Ben je niet in de war met ONZ?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 02:54 schreef qu63 het volgende:
Ligt het nou aan mij of zijn er minder nachtbrakers (wakker) op twitter? Kan me nog wel herinneren dat ik het licht heb zien worden vanachter mn laptop..
Nee, daar kom ik bijna nooitquote:
http://twitter.com/foknieuwsquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:30 schreef Sharpdressedman het volgende:
wat zijn de Fok.nl titter accounts? heeft fok deze zelf ook?
wanneer ik zoek vind ik wel wat maar die zijn niet van fok gok ik
Meldt.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:46 schreef Reflectionne het volgende:
Ben nog op zoek naar vermakelijke mensen om te followen.
Ik geloof dat je een hekje ervoor moet zettenquote:Op zondag 28 maart 2010 14:28 schreef Sharpdressedman het volgende:
snap er niks van, als ik de search gebruik naar mezelf of inhoud van mijn tweets vind ik niks?
Protected account?quote:Op zondag 28 maart 2010 14:28 schreef Sharpdressedman het volgende:
snap er niks van, als ik de search gebruik naar mezelf of inhoud van mijn tweets vind ik niks?
Nope, niet nodig.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:29 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik geloof dat je een hekje ervoor moet zetten
Met hekje kun je trefwoorden aangeven zodat je bijvoorbeeld als er iets op TV is real life kunt twitteren met andere mensen over dat programma.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:29 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik geloof dat je een hekje ervoor moet zetten
Hoe werkt dat dan?quote:Op zondag 28 maart 2010 14:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Met hekje kun je trefwoorden aangeven zodat je bijvoorbeeld als er iets op TV is real life kunt twitteren met andere mensen over dat programma.
Als je bijvoorbeeld gewoon ' Ik zit op #fok ' twittert kun je op #fok klikken. Dan zie je alle posts van mensen die ook #fok hebben gebruikt.quote:
had verwacht dan een hoop fokkers te vinden maar dat valt tegenquote:Op zondag 28 maart 2010 14:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als je bijvoorbeeld gewoon ' Ik zit op #fok ' twittert kun je op #fok klikken. Dan zie je alle posts van mensen die ook #fok hebben gebruikt.
+1 follower!quote:Op zondag 28 maart 2010 23:30 schreef STRAWxBARRY het volgende:
Oude username zie ik! Stomhttp://www.twitter.com/Barry__O
Inmiddels ook in m'n account gecorrigeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |