pas op 2.0 en is z'n laatste clip. Pray is geïnspireerd door Man in the Mirror.
Michael Jackson apparently plays a part in the writing of Justin Bieber's new song "Pray". In a recent radio interview, the 16-year-old pop sensation admitted that he was inspired by the late King of Pop's "Man in the Mirror" when writing the inspirational song for his upcoming acoustic album, "My Worlds Acoustic".
Speaking to Ryan Seacrest on Wednesday, November 17, the "Baby" hitmaker spilled, "I definitely thought of Michael [Jackson's] 'Man in the Mirror' when I was writing it." On why he wrote the song, he shared, "There's so many songs about love and I think that it's great to take it out of that world for a minute. There's other things that are important and I just wanted to be motivational."
Hij rapt nu zelfs zelf op Baby.quote:Op zondag 28 november 2010 02:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb My World Acoustic al bijna een week man!, te gek album.. Arrangement van Favorite Girl is echt lekker!
Hoe merk je dat dan?quote:Op zondag 28 november 2010 03:32 schreef ValHallen het volgende:
Vind zijn muziek totaal niet leuk, is ook helemaal niet mijn straatje, maar ik kan alleen maar respect hebben voor het feit dat hij bakken met geld binnenharkt en daar zeer 'cool' onder blijft. Het lijkt me een jongen die zijn principes niet verloochend voor het geld.
De Tina lezen onder het poepen. Het is een Christelijke jongen en heeft ook besloten dat hij niet wil neuken voor het huwelijk. Hij vind het ook best om met een fan te daten zoalng ze maar normaal doet en er op rekent dat er niet gesext gaat worden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |