We don't use that word in americaquote:
Tja dat is natuurlijk niks nieuws. Two Untalented was toch eigenlijk ook niks? En zo zijn er nog zat op te noemen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:43 schreef Onorgineel het volgende:
Beetje simpele nummers met wat akkoorden, het is simpel, cliche teksten die voor hem geschreven zijn en het slaat nog aan ook![]()
Dus dan hebben we het er maar mee te doen?quote:Op zondag 23 mei 2010 06:15 schreef popolon het volgende:
Hij heeft 't wel mooi voor elkaar.
[..]
Tja dat is natuurlijk niks nieuws. Two Untalented was toch eigenlijk ook niks? En zo zijn er nog zat op te noemen.
Vraag en aanbod.
Bij "one less lonely girl" heeft hij het vast over zichzelf, wat een verwijfd pubertje zegquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:14 schreef On het volgende:
Ze hebben lippenstift op hem gesmeerd, ik zou het bijna zielig vinden.
Ik ben bang van wel ja.quote:Op maandag 24 mei 2010 01:03 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Dus dan hebben we het er maar mee te doen?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:43 schreef Onorgineel het volgende:
Justin Bieber is precies wat ik haat aan de muziekindustrie
LOL nou geef je nu echt wel een zeer passend voorbeeld , hahaha de flikkers der flikkers george michaelquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:17 schreef eriksd het volgende:
terwijl George Michael daarna (in mijn optiek althans) prima platen heeft weten af te leveren.
Die was ik idd vergetenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:40 schreef J0uk3 het volgende:
Dat is toch het jongetje zonder balhaar, die homo is? of ben ik nu fout?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |