Deze is erg leuk inderdaadquote:Op zondag 7 maart 2010 16:01 schreef TheVulture het volgende:
Dit zit heel goed in elkaar qua performance en liedje... dit zou het wel eens heel goed kunnen gaan doen
Het blijft goed hangen inderdaad, misschien nog wel beter dan het enigszins vergelijkbare nummer uit Denemarken.quote:Op maandag 5 april 2010 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Even een flinke schop... dit is toch weer een van mijn favorieten aan het worden... die gimmick met die piano's is zo leuk en het liedje blijft hangen
Ik snap er helemaal niets van. Ik denk dat Duitsland gewoon de meest exposure had en het meisje is op zich wel een gekke muts maar het liedje, de zangkwaliteiten en de uitvoering zijn het gewoon niet.quote:Op zondag 30 mei 2010 01:24 schreef Stereotomy het volgende:
3e dus.
Heb hun optreden net op YouTube bekeken, was goed, niet spetterend, maar tegen Duitsland kon niemand op vandaag.
De uitvoering was simpel, maar dat is toch juist leuk? Geen vuurwerk en poespas zoals als die andere landen doen maar gewoon back to basics. Het draaide weer echt om het nummer en de zangeres.quote:Op zondag 30 mei 2010 09:44 schreef Fokski het volgende:
[..]
Ik snap er helemaal niets van. Ik denk dat Duitsland gewoon de meest exposure had en het meisje is op zich wel een gekke muts maar het liedje, de zangkwaliteiten en de uitvoering zijn het gewoon niet.
Wat ik tegen Duitsland had, was dat het heel, heel erg Kate Nash / Lily Allen geïnspireerd was. Bijna gewoonweg een kopie. Maar blijkbaar hebben andere mensen daar minder last van gehad. Leuke meid, die Lena. Wordt nog een mooie vrouw over een paar jaar.quote:Op zondag 30 mei 2010 09:44 schreef Fokski het volgende:
[..]
Ik snap er helemaal niets van. Ik denk dat Duitsland gewoon de meest exposure had en het meisje is op zich wel een gekke muts maar het liedje, de zangkwaliteiten en de uitvoering zijn het gewoon niet.
Zeker, 'ik' moest van mezelf ook zeker in de top 3 komen.quote:
denemarken begon goedquote:Op zondag 30 mei 2010 16:31 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Zeker, 'ik' moest van mezelf ook zeker in de top 3 komen.![]()
Ik miste in die top 3 alleen nog wel Denemarken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |