abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4147035
Nieuw spel, ziet er erg gaaf uit. Je bent een karakter dat is vrijgelaten uit de gevangenis en een of andere vent in een andere stad moet opzoeken, althans dat is wat ik er tot nu toe van heb gezien. RPG spel enzo.

Voor de gene die het ook spelen heb ik een vraag, je komt van die boot, wordt geregistreerd enzo en dan ben je op een gegeven moment buiten. Je moet dan naar een handelaar gaan en wat items kopen. Zelf heb ik daar een zwaard gekocht en nog wat betere schoenen. Zoveel goud heb je niet dus meer kopen wordt lastig.
Dan ben ik wat rond gaan lopen en m'n skills zoals gezegd op een beest gaan uitproberen, een of andere krab, maar dat beest bijt uiteraard terug als je er met je zwaard op gaat staan inhakken. Duurt nog wel ff voordat ie dood is. Maar hoe genees je je zelf???
Loop je bijvoorbeeld naar de vuurtoren, kom je daar een ventje tegen dat gelijk op jou begint in te hakken. Uiteraard loop ik terug te meppen met m'n zwaard maar echt raken of beschadigen doe ik dat ventje niet geloof ik, ben iig elke keer dood gegaan, dus... hoe kun je het beste zoiets winnen?
Laatste vraag, hoe maak je een savegame? Ik zie in het menu alleen load game staan en geen save oid. (Kijk ik nu scheel of wat?).

zaterdag 11 mei 2002 @ 11:20:52 #2
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_4147124
Waaaaaaaaaaarom denk ik dat je dat soort dingen vast wel in de handleiding aantreft ? ~;-)

Je hebt het toch niet *schrik* gedownload ofzo ?

http://www.rpgplanet.com/morrowind/

Dum de dum
  zaterdag 11 mei 2002 @ 11:26:32 #3
18818 Beurlap
Harde Kak! Ohnee, hallucinatie
pi_4147146
quote:
Op zaterdag 11 mei 2002 11:20 schreef Fe2O3 het volgende:
Waaaaaaaaaaarom denk ik dat je dat soort dingen vast wel in de handleiding aantreft ? ~;-)

Je hebt het toch niet *schrik* gedownload ofzo ?

http://www.rpgplanet.com/morrowind/

Ga jij dan altijd de hele handleiding lezen als je een spel hebt gekocht??? Zeker die van Morrowind is echt DIK dan heb ik echt niet het geduld om daarin op te gaan zoeken hoe alles in mekaar zit...
De hallucinatie vliegt uit den aars. Nadeel is dat verderf na verloop van tijd om zich heenslaat, waardoor de hallucinatie niet meer de kracht behelst om de bittere, wrange waarheid te verbloemen, waarna men ziet wat het eigenlijk is: pure stront
pi_4147180
quote:
Op zaterdag 11 mei 2002 11:26 schreef Beurlap het volgende:

[..]

Ga jij dan altijd de hele handleiding lezen als je een spel hebt gekocht??? Zeker die van Morrowind is echt DIK dan heb ik echt niet het geduld om daarin op te gaan zoeken hoe alles in mekaar zit...

Same here, wil gewoon spelen. Als ik een boek wil lezen dan ga ik wel naar de boekenkast.
  zaterdag 11 mei 2002 @ 11:39:33 #5
11488 UTO
Unidentified Typing Object
pi_4147220
quote:

[..]

Je gaat liever domme vragen stellen op een forum...
From outer space
pi_4147223
Reageer ontopic aub of reageer niet.
  zaterdag 11 mei 2002 @ 11:51:02 #7
18818 Beurlap
Harde Kak! Ohnee, hallucinatie
pi_4147260
quote:
Op zaterdag 11 mei 2002 11:39 schreef UTO het volgende:

[..]

Je gaat liever domme vragen stellen op een forum...

Als je dat sneller is...Sja why not

Hier is nog een stukkie over het attack gebeuren, misschien heb je er wat aan:

quote:
2.Gameplay - Combat

2.1How is combat handled? Is there a targeting system?
“We’ve actually implemented two systems, and are testing the second one now. We tried to do a “you hit this specific body part” thing and it didn’t play very well and was confusing to anyone who played it. So we’ve switched to a system where it rolls to hit against your entire character and then gives the damage to a specific piece of armor. Armor sucks up damage as opposed to stopping attacks. You get more smashing around that way and it doesn’t let you cheat or get fluky stuff like killing a guy by targeting his hand when he isn’t wearing gloves. The old system was no fun. Anyway, it also has the side effect of making ranged attacks be more symmetrical to the damage system of melee attacks”

“For greater damage, the game includes some form of location-specific damage, such as head shots. A character's skill with a particular weapon will determine the "to hit" percentage, while a governing attribute like strength will determine the damage caused by a successful hit”

2.2What else can you tell me about the combat system?
“Bethesda describes Morrowind's combat as a combination of the combat systems found in Daggerfall, Jedi Knight, and Thief. Combat occurs in real time and involves three basic attacks: the thrust, the chop, and the slash. You can choose these attacks through footwork - stepping forward while you attack will cause the character to thrust, and stepping sideways will cause the character to slash”

“The amount of time you hold it down determines the strength. You kind of get in a groove. One strategy is to back away from an opponent, pull your weapon back all the way, run in and release it. This does optimal damage, but tires you out faster"

En sorry voor die &#8220 enzo, maar kheb geen zin om ze er allemaal uit te halen
De hallucinatie vliegt uit den aars. Nadeel is dat verderf na verloop van tijd om zich heenslaat, waardoor de hallucinatie niet meer de kracht behelst om de bittere, wrange waarheid te verbloemen, waarna men ziet wat het eigenlijk is: pure stront
  zaterdag 11 mei 2002 @ 13:13:26 #8
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_4147773
Mijn karakter, Synthesus:

Race:
Wood Elf

Class:
Dark Agent (zelf-gemaakte klasse)

Level:
15

Majors:
Alchemy (levert veeeeeeeel geld op)
Conjuration (Bound Longbow is cool, betere summon spreuken ook)
Marksmanship (van afstand is altijd makkelijk, en de Daedra Longbow rulez)
Short Blade (lichter, slaat sneller dan long blade, en meer toepasselijk bij m'n guilds)
Light Armor (scheelt gewicht, m'n karakter is toch niet bedoeld om man-tot-man op elkaar in te hakken)

Minors:
Athletics
Acrobatics (probeer eens vanaf hoe hoog je kan vallen als je dit een beetje traint, ik hop zo van cantons af )
Destruction (extra vuurkracht )
Sneak (met veel quests nuttig)
Security (met nog meer quests en dungeons handig)

Sign:
The Mage

Guilds
Mage Guild - Wizard (bijna Master Wizard, dan nog ff de Arch-Mage in elkaar tikken om zelf Arch-Mage te worden)
Morag Tong - Knower (uit m'n hoofd, ik zit nu iig op het niveau waarin je 1 van de guild-skills op 50 moet hebben. Ik kan nu alleen Shara (ergens in Sheorogad) niet vinden om een writ uit te voeren )
Thiefs Guild - iets redelijks hoogs, alle Balmora quests gedaan
Great House Hlaalu - House Brother (ben er nu mee bezig, wil z.s.m. doorstoten naar de top)

Verder heb ik, met de enorme hoeveelheden geld die ik met alchemy verdien, Alteration en Illusion ver doorontwikkeld. Alteration is ontzettend praktisch, je kan er bv. sloten mee openen, over water lopen, en veel meer van dat soort handige dingen.

Fame is inmiddels 13. Komt van allerlei dingen af, m'n hoge rang in de Mage Guild, een paar openbare moorden, een bloedbad bij Camonna Tong (bounty was over de 5000, maar Lario schold hem graag kwijt ), en nog wat dingetjes.

Uitrusting:
Volledig chitin Armor, met Daedra Helm, en exquisite kleding. Wapens: steel longbow (voor serieuze dingen summon ik de Daedra Longbow, hij is en blijft geweldig), enkele leuke daggers en een short blade (gecombineerde waarde iets van 30.000), Staff of Magnuss (waarde = 210.000 !!!), een Wizards Staff, een ontzettende hoeveelheid potions en ingredieenten, erg dure Alchemy tools (1x Grandmaster en 3x Master), en nog wat dingetjes.

Come get some!

Down[br]Under
  zaterdag 11 mei 2002 @ 13:31:30 #9
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_4147922
quote:
Op zaterdag 11 mei 2002 10:56 schreef Raven het volgende:
Nieuw spel, ziet er erg gaaf uit. Je bent een karakter dat is vrijgelaten uit de gevangenis en een of andere vent in een andere stad moet opzoeken, althans dat is wat ik er tot nu toe van heb gezien. RPG spel enzo.
Geweldig spel. Ontzettend tof, ontzettend groot, ik gok minimaal 150 spel-uren, waarschijnlijk veel meer.
quote:
Voor de gene die het ook spelen heb ik een vraag, je komt van die boot, wordt geregistreerd enzo en dan ben je op een gegeven moment buiten. Je moet dan naar een handelaar gaan en wat items kopen. Zelf heb ik daar een zwaard gekocht en nog wat betere schoenen. Zoveel goud heb je niet dus meer kopen wordt lastig.
Duurdere schoenen heb je nu niks aan, verhoogt enkel je 'aantrekkelijkheidsfactor' tegenover NPC. Koop dus een goedkoop zwaard en wat armor (van de klasse waar je goed in bent). Loop wat rond (richting Hla Oad), het geld komt uit de lucht vallen , los het mysterie van de vermoorde Tax Collector op, schop de smokkelaars in die naburige grot dood en zoek naar dure spulletjes. Hiermee heb je al wat meer geld en kan je een beetje behoorlijke basis-uitrusting aanschaffen. Ga vervolgens met de Silt Strider naar Balmora (of naar bv. Ald'rhun of Vivec, maar Balmora is een goed begin), ga quests doen bij wat guild, krijg een beter uitrusting en training, en je hebt een mooie basis gelegd.
quote:
Dan ben ik wat rond gaan lopen en m'n skills zoals gezegd op een beest gaan uitproberen, een of andere krab, maar dat beest bijt uiteraard terug als je er met je zwaard op gaat staan inhakken. Duurt nog wel ff voordat ie dood is. Maar hoe genees je je zelf???
Rusten. Standaard-knop T, of een bed/hangmat/whatever gebruiken die je mag gebruiken. Alternatief is potions, spells, scrolls, etc.

Gevechts-strategieen verschillen. Die-hard vechters gaan gewoon hakken, boogschutters bewegen achterwaarts terwijl ze pijlen strooien in aanstormende vijanden, magie'ers werpen achter elkaar spreuken, etc.

quote:
Loop je bijvoorbeeld naar de vuurtoren, kom je daar een ventje tegen dat gelijk op jou begint in te hakken. Uiteraard loop ik terug te meppen met m'n zwaard maar echt raken of beschadigen doe ik dat ventje niet geloof ik, ben iig elke keer dood gegaan, dus... hoe kun je het beste zoiets winnen?
Een ventje? Guard ofzo? Die kan je in het begin beter ontlopen, heb je waarschijnlijk een misdaad gepleegd.. Niet handig.
quote:
Laatste vraag, hoe maak je een savegame? Ik zie in het menu alleen load game staan en geen save oid. (Kijk ik nu scheel of wat?).

Er staat in het menu wel degelijk save game. Ook handig zijn quicksave (standaard F5) en quickload (standaard F9)

Down[br]Under
  zaterdag 11 mei 2002 @ 13:33:30 #10
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_4147943
quote:

[..]

* I.R.Baboon gaat wel altijd handleidingen doorlezen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zaterdag 11 mei 2002 @ 14:33:56 #11
26304 Thanos
seeking immortality
pi_4148519
Ik heb gewoon de manual gedowned in pdf formaat.
Morrowind is een prachtig spel.
pi_4148659
MacBeth: Thanks!! Aan al die info heb ik zeker wat aan! Heb het uitgeprint en ga lekker op verkenning in Morrowind.

Hoe heb jij overigens die info van je caracter uit de game weten te halen? Over getikt of wat?

zaterdag 11 mei 2002 @ 14:57:51 #13
27405 Zoor
Our shaqarava is powerful
pi_4148779
Hee, op welke systemen draaien jullie dit spel trouwens?

En in hoeverre maakt het nou gebruik van pixel shaders en vertex shaders etc.

Ik vraag me af of het zal draaien op:
Duron 1200
Radeon 7500
256 Mb sdram

You will serve our needs...
  zaterdag 11 mei 2002 @ 15:03:14 #14
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_4148838
quote:
Op zaterdag 11 mei 2002 14:46 schreef Raven het volgende:
MacBeth: Thanks!! Aan al die info heb ik zeker wat aan! Heb het uitgeprint en ga lekker op verkenning in Morrowind.
Veel plezier.
quote:
Hoe heb jij overigens die info van je caracter uit de game weten te halen? Over getikt of wat?
Gewoon uit m'n hoofd overgetikt. Je zou ook enkele screen shots kunnen maken met het menu open.

Nog enkele observaties:
- je kunt vampier worden (als je gebeten wordt en niet genezen)! Heeft veel nadelen (schade in zonlicht, afschuw NPCs), maar wel cool.
- er zijn een stuk of 8 verschillende landschaps-vormen, vooral de flora op de eilanden van Sheorogad (rond Dagon Fel) vind ik echt mooi.
- de wereld is zeker groot, maar niet zo enorm groot als het lijkt. Zodra je eenmaal de weg kent loop je vrij snel van A naar B, hoewel de hele kust rondlopen wel een uren-klus is.
- Morag Tong is cool

Down[br]Under
pi_4149052
quote:
Op zaterdag 11 mei 2002 14:57 schreef Zoor het volgende:
Hee, op welke systemen draaien jullie dit spel trouwens?

En in hoeverre maakt het nou gebruik van pixel shaders en vertex shaders etc.

Ik vraag me af of het zal draaien op:
Duron 1200
Radeon 7500
256 Mb sdram

dat gaat wel lukken, speel t hier op celeron 950 met gf1 dat is eigelijk net net, maar je heb nie thele hoge framerate nodig om dit spelletje beetje te kunnen spelen.

en het is zeer de moeite waard, was nooit zo rpgerig maar dit vind ik gewoon leuk om te doen.

moge er gedronken worden
pi_4149193
Ik draai het op:

AMD 1Ghz
1024 MB RAM
80 GB HDD
ASUS V7100 Combo Deluxe Geforce 2MX 32MB
17" 1024x768@100hz
SBLive! 5.1 -->> Dolby Digital set

Voor full specs zie m'n site

zaterdag 11 mei 2002 @ 15:34:49 #17
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_4149265
quote:
Op zaterdag 11 mei 2002 10:56 schreef Raven het volgende:

Tip: als je het dorpje waar je begint uitloopt, beetje naar links en dan de weg volgt komt er na zo'n 3 min lopen een tovernaar uit de lucht vallen. Je kan zijn geld, zwaard en kleding dan pakken.
quote:
Dit kan met health potions of magic (moet je wel de skills ervoor hebben en de spreuken aanschaffen) en de goedkoopste manier is rusten. Dit laatste kan alleen op plekken waar het niet verboden is. Herberg (wel EERST betalen) of ver buiten een stad/dorp.
quote:
Volgens mij doe jij iets verkeerd :p
Heb je niet toevallig iets gepakt wat niet van jou was ofzo?
Of iemand geslagen of gestoken ofzo?
quote:
In de introductie (dus voordat je zeg maar het ingechecked en echt buiten midden in het dorpje staat) kun je nog niet saven.
Krekker is de bom!
  zaterdag 11 mei 2002 @ 15:50:09 #18
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_4149463
Wat screenshots van mijn ventje, voor Vivec geschoten. Zoals je kan zien staat er bij klasse Dark Scout, was een foutje, maar ik vind hem gewoon een Dark Agent

0
1
2
3 (gevechtsklaar, met gesummonde Frost Atronarch en Daedra Longbow)

Down[br]Under
  dinsdag 21 mei 2002 @ 11:45:57 #19
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_4263113
Ik MOET dit spel ASAP hebben..

Wanneer komt ie nou uit in NL....

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_4263589
ik wacht wel op asheron's call 2... das tenminste een MMORPG (heb 1 ook gespeeld... goed id, maar magic was te sterk tov melee )

of anders WOW, of SWG..... lijken me ook vet

dinsdag 21 mei 2002 @ 12:24:23 #21
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_4263619

Morrowind ziet er inderdaad ERG geil uit... (let vooral op dat mannetje in die poort... wow)

Komt ook op de xbox btw

Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
pi_4265488
Morrowwind ook uit op Xbox?
enig idee wanneer??

Def

dinsdag 21 mei 2002 @ 17:51:16 #23
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_4267873
Ik dacht dat ie in amerika al uit was voor de xbox, maar dat weet ik niet zeker.
Ik heb ergens gelezen dat de release nml. gepland stond voor 1 november...
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_4267941
zal wel december worden... kunnen ze meer verkopen.

AC II:

en een filmpje: Vista
Morrowind ziet er ook zeer strak uit, maar ik denk dat ik het toch bij deze game houd

dinsdag 21 mei 2002 @ 22:15:34 #25
11782 mad26
--==geen==--
pi_4271433
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 17:57 schreef _VoiD_ het volgende:
zal wel december worden... kunnen ze meer verkopen.

AC II:
[afbeelding]

en een filmpje: Vista
Morrowind ziet er ook zeer strak uit, maar ik denk dat ik het toch bij deze game houd

Is dat Asheron's Call II al uit dan?
Vu ja dé, the odd feeling nothing has ever happened before...
pi_4272641
ze zijn nu met closed alpha bezig, maar eind deze maand begint de beta voor AC I players... (aangezien die het meeste weten enzo, meer gelul dus )

De public beta komt eind juli d8 ik, en dan release tegen het eind van het jaar volgens mij.

Dus over 2 maanden kun je wel spelen, en de beta is nog gratis... daarna wordt het gok ik $12,95 per maand... of $14,95 (you know M$). Enige nadeel van de MMORPG'S.

woensdag 22 mei 2002 @ 21:56:17 #27
11782 mad26
--==geen==--
pi_4285228
Juist, dus jij gaat niet NU Morrowind spelen, omdat je wilt wachten op een spel dat eind van het jaar uitkomt
Vu ja dé, the odd feeling nothing has ever happened before...
pi_4285736
jij snapt em

Ik koop bijna nooit spellen, en als ik ze koop zijn het echt games die ik al lang wilde hebben. Morrowind is dat dus niet.

pi_4553530
Gisteren heeft mn broer Morrowwind gekocht maar dat ziet er idd godverdeklote supergeil uit zeg.
Ga vanavond maar eens mee beginnen.
PC Gameplay was in ieder geval vol lof over dit spel.

Ben benieuwd

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_5327349
*schop*

Ik heb 'm vorige week "gekocht". Best een leuk spelletje . Doet iemand het nog?

[url=http://www.woestforum.nl/forum/index.php?s=3f5c47b3981ca3157c0a55141cf1a9a5&act=SF&f=9][b]Woeste Games![/b][/url]
pi_5327534
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 11:26 schreef Ketel_1 het volgende:
*schop*

Ik heb 'm vorige week "gekocht". Best een leuk spelletje . Doet iemand het nog?

Ik niet echt, het kost me veeeeel te veel tijd. (En ga ook steeds dood )
pi_5327542
Ik ben pas net begonnen, dus ik ben nog een beetje aan het kijken wat ik allemaal kan doen. Het enige dat ik tot nu toe kan bedenken is een beetje huizen leegroven en dan de buit verkopen
[url=http://www.woestforum.nl/forum/index.php?s=3f5c47b3981ca3157c0a55141cf1a9a5&act=SF&f=9][b]Woeste Games![/b][/url]
  zaterdag 10 augustus 2002 @ 12:16:01 #33
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_5327565
Een paar weken geleden gekocht, maar ik speel het nu nog amper. Het is vreselijk tijdrovend.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_5332304
Ik speel het nog steeds, maar niet zoveel als in het begin. Het is een beetje te makkelijk af en toe. Ik zit nou op level 28 of zo. Eigenlijk heb iik nog niet zoveel gedaan aan de main-quest
  woensdag 11 september 2002 @ 14:54:23 #35
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_5754471
Ik heb 'em sinds vorige week, geweldig mooi spel zeg.
Love will be my strongest weapon
  maandag 18 november 2002 @ 18:14:09 #36
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_6870472
schop des doods, erg uitgebreid ik heb het nu een kleine 24 uur... en het is vermakelijk...
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_6870567
Morrowind
Ik ben van mening dat deze game echt zeeeer verslavend werkt. Moiie graphics en muziek... Ik kan alleen maar positief zijn
Ask me no questions and I'll tell you no lies
  maandag 18 november 2002 @ 21:49:37 #38
36781 Escimo
Pro kern energie!!!
pi_6874723
Een groot nadeel aan het spel is dat je te snel te sterk word, ze hebben gelukkig nu wel een plugin gemaakt waar je al wat sterker voor moet zijn, en eind van het jaar komt ook tribunal uit en dat moet het weer wat moeilijker moeten maken, maar er komt dan helaas ook een stuk land bij en 2 grote steden. Dus dat gaat weer veel tijd kosten.
Zinloos geweld bestaat niet, er is altijd wel iemand die er zin in heeft.
Maar dat is mijn mening.
pi_7026154
Heb gisteren een Hercules Prophet 9700 pro gehaald... er zat morrowind erbij... ik begreep al die hype niet rond die spel... ik had hem eerder gespeeld op een "zwakkere" pc... vond hem geen reet aan....

en nu...

Ik was vandaag om 08.30 wakker...vrij vandaag... bouw mijn om 08.50 kaartje in... en denk "laat me die morrowind maar ff testen"...tis nu 18.26... maar ik heb het gevoel dat ik maar een paar uurtjes gespeeld heb....

tering... ik neem alle onbedachte negatieve commentaar terug... hij is zeer goed ik heb alleen maar 2 negatieve punten?:
- je hebt een "zware" pc / video kaart nodig
- een "beginner" raakt snel verdwaald, een beetje meer begeleiding in het begin kon zeker geen kwaad...(voor de "beginners" alleen dan)

Het spel gaat ook veel meer leven als je alle opties op vol kan spelen...(iets wat ik nu wel kon doen)

...Men in general judge more from appearances than from reality. All men have eyes, but few have the gift of penetration...
pi_7027453
Klopt... een vriend draait het op een GF2MX, dat draait voor geen meter daar. Ik draai het op een GF4200Ti en dat scheelt een berg!

Verdwalen in Morrowind is helemaal geen issue. Ik verdwaal zelden maar gebruik dan ook regelmatig de kaart. Mijn vriendin verdwaalt overigens super makkelijk in het echte leven, dus zal ze dat ook virtueel doen.

Morrowind heeft me geinteressseerd gekregen hoewel ik een hekel heb aan magie, potjes, drankjes en spreuken. Andere RPG's die ik goed vond waren System Shock 2 en Deus Ex. Niks geen magie maar technologie. Ik heb als karakter dan ook een Nord en bijna alles gefixeerd op de bijl (WOEHAHAHAHA).

[Dit bericht is gewijzigd door Alcyone op 27-11-2002 19:52]

pi_7030067
dues ex => 2 pas uitgespeeld (ik heb nu pas eindelijk 'goede' pc)

system shock 1 en 2 => (beiden uitgespeeld, deel 1 was toch veel spannender en moeilijker...)

en nu morrowind => ik heb een figher in imperial legion, of dat een goede keus is in morrowind zou ik echt niet weten, maar knights, paladins en fighters vind ik sowieso verrekte leuk!... tijd zal zeggen... en wat gaat tijd snel zeg... pffff...

...Men in general judge more from appearances than from reality. All men have eyes, but few have the gift of penetration...
pi_7146057
ben ik weer...

ik ben een fighter-faction gejoined, en moet nu op zoek naar "Lorbumol gro-Aglakh", deze orc zit in "Fighters Guild in the Foreign Quarter Plaza of Vivec". Maar ik kan hem daar niet vinden...!

Hij zou in die eerste "pyramide" achtige gebouw moeten zitten, maar ik heb (naar mijn idee) elk hoekje afgezocht in die plaza / pyramide (alle verdiepingen dus, inclusief de water works helemaal beneden)

Kan iemand mij aub zeggen of ik wel in de goede plaza zoek (de eerste) of dat ik helemaal ergens anders moet zijn. Mocht ik in de goede plaza zitten, welke verdieping moet ik dan hebben... (best wel vreemd eigenlijk, want die plaza's op zich zijn best wel klein...)

ik heb de volgende links geraadpleegd maar er werd in geen 1 van de onderstaande links mij een duidelijke antwoord gegeven of hij wel echt in die 1e pyramide / plaza zit...

UHS-hints

game faq's morrowind

m0us.net morrowind

bullhonkie morrowind

tweakers.net morrowind faq

alvast thanx!

pi_7643110
ik moest het effe kwijt:

MORROWIND rulesssss !
giga mooi spel.........

we gaan dood, alleen nu ff niet.
pi_7643537
hoort dit niet thuis in "Games & Consoles"
pi_7655308
Deze hoort idd thuis in Games. Maar omdat de topic kick zonder een echte reden is gedaan gaat hij gewoon op slot.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_7656249
En hij gaat, na moderator overleg, weer open en richting Games.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_7669394
kewle game idd , hebbum een tijdje gespeeld , ik vind het alleen wel jammer , in tegenstelling tot velen waarschijnlijk , dat ik niet echt een plot heb kunnen ontdekken , en dat het meer neerkwam op het uitvoeren van random opdrachten
pi_7682712
er zit wel degelijk een plot in, alleen het spel is zo uitgebreid en groot dat je snel de "weg" kwijtt bent.
we gaan dood, alleen nu ff niet.
  zaterdag 25 januari 2003 @ 23:11:31 #49
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_8108667
Speelt iemand het nog?

Ik heb het vorig jaar Augustus ergens gekocht en heb het toen even gespeeld, maar me er nooit echt in verdiept omdat ik er simpelweg de tijd niet voor had. Nu ben ik gisteren weer begonnen met spelen en ik ben helemaal verslaafd. Ik ben nog niet echt ver (day 5). Ik ben begonnen met een paar kleine quests oplossen in Seyda Neen (fargoths hiding place, taxcollector en die mijn waar 3 slaven geketend waren) en heb zo een aardig zakcentje vedient en heb mijn armor ge-upgrade tot dat goud(kleurig)e spul wat al die bewakers in Balmora dragen. Ik heb me aangesloten bij The Fighters Guild, en ben nu met mijn derde opdracht bezig.

Hoe kan ik het snelst een hogere Reputation krijgen? Ik sta nu nog op 0. Het zal vast wel iets zijn met hele dorpen uitmoorden

Als ik die posts van MacBeth lees staat er nog veel leuks te wachten.

I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  zondag 26 januari 2003 @ 13:24:34 #50
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_8115008
Niemand die dit nog speelt?
  zondag 26 januari 2003 @ 15:19:20 #51
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_8116458
Jawel, maar ik ben nog niet zo ver als jij
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  woensdag 5 februari 2003 @ 12:08:50 #52
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_8288779
Jawel
Love will be my strongest weapon
pi_8525974
Vanaf mei 2003 verkrijgbaar, de tweede expansion voor Morrowind:

The Elder Scrolls III: Bloodmoon

Met winterse landschappen en weerwolven .

Hunt werewolves, or become one!

Ipu Soleno Salatka
  zondag 16 februari 2003 @ 23:50:39 #54
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_8526815
Mijn karakter, Bloodrose:

Race:
Khajiit

Class:
Joker (zelf-gemaakte klasse)

Level:
op dit moment 10

Majors:
Illusion
Acrobatics
Athletics
Sneak
Alteration

Minors:
Security
Destruction
Mercantile
Light Armour
Speechcraft

Sign:
The Lady

Guilds
Mage Guild
House Of Telvanni

pi_8527224
Ik speel al sinds juni vorig jaar met hetzelfde character:

Ipu Soleno Salatka
pi_8628083
Ik heb het een tijdje niet gespeeld, die opdrachten zijn zo lastig als je niet weet waar je bent en geen idee hebt wie wat ook maar weer zei.. maar dit weekend maar weer eens verder spelen als ik wat tijd heb
Ook het woord 'cent' spreken wij eerbiedig uit - DD
  vrijdag 21 februari 2003 @ 13:48:48 #57
45649 kobold
Challenge rating: 1/4
pi_8629217
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 13:06 schreef Rieuwert het volgende:
Ik heb het een tijdje niet gespeeld, die opdrachten zijn zo lastig als je niet weet waar je bent en geen idee hebt wie wat ook maar weer zei..
Daarom moet je de Tribunal expansion hebben; die heeft een Quest log! Voor de expansion snapte ik van de meeste dingen geen hout meer wanneer ik een weekje niet meer had gespeeld, maar de expansion maakt het spel een stuk aantrekkelijker!
This humanoid is about the size of a gnome or halfling. It has a scaly hide, a naked tail like that of a rat, and a doglike head with two small horns.
pi_8629780
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 13:48 schreef kobold het volgende:

[..]

Daarom moet je de Tribunal expansion hebben; die heeft een Quest log! Voor de expansion snapte ik van de meeste dingen geen hout meer wanneer ik een weekje niet meer had gespeeld, maar de expansion maakt het spel een stuk aantrekkelijker!

Hee thanks Ik zal vanavond eens gaan zoeken!
Ook het woord 'cent' spreken wij eerbiedig uit - DD
  vrijdag 21 februari 2003 @ 15:19:53 #59
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_8631170
Ik kom elke keer weer teveel in de verleiding om het spel te exploiten en dan ontzettend snel te levellen .
  donderdag 13 maart 2003 @ 21:46:52 #60
21492 c4nn1b4l
AKA -=Spacidz=-
pi_9102883
ff schopje omhoog..

Ik heb ff vraagje..
Ik zit nu in Gnisis en ik doe Quests voor het Imperial Legion.

Maar nu zit ik vast bij de Quest van Egg mine..
Ik moet die kwamaqueen gaan curen, op zich is dat niet zo´n probleem, maar voordat ik daar kom, stormen die kwama warriors op me af, die maken me dus steeds af...

Dus iemand enig idee hoe ik die beesten afmaak/of langskom?

zaterdag 22 maart 2003 @ 15:40:19 #61
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_9302385
Morrowind ligt nu voor 19,95 bij de FRS. Ik moest er 4 aflopen voordat ik hem vond, maar het spel lijkt me de moeite waard dus dat had ik er wel voor over. Je krijgt iig 2 CD's voor dat geld, en naast de handleiding ook nog een mooie kaart. Helaas draait het niet op deze computer dus ik moet het volgende week maar eens uittesten...
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  donderdag 3 april 2003 @ 14:22:04 #62
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_9558098
Omdat ik de search al gebruikt had en dit rommel topic tegenkwam, dacht ik laat ik maar een nieuw topic openen.
maar een bepaalde iemand was het daar niet mee eens

dus mijn vraag was, waar vind ik winkeltjes met heeel veel geld om die zooi van me te verkopen

donderdag 3 april 2003 @ 15:58:14 #63
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_9560592
[ spoiler alert ]
er is een pratende mudcrab op een eilandje ergens ten zuidoosten van Suran. Die heeft 50000 goud en is daarmee de rijkste winkelier.
[ /spoiler alert ]
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  donderdag 3 april 2003 @ 16:22:50 #64
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_9561357
Ik ben alweer een tijdje gestopt nadat ik de laatste keer in dit topic had gepost.

Het spel is zooooooo verschrikkelijk tijdrovend. Maar wel een te gek spel

donderdag 3 april 2003 @ 18:02:12 #65
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_9563508
quote:
Op donderdag 3 april 2003 15:58 schreef lizardtattoo het volgende:
[ spoiler alert ]
er is een pratende mudcrab op een eilandje ergens ten zuidoosten van Suran. Die heeft 50000 goud en is daarmee de rijkste winkelier.
[ /spoiler alert ]
ja zoiets had ik al gehoord...
waar precies zit ie
pi_11504416
hier wat screens van mijn ventje :

DE LINKER + RECHTER WRAIGHTGUARD

Wat zeg ie?
pi_11506391
hoe kom jij aan die linker wraithguard???
ik ben tot nu toe alleen de rechter tegen gekomen......
JeeWeeJ be jammin! :D
pi_11508100
als je GOD Vivec dood krijg je een soort van verpauperde wraigthguard
die moet je dan laten repareren door dat robot mannetje in het Corpusarium

de linker wraigthguard is wel wat minder waard (100.000) maar beschikt over dezelfde krachten
dus alle krachten worden nu verdubbeld

Wat zeg ie?
pi_11518162
Ik wil in morrowind een thief worden en ik heb bij mijn major thingies stealth en alles staan, maar ik ben nu bij caius sassius oid geweest en ik moet een "gang" kiezen. Ik wil bij de thieves en nu heb ik ong 700 muntjes (hoe heet het geld in morrowind?). Wat kan ik van dat geld het beste kopen? En waar kan ik de thieves guild vinden? En wat voor kleren/armor kan ik het best nemen? Kan je bijv met die armor van de guards in balmora een thief worden?
Epiphone SG Deluxe | Roland Cube 30 | EHX Small Stone | EHX Big Muff
Coming up: EHX Metal Muff
Mijn gitaar!
pi_11523589
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 19:42 schreef Alter_Ego het volgende:
Ik wil in morrowind een thief worden en ik heb bij mijn major thingies stealth en alles staan, maar ik ben nu bij caius sassius oid geweest en ik moet een "gang" kiezen. Ik wil bij de thieves en nu heb ik ong 700 muntjes (hoe heet het geld in morrowind?). Wat kan ik van dat geld het beste kopen? En waar kan ik de thieves guild vinden? En wat voor kleren/armor kan ik het best nemen? Kan je bijv met die armor van de guards in balmora een thief worden?
de thiefs guild zit in Southwall Cornerclub dat zit naast de toren in het zuiden van Balmora. (tegen de south wall)
je moet daar met één van die ventjes praten om lid te worden en dan kan je orders volgen.
de kleding maak eigenlijk niks uit alleen bij het Imperial Legion heb je bepaalde armor nodig, probeer eens in de Armorer tegenover de mages guild in Balmora wat Bonemold armor te kopen (wat de guards ook dragen) dat is goede armor om mee te beginnen.
in de Noord oostelijke toren van Balmora valt een duur zwaard te bietsen
hij ligt op een kast probeer hem te pakken als de guard ff niet kijkt
wel met control in de sneakmode gaan he
Succes!
Wat zeg ie?
pi_11561257
Ik heb morrowind nu al een tijdje te leen van ee vriendin, maar ze wil het terug. Weet iemand waar ik het kan kopen, want ik kan het echt nergens vinden!
pi_11562413
Dynabyte heeft hem toch wel ?
Wat zeg ie?
pi_11562450
Ik ga die ook weer eens installen, ik heb de savegames nog ergens als het goed is

Meesterlijk spel dit

vosss is de naam,
  maandag 7 juli 2003 @ 22:39:28 #74
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_11630338
Ik ga ook even wat screens posten...
  maandag 7 juli 2003 @ 22:41:52 #75
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_11630413

maandag 7 juli 2003 @ 23:22:27 #76
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_11631516
Het leuke van mijn karakter is dat hij elk slot in Morrowind kan openen.
Lock level 100, geen enkel probleem .
pi_11631563
Hij heb wel een stoere outfit Xebro

Die wilde ik destijds van eentje afpakken, was toen net begonnen ofzo, maar die hakte mij dus meteen in de pan

Later wel nogeens tegen gekomen, die zijn fucking duur he

vosss is de naam,
  maandag 7 juli 2003 @ 23:52:25 #78
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_11632236
quote:
Op maandag 7 juli 2003 23:24 schreef vosss het volgende:
Hij heb wel een stoere outfit Xebro

Die wilde ik destijds van eentje afpakken, was toen net begonnen ofzo, maar die hakte mij dus meteen in de pan

Later wel nogeens tegen gekomen, die zijn fucking duur he

Een van die poppetjes met Glass Sword/Armour is goed te expoloiten. Maak ruzie met hem, en spring vervolgens het dak op. Als je het goed doet loopt hij zich vast op de trap. Vervolgens pijlen en magic op hem afvuren .

Het spel zit echt teveel met exploits . Ik raak altijd in de verleiding.

dinsdag 8 juli 2003 @ 00:23:16 #79
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_11632903
Het grootste gedeelte heb ik gejat.

Wil jij weten waar:

• Ald'Ruhn
  • Fighters Guild
  • Beneden verdieping
  • Linker deur in het midden van de ruimte
  • Lock level 95
  • In een chest met lock level 75
  • et voilla.

[Dit bericht is gewijzigd door Xebrozius op 08-07-2003 00:26]

pi_11632922
    quote:
    Op dinsdag 8 juli 2003 00:23 schreef Xebrozius het volgende:
    Het grootste gedeelte heb ik gejat.

Wil jij weten waar:

• Ald'Ruhn
  • Fighters Guild
  • Beneden verdieping
  • Linker duer in het midden
  • Lock level 95
  • In een chest met lock level 75
  • et voilla.

terugvindpost
    vosss is de naam,
      dinsdag 8 juli 2003 @ 00:33:02 #81
    32346 Xebrozius
    tactloze lul
    pi_11633070
    quote:
    Op dinsdag 8 juli 2003 00:24 schreef vosss het volgende:

[..]

terugvindpost

Ander post jij ook ff wat screen shots?
    pi_11633665
    Er is ook een bijna complete glass armour set te vinden in the tower of dusk (dacht het, kan ook de tower of dawn zijn) bij ghostgate.
    Het ligt daar op de laagste verdieping. Om het te kunnen stelen moet je wel onzichtbaar kunnen worden.
    pi_11634886
    quote:
    Op dinsdag 8 juli 2003 00:33 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Ander post jij ook ff wat screen shots?

binnnenkort misschien, dat spel is van mn broer en ligt bij hem. Ik heb het niet meer op mn pc geinstalleerd staan en ga dat binnenkort wel weer eens doen.
    Ik hoop dat ik mn savegames nog ergens heb liggen
    vosss is de naam,
      zondag 31 augustus 2003 @ 11:35:38 #84
    51794 Rahl
    Life is just a game we play
    pi_12844198
    Kan iemand me helpen?
    Ben bij het Imperial Legion opgeklommen tot Knight Protector. Om te promoveren tot Knight of the Garland moet ik de Lord's Mail terugvinden. Weet iemand waar dat kreng is? (Tis één of ander cuirass)
    'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
    Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
    last.fm
      maandag 1 september 2003 @ 16:54:15 #85
    51794 Rahl
    pi_12874635
    Heb em gevonden, is vrij goede armor (AR 170, ik ben redguard warrior level 8)
    Ben nu Knight of the Imperial Dragon (allerhoogste rang in imperial legion), en heb ook ruim goede claymore gevonden (Claysevere ofzoiets).
    last.fm
    pi_13008024
    Ik zag op de site van de freerecordshop dat het spel nu nog maar 8,99 kost (http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?ProductID=119516).

Als ik de wereld van morrowind zo zie, lijkt die toch een beetje op die van LoTR, klopt dit een beetje? Heb het spel zelf nog niet, maar voor dat geld ga ik hem misschien morgen wel even halen.

......
      zondag 7 september 2003 @ 21:23:20 #87
    51794 Rahl
    pi_13010194
    ik volg nu het verhaal, en het word steeds beter. Heb net het gevoel of ik in een enorme film meespeel, of ik in een prachtig boek zit.
    Dít is hoe RPG's zouden moeten zijn (IMO)

De wereld lijkt wel wat op die van LotR, ja, nu ik erover nadenk.

last.fm
    pi_13015936
    Een van de beste spellen die ik ooit gespeeld heb, raar eigenlijk dat in dit topic nauwelijks gepost wordt? Ikzelf ben nu bezig met Sword of the Perithia dit is een total conversion. Binnekort komt er een hele bijzondere total conversion uit, the black mill, waarin naast standaard quests ook het meer ingewikkelde puzzelwerk aan bod komt. Gemaakt door een Nedelander ook nog, ik kan iig niet wachten.
    quote:
    Op zondag 7 september 2003 21:23 schreef Rahl het volgende:
    De wereld lijkt wel wat op die van LotR, ja, nu ik erover nadenk.
    In welk opzicht?
    [i]"The wolves will come again," said Jojen solemnly.[/i] - George R.R. Martin
      maandag 8 september 2003 @ 07:19:00 #89
    51794 Rahl
    pi_13016112
    quote:
    Op maandag 8 september 2003 03:44 schreef franske19 het volgende:
    Een van de beste spellen die ik ooit gespeeld heb, raar eigenlijk dat in dit topic nauwelijks gepost wordt? Ikzelf ben nu bezig met Sword of the Perithia dit is een total conversion. Binnekort komt er een hele bijzondere total conversion uit, the black mill, waarin naast standaard quests ook het meer ingewikkelde puzzelwerk aan bod komt. Gemaakt door een Nedelander ook nog, ik kan iig niet wachten.
    [..]

In welk opzicht?

Een rijke geschiedenis, gevecht tegen grote vijand, Elfen, dwergen, mensen enz.
    last.fm
    pi_13039684
    quote:
    Op maandag 8 september 2003 07:19 schreef Rahl het volgende:

[..]

Een rijke geschiedenis, gevecht tegen grote vijand, Elfen, dwergen, mensen enz.

Morrowind is toch gebaseerd op de Ultima geschiedenis? Een rijke geschiedenis tja, dat heeft vrijwel elke RPG. In Morrowind is de Nerevarine de afstammeling van de vroegere God gereincarneerd in jouw persoontje, toch wel een verschil met LotR. Maar als je wil kan je elke RPG wel met LotR gaan vergelijken!

Ik persoonlijk zou wel een (MMO)RPG willen zien met dezelfde sfeer als Morrowind maar dan gesitueerd in Middle Earth, dat zou wel super zijn!

Edit: hier is de site van de maker van the Black Mill, Bilbo
    http://www.angelfire.com/realm3/blackmill/

[Dit bericht is gewijzigd door franske19 op 09-09-2003 03:21]

woensdag 10 september 2003 @ 18:54:07 #91
    67311 Wood_Elf
    Ymeylizz Autumnleaf
    pi_13076646
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2003 03:15 schreef franske19 het volgende:

[..]

Morrowind is toch gebaseerd op de Ultima geschiedenis? Een rijke geschiedenis tja, dat heeft vrijwel elke RPG. In Morrowind is de Nerevarine de afstammeling van de vroegere God gereincarneerd in jouw persoontje, toch wel een verschil met LotR. Maar als je wil kan je elke RPG wel met LotR gaan vergelijken!

Ik persoonlijk zou wel een (MMO)RPG willen zien met dezelfde sfeer als Morrowind maar dan gesitueerd in Middle Earth, dat zou wel super zijn!

Edit: hier is de site van de maker van the Black Mill, Bilbo
    http://www.angelfire.com/realm3/blackmill/

zoiets zoals euhhh... dit?
    http://www.memod.co.uk/
    hmmm.....
    pi_13077126
    quote:
    Op woensdag 10 september 2003 18:54 schreef Wood_Elf het volgende:

[..]

zoiets zoals euhhh... dit?
    http://www.memod.co.uk/

Ziet er erg goed uit. Hoop dat ze het snel af hebben, ziet er veelbelovend uit.

Morrowind was uitverkocht bij het filliaal hier, heb hem dus besteld maar zou effe duren voordat ze hem binnen hadden. Maar hij komt er in ieder geval aan.

......
    pi_13077508
    quote:
    Op woensdag 10 september 2003 19:16 schreef Slomy het volgende:

[..]

Ziet er erg goed uit. Hoop dat ze het snel af hebben, ziet er veelbelovend uit.

Morrowind was uitverkocht bij het filliaal hier, heb hem dus besteld maar zou effe duren voordat ze hem binnen hadden. Maar hij komt er in ieder geval aan.

Idd, heb even op de forums rond gekeken en er staan me toch mooie dingen op, oa de Isengard v1.2 plugin door een (toekomstig) teamlid, ik kan alleen nergens een link vinden om hem te downen.

De 'expected release date' is rond 18 december 2003!

woensdag 10 september 2003 @ 20:03:45 #94
    67311 Wood_Elf
    Ymeylizz Autumnleaf
    pi_13078191
    wel zegge als ie af is hé

morrowind ruled,
    en lotr ook

kun je na gaan wat de combinatie van die 2 zijn *kwijl*

hmmm.....
    pi_13118877
    quote:
    Kan iemand me helpen?
    Ben bij het Imperial Legion opgeklommen tot Knight Protector. Om te promoveren tot Knight of the Garland moet ik de Lord's Mail terugvinden. Weet iemand waar dat kreng is? (Tis één of ander cuirass)
    Tis eigelijk heel simpel. Je kent die kamer waar twee bewakers staan (helemaal vanonder)? Daar heb je de sleutel van gekregen. Als je langs de muren loopt, zul je ineens wat tekst zien zodra je langs de rechtermuur loopt. Das dus een deur. Open hem met je lockpick en wandel naar beneden. Daar staat de dief. Hij zal even een praatje houden en je vervolgens aanvallen. Dood hem en ga trug naar binnen. Geef die cuirass aan je opdrachtgever en tadaa! klaar!
    pi_13118904
    oja kijk een op www.elderscrolls.com

klik dan op Forums en dr gaat een wereld van Informatie voor je open

vrijdag 12 september 2003 @ 15:20:24 #97
    67311 Wood_Elf
    Ymeylizz Autumnleaf
    pi_13120355
    je kan ook buitenom gaan, als je in de gracht van et kasteel zwemt, aan de noordkant, zit ook ergens een deur onder water, zo kom je dr ook heel gemakkelijk ;-)

hmmm.....
    pi_13124345
    klopt
      vrijdag 12 september 2003 @ 18:21:14 #99
    51794 Rahl
    pi_13124638
    quote:
    Op vrijdag 12 september 2003 14:30 schreef Moredhel het volgende:
    oja kijk een op www.elderscrolls.com

klik dan op Forums en dr gaat een wereld van Informatie voor je open

Neej, ik wil et zelf doen (lees: zonder faqs of hulp vragen op forums waar ik normaal niet kom)
    Heb nu de main quest uitgespeeld en ben bezig met Tribunal (heb Bloodmoon ook al )
    Gaan er nog meer expansions uitkomen?
    last.fm
    pi_13125010
    geen idee...

maar van mij mogen ze dan iig de muziek veranderen want die gaat nogal vervelen

pi_13125025
    ben trouwens lekker bezig in Solstheim, net de Hunter afgeslacht met Trueflame in de hand
      vrijdag 12 september 2003 @ 18:55:19 #102
    51794 Rahl
    pi_13125403
    quote:
    Op vrijdag 12 september 2003 18:37 schreef Moredhel het volgende:
    ben trouwens lekker bezig in Solstheim, net de Hunter afgeslacht met Trueflame in de hand
    Ik gebruik Chrysamere, ben nog maar level 14
    last.fm
    pi_13132658
    en waar hang je ergens rond?
    pi_13132693
    quote:
    Ik gebruik Chrysamere, ben nog maar level 14
    Ook heb ik Sunder... Keening hek verkocht... k*tding

heb je niks an als geharde krijger

pi_14678106
    Zo, sinds gisteren begonnen, ongeveer 6 uur in totaal gespeeld. Ik speel nooit games, maar ik ben nu al verslaafd

Ik ben nu in Caldera bezig waar je die 4 mensen moet afslachten, maar het lukt me van geen kant. Heb een paar pogingen gedaan, ben toen maar weer terug gegaan naar de stad om alles wat los en vast zit te stelen Heb nu wel redelijke armor (echt een grote mengelmoes, heb bijvoorbeeld van 1 zo'n schouderding oid, iig voor je armen, er maar eentje, de andere ontbreekt ) Mijn zwaard is ook wel redelijk geloof ik, en ik heb nog een ander toverzwaard met als value 350, ook heb ik een cheap boogje. Is dit ongeveer genoeg om ze te verslaan? Ik ben nog op level 1.

pi_14685099
    quote:
    Op zondag 16 november 2003 16:43 schreef yootje het volgende:
    Zo, sinds gisteren begonnen, ongeveer 6 uur in totaal gespeeld. Ik speel nooit games, maar ik ben nu al verslaafd

Ik ben nu in Caldera bezig waar je die 4 mensen moet afslachten, maar het lukt me van geen kant. Heb een paar pogingen gedaan, ben toen maar weer terug gegaan naar de stad om alles wat los en vast zit te stelen Heb nu wel redelijke armor (echt een grote mengelmoes, heb bijvoorbeeld van 1 zo'n schouderding oid, iig voor je armen, er maar eentje, de andere ontbreekt ) Mijn zwaard is ook wel redelijk geloof ik, en ik heb nog een ander toverzwaard met als value 350, ook heb ik een cheap boogje. Is dit ongeveer genoeg om ze te verslaan? Ik ben nog op level 1.

boogje kan je weggooien, heb je geen klap aan.
    zwaard is een sparksword oid denk k? das wel ok om mee te beginnen, maar je moet er wel ervaring mee hebben. misschien is t wel beter om ergens een double handed sword (of hoe heet zo'n ding? greatsword?) te kopen, slaat wat harder en als je toch geen schild hebt om te gebruiken met je 2e hand kan je die nu gebruiken voor wat extra slagkracht. en een beetje destructieve magicka gebruiken wil ook wel 'ns helpen
    Hee buurman, ik hier?
      zondag 16 november 2003 @ 21:40:52 #107
    21467 franske19
    Hit the deck!
    pi_14685217
    quote:
    Op zondag 16 november 2003 16:43 schreef yootje het volgende:

Misschien eerst wat gaan trainen (op je beste skills) en dan snel wat leveltjes stijgen zodat je meer health enzo krijgt.
    pi_14685828
    quote:
    Op zondag 16 november 2003 21:36 schreef WouterFB het volgende:

[..]

zwaard is een sparksword oid denk k? das wel ok om mee te beginnen, maar je moet er wel ervaring mee hebben. misschien is t wel beter om ergens een double handed sword (of hoe heet zo'n ding? greatsword?) te kopen, slaat wat harder en als je toch geen schild hebt om te gebruiken met je 2e hand kan je die nu gebruiken voor wat extra slagkracht. en een beetje destructieve magicka gebruiken wil ook wel 'ns helpen

Ben inmiddels bij level 2, heb nu een long two handed sword, me armor staat op 19. Ook heb ik een light bold oid, maar dat richt niet echt veel schade aan. Ik kan nu 1 van de 4 mannetjes killen, de rest niet. Ik ga nu gewoon flink wat stelen en verkopen en wat trainingen volgen.
      zondag 16 november 2003 @ 22:13:47 #109
    44679 Leshy
    Held met sokken.
    pi_14686248
    quote:
    Op zondag 16 november 2003 21:36 schreef WouterFB het volgende:
    Als je redelijk wat aan boogschieten doet, is een boog heel erg leuk om te hebben
    pi_14686306
    quote:
    Op zondag 16 november 2003 22:00 schreef yootje het volgende:

[..]

Ben inmiddels bij level 2, heb nu een long two handed sword, me armor staat op 19. Ook heb ik een light bold oid, maar dat richt niet echt veel schade aan. Ik kan nu 1 van de 4 mannetjes killen, de rest niet. Ik ga nu gewoon flink wat stelen en verkopen en wat trainingen volgen.

de bogen zijn behoorlijk nutteloos in morrowind, op lagere levels al helemaal, kan je beter verkopen denk k...
    je kan ook beetje de omgeving gaan verkennen, ratten slachten enzo voor de xp, beetje rotzooien in grotjes of gewoon even wat andere kleine quests doen; het duurt wat langer, maar is wat minder frustrerend dan al je geld uit te geven aan training en constant in mekaar worden gemept door 3 kereltjes
    Hee buurman, ik hier?
    pi_14686434
    quote:
    Op zondag 16 november 2003 22:13 schreef Leshy het volgende:

[..]

Als je redelijk wat aan boogschieten doet, is een boog heel erg leuk om te hebben

k heb in t begin van t spel wel s wat geprobeerd met een boog maar een half uur bezig zijn om zo'n kever-op-steroiden dood te krijgen was me iets te gortig als je dat onding in 2x doodmept met een simpel zwaardje.. sindsdien niet meer gebruikt. misschien is t later wel handig als je der flink in getraind hebt, maar in t begin... nahh
    Hee buurman, ik hier?
      zondag 16 november 2003 @ 22:27:04 #112
    44679 Leshy
    Held met sokken.
    pi_14686583
    quote:
    Op zondag 16 november 2003 22:21 schreef WouterFB het volgende:
    k heb in t begin van t spel wel s wat geprobeerd met een boog maar een half uur bezig zijn om zo'n kever-op-steroiden dood te krijgen
    Hm, doe je toch iets niet helemaal goed :p

Als je een beetje getraind bent, schiet je zo al die stomme random encounters met één of twee pijlen af, en kun je tenminste gewoon weer verder

pi_14686923
    quote:
    Op zondag 16 november 2003 22:27 schreef Leshy het volgende:

[..]

Als je een beetje getraind bent, schiet je zo al die stomme random encounters met één of twee pijlen af, en kun je tenminste gewoon weer verder

ik was dus net begonnen en dan heb je nog niet echt een vette bankrekening tot je beschikking om zomaar elk traininkje te volgen k was bij wijze van spreke al blij dat k schoenen kon kopen

k heb al maanden niet meer gespeeld maar was al een behoorlijk eindje gevorderd, dus k zal t binnenkort weer 'ns oppikken en een boogje proberen

Hee buurman, ik hier?
      maandag 17 november 2003 @ 01:22:32 #114
    44679 Leshy
    Held met sokken.
    pi_14690169
    quote:
    Op zondag 16 november 2003 22:39 schreef WouterFB het volgende:
    ik was dus net begonnen en dan heb je nog niet echt een vette bankrekening tot je beschikking om zomaar elk traininkje te volgen k was bij wijze van spreke al blij dat k schoenen kon kopen
    Ik heb het ook praktisch nooit getraind bij een trainer. Gewoon een kwestie van veel boogschieten. Duurt even, maar daarna schiet je een hoop van die anders irritante beesten gewoon af voordat ze moeilijk gaan doen
    pi_14695609
    Zo, het moment is daar, 'uitgespeeld'.
    Viel eigenlijk best tegen, dat 'einde'
    pi_15454946
    Helaas was ik zo stom om mijn character realistisch te houden:
    geen alchemy, magic, theft, enz., alleen maar combat

Ook heb ik de race niet gekozen voor de vaardigheden, maar voor het uiterlijk...

Toch gaat het spelen vooralsnog goed, vooral omdat mijn char aardig goed met zijn long blade om kan gaan...

* m021 gaat hier binnenkort een screenshot neerzetten, zodra hij weet hoe het uploaden van een plaatje op fok! werkt

Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
    pi_15990479
    Hier mijn screenshot. Ik heb ff de armor (rating 10) weggehaald, zodat mijn character wat beter te zien is. Geef toe, hij lijkt op Aragorn...

[Dit bericht is gewijzigd door m021 op 05-01-2004 21:34]

donderdag 15 januari 2004 @ 19:19:39 #118
    21467 franske19
    Hit the deck!
    pi_16292518
    Je mag weleens gaan shoppen voor wat nieuwe kleding schooier!
      donderdag 15 januari 2004 @ 20:00:36 #119
    51794 Rahl
    pi_16293818
    Ja man, level 5 en nog geen armor?
    last.fm
    pi_16308397
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2004 19:19 schreef franske19 het volgende:
    Je mag weleens gaan shoppen voor wat nieuwe kleding schooier!
    En nog een paar add-ins voor wat boeiender kledingstukken erbij bijvoorbeeld.
    pi_16308541
    quote:
    Op maandag 17 november 2003 01:22 schreef Leshy het volgende:

[..]

Ik heb het ook praktisch nooit getraind bij een trainer. Gewoon een kwestie van veel boogschieten. Duurt even, maar daarna schiet je een hoop van die anders irritante beesten gewoon af voordat ze moeilijk gaan doen

Wanneer je als Bosmer (Wood Elf) begint dan heb je al en behoorlijk hoge skill met Bogen. Verder kun je met een Summoning spreuk een daedric Longbow toveren, dan kijk je er iets anders tegenaan. Maak een item met die spreuk en klaar.

Fire Atronachs van afstand met 1 schot neerhalen is best handig.

pi_16309999
    quote:
    Op vrijdag 16 januari 2004 11:01 schreef drexciya het volgende:

[..]

Wanneer je als Bosmer (Wood Elf) begint dan heb je al en behoorlijk hoge skill met Bogen. Verder kun je met een Summoning spreuk een daedric Longbow toveren, dan kijk je er iets anders tegenaan. Maak een item met die spreuk en klaar.

Fire Atronachs van afstand met 1 schot neerhalen is best handig.

Bogen zijn ondergewaardeerd. Ik doe meestal bosmer en een custom char met skills voor bow en longsword. Je hebt dan al een leuke hoop aan bow-skills. Eerst doe ik wat missies met mijn zwaard, waarna ik geld genoeg heb een fatsoenlijke boog/pijlen en wat trainingen te kopen. En dan begint de lol pas echt
    "Everybody talking to their pockets
    Everybody wants a box of chocolates"
    ~Leonard Cohen
    pi_16316621
    Gebruikt er hier iemand de Cheat achtige alchemy dingen?
    Alchemy zoals het bedoeld was door de oude alchemisten, veel geld verdienen, ontsterfelijkheid, superkrachten.

Ik speel het spel nu al een tijdje, en ik ben op mn nieuwe computer opnieuw begonnen, ik ben nu een lvl 17 nord, met Longblade en Marksman skills, ik ben een soort kruising tussen een thief en een warrior.

Grasp the chain and prove your sane
    pi_16316931
    Ik vind het een machtig spel maar het enchanten krijg ik gewoon niet aan de gang..

Ik zelf zit op level 14 ben een breton en heb een magicka van 100pt mijn vermogen ligt op 79k gp best veel dus, heb nogal veel toverdrankjes gemaakt waar ik goed in ben en die verkocht...
    En ik heb miraculeus the sword of white woe weten te bemachtigen
    verder ben ik nog niet echt ver in de main quest, ik ben meer het eiland aan het verkennen en op zoek naar grotten en mischien wel schatten ofzo.. gewoon een beetje verkennen het is ook zo'n mooie wereld om jezelf in te verliezen!!!!!!!!1

pi_16317204
    quote:
    Op vrijdag 16 januari 2004 16:05 schreef SpikeAlike het volgende:
    Ik vind het een machtig spel maar het enchanten krijg ik gewoon niet aan de gang..
    Ik heb in je andere topic uitgelegt hoe je moet enchanten.

Trouwens, the sword of white woe is toch heel simpel te pakken:/?

*ga achter de pilaar staan
    *spring, en ram op de sneak toets
    *ga je inventory menu in, en pak het zwaard
    *blijf sneak ingedrukt houden terwijl je land
    *ren naar creeper en gebruik het veelgeld truukje
    *tel je winst

hoe voeg je smileys in??

Grasp the chain and prove your sane
    pi_16407615
    man ik dacht: laat ik na een half jaar weer eens beginnen

Ben nu een Redguard lvl 4, beetje ditjes en datjes aan armor, leuk zwaardje, en nu aan de gang voor de Fighter's Guild in Balmora... Heerlijk om t weer eens te spelen

Oja, ik vond de Tribunal-uitbreiding RUK en Bloodmoon RUIG

had daar nog een ouwe lvl 53 Orc rondbaggeren

pi_16415723
    en toen was t stil gvd
    pi_16419046
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2004 01:00 schreef AsschenSukar het volgende:
    en toen was t stil gvd
    *Roept uit het duister*

Ben nu een level 3 Bosmer(net begonnen uiteraard ) met medium armour marksmanship en long blade als main skills.
    Maar is het iemand opgevallen dat als je speed alg main attribute gebruik je wel enorm snel bent? Werkelijk geweldig gewoon

~Leonard Cohen
    pi_16421871
    ik pomp ook altijd wel wat in speed, anders schiet t niet op
    pi_16422787
    Juist, speed heerst.

Heeft er iemand eigenlijk al weleens geprobeerd om een all-magic char te maken? En is dat dan ook leuk?
    Expansions heb ik(nog) niet bij gebrek aan geld(en tijd).

~Leonard Cohen
    pi_16463844
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2004 20:00 schreef Rahl het volgende:
    Ja man, level 5 en nog geen armor?
    Vreemde gast Ik schreef toch: 'Ik heb ff de armor (rating 10) weggehaald'

Maar goed, ik wou maar ff melden dat er inmiddels een downloadbare versie is van de hier reeds besproken Middle Earth mod. Je moet je wel eerst even aanmelden.

vrijdag 23 januari 2004 @ 04:17:37 #132
    21467 franske19
    Hit the deck!
    pi_16507624
    Die is nog niet te downloaden. Daerk (de leider van memod) heeft een polletje gehouden wanneer de eerste beta vrijgegeven moet worden, hierop stemde de meerderheid: als deze volgens de devs klaar is om uit te brengen. Dit is nog niet het geval en ze zijn er nog hard mee aan het werk. Ik zou zeggen hou de site in de gaten want het ziet er veelbelovend uit!

Btw. de eerste (beta) versie zal bestaan uit een klein eilandje voor de kust van Vvardenvell (oid) met daarop een demonstratie van het soort landschappen dat we te zien zullen krijgen en een hele reeks aan nieuwe scripts om morrowind een stuk realistischher te maken.

Voor diegene die zich niet willen registreren:

quote:
    Beta 1
    * is a teaser being released to poll the public's opinions, as well as allow fans to have a sampler while waiting for Beta 2 and the Final.
    * is a teaser that will NOT be on it's own blank landmass.
    * WILL require Morrowind, as well as Bloodmoon. GotY should work fine.
    * will NOT include any quests requiring interaction with NPC's.
    * WILL be located off the coast of Vvardenfell as a stand-alone island.
    * will NOT include new weapons or armour sets.
    * WILL include a vacant city to explore. City will NOT be named prior to release.
    * WILL include realism gameplay modifications to allow the player to become familiar with some of MEMod's alterations. Modifications are not complete, are limited based on playable races and various other Morrowind requirements. Beta 2 and Final will be much more detailed and realistic than Beta 1 can be.
    * will NOT be able to be used with Beta 2 or Final MEMod releases as a plugin.
    * will NOT be placed in proper location on the worldmap in comparison between Morrowind cell location and MEMod cell location.
    * will NOT include any new races or race models/textures.
    * will NOT include any Timeline information. (Date the mod is set in)
    * will NOT include any race/culture/faction information.
    * will NOT contain or reference any main quest.
    * will NOT include custom pixel shaders or vertex shaders.
    * will NOT include mounts or steerable vehicles.
    * WILL include wilderness around the city to explore.
    * will NOT be installed with an auto-installer in .EXE format.
    * WILL require an additional plugin to be installed for Morrowind.INI modifications. Plugin was already released by Daerk as "RCC4MW". An updated version of RCC4MW will not be released with Beta 1, however the currently released version of RCC4MW will be released with Beta 1.
    * will NOT be compatible with the already released "Need for Sleep" mod by MEMod Senior Dev "Wookiee". Beta 1 will include a slightly more optimized version of this mod.
    * THIS LIST IS UNFINISHED, will be finished ASAP

Beta 2
    * is a teaser being released to poll the public's opinions, as well as allow fans to have a sampler while waiting for the Final. Mods made for Beta 2 will have minimal difficulty being used with MEMod Final.
    * is a teaser that WILL be on it's own blank landmass.
    * will NOT include any quests requiring interaction with NPC's.
    * will NOT have the Island of Vvardenfell present, or the expansion lands.
    * WILL include new weapons and armour sets.
    * WILL include multiple vacant cities to explore. Cities will NOT be named prior to release.
    * WILL include realism gameplay modifications to allow the player to become familiar with some of MEMod's alterations. Modifications are not complete, are limited based on playable races and various other Morrowind requirements. Final will be slightly more detailed and realistic than Beta 2 can be.
    * will NOT be able to be used with Final MEMod releases as a plugin. WILL allow mods created with Beta 2 to be used with Final MEMod release.
    * WILL be placed in proper location on the worldmap in comparison between Beta 2 cell location and MEMod Final cell location.
    * will NOT include any new races or race models/textures.
    * will NOT include any Timeline information. (Date the mod is set in)
    * will NOT include any playable race/culture/faction information.
    * will NOT contain or reference any main quest.
    * MAY include custom pixel shaders or vertex shaders.
    * will NOT include mounts or steerable vehicles.
    * WILL include wilderness lands to explore, although many may not be complete.
    * WILL be installed with an auto-installer in .EXE format.
    * WILL require an additional plugin to be installed for Morrowind.INI modifications. Plugin was already released by Daerk as "RCC4MW". An updated version of RCC4MW WILL be released with Beta 2, replacing RCC4MW version 1.
    * will NOT be compatible with the already released "Need for Sleep" mod by MEMod Senior Dev "Wookiee". Beta 2 will include a slightly more optimized version of this mod.
    * will NOT be compatible with the MEMod Beta 1. WILL conflict with scripts and other game settings.

MEMod Final
    * is the Final MEMod release, excluding possible patches or expansions.
    * is a complete Total Conversion that WILL be on it's own blank landmass.
    * WILL include quests requiring interaction with NPC's.
    * will NOT have the Island of Vvardenfell present, or the expansion lands.
    * WILL include new weapons and armour sets.
    * WILL include the COMPLETE selection of populated cities to explore. Cities will NOT be named prior to release.
    * WILL include ALL realism gameplay modifications. Modifications are COMPLETE, are NOT limited. Final will be slightly more detailed and realistic than Beta 2 can be.
    * WILL allow mods created with Beta 2 or Final MEMod release to be used with Final MEMod release.
    * WILL be placed in proper location on the worldmap in comparison between Beta 2 cell location and MEMod Final cell location.
    * WILL include all new races with custom race models/textures.
    * WILL include complete Timeline information. (Date the mod is set in)
    * WILL include complete playable race/culture/faction information.
    * WILL contain multiple main quest's that are dependant upon race/culture/faction you choose to play.
    * WILL include custom pixel shaders and vertex shaders.
    * WILL include mounts and steerable vehicles.
    * WILL include the completed wilderness lands to explore.
    * WILL be installed with an auto-installer in .EXE format.
    * WILL require an additional plugin to be installed for Morrowind.INI modifications. Plugin was already released by Daerk as "RCC4MW". An updated version of RCC4MW WILL be released with Beta 2, replacing RCC4MW version 1. Another updated version of RCC4MW WILL be released with MEMod Final, replacing RCC4MW version 2.
    * will NOT be compatible with the already released "Need for Sleep" mod by MEMod Senior Dev "Wookiee". MEMod Final will include a slightly more optimized version of this mod.
    * will NOT be compatible with the MEMod Beta 1. WILL conflict with scripts and other game settings.
    * will NOT be compatible with the MEMod Beta 2. WILL conflict with scripts and other game settings. (You can't run both the final and Beta 2 at the same time. Mods made for Beta 2 WILL work with MEMod Final.)

Bron: memod forums
      vrijdag 23 januari 2004 @ 08:19:26 #133
    51794 Rahl
    pi_16508333
    quote:
    Op vrijdag 23 januari 2004 04:17 schreef franske19 het volgende:
    Die is nog niet te downloaden. Daerk (de leider van memod) heeft een polletje gehouden wanneer de eerste beta vrijgegeven moet worden, hierop stemde de meerderheid: als deze volgens de devs klaar is om uit te brengen. Dit is nog niet het geval en ze zijn er nog hard mee aan het werk. Ik zou zeggen hou de site in de gaten want het ziet er veelbelovend uit!

Btw. de eerste (beta) versie zal bestaan uit een klein eilandje voor de kust van Vvardenvell (oid) met daarop een demonstratie van het soort landschappen dat we te zien zullen krijgen en een hele reeks aan nieuwe scripts om morrowind een stuk realistischher te maken.

Voor diegene die zich niet willen registreren:
    [..]

Bron: memod forums

Woow! Dat lijkt me echt cool worden!
    last.fm
    pi_18113396
    ik heb het ook jonge, vet manse kajhit heb ik, umbro sword, glass armor, in tel fyr vet relaxe armor gevonden 192 defense rating echt ubermans, dit speel is echt vet
    pi_18113399
    ja man ik speel het elke dag 5 uur het is vet mans
    pi_18114033
    ja dat deed ik ook altijd
    7 uur op een dag is geen uitzondering voormij
    Wat zeg ie?
    pi_18114529
    mijn lvl 29 Nord is erg blij aan het rondhuppelen in Mournhold

en het blijft gewoon leuk, om overal naakte Nords tegen te komen
      Moderator / Redactie FP donderdag 1 april 2004 @ 20:09:33 #138
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_18115462
    en het heerscht nog steeds om als all-mage character te gaan

wel veel protection dingen kopen or, anders wordt je door zon kever-op-steroiden (leuk ) met 3 klappen gedood..
    [b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
      Moderator / Redactie FP donderdag 1 april 2004 @ 20:10:40 #139
    Rawr
    pi_18115482
    Zeg Asschen, jij ook Drizzt-fan? *checkt sig*
    Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
    pi_18198473
    Mijn ventje is zo sterk nu, redguard, heavy armor (ebony complete set), umbra sword (50 damage en 120 seconden soultrap) helm van 154 armor rating en +30 personality, exquisite kleding en zo maar das standaard.

heb blades quests al gehaald, ben nu bezig met ashlander quests, ze weten al dat ik nerevarine ben. maarja genoeg geluld, k ga weer verder spelen
    pi_18198632
    mensen, je moet echt het boekje lezen anders verneuk je je ventje hard qua skills, zo word je nooit 1337.
      dinsdag 6 april 2004 @ 00:07:54 #142
    42940 Kang-He
    Sklansky $$$ Millionaire
    pi_18209629
    Oww.. Morrowind, dat is best wel lang geleden. Ik kwam altijd in de verleiding om licht te exploiten .
    pi_18244292
    quote:
    Op zondag 16 november 2003 22:27 schreef Leshy het volgende:

[..]

Daar ben ik het helemaal mee eens. Niets leukers dan die irritante cliff-racers in een keer van ver weg neer te halen met een boog. Een "Summoned Bow" is overigens wel een aanrader. Met een hoog level haalde ik ook Atronachs en erger neer, zonder zelf schade op te lopen.

De Mudcrabs zijn initieel heel nuttig als "target practice"...
    pi_18566015
    Ik ben nu ook weer eens bezig en heb nu m''n hoogste level (9).

Ben een custom class met longsword en markmanship als belangrijkste ondersteund door conjuration (bound longbow rules idd) en alteration.

Weet iemand wat winkels of andere plekken om goede armor te scoren? Heb nu 29 en ik kom eigenlijk nergens betere armor tegen.
    "Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
    Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
    pi_18566131
    ik speel het niet meer, ik vind het te makkelijk na een tijdje, als je the boots of blinding speed hebt, je een dark elf bent, en het armor hebt gejat met 60 absord magicka, , heal je alleen magicka, als je het op je krijgt, en je hebt ontieglijk veel geld, dus je hebt alle stats vol, en je bouwt eigen constant items, dus het dan word het ook te makkelijkk, de eind baas, de donkere uber god, heb ik mee lopen spelen, echt dood kon hij men iet krijgen , DIT vond ik echt ZO een AFKNAPPER van het spel, want het WAS UBER!!! .. maargoed ...
    pi_18566159
    quote:
    Op dinsdag 20 april 2004 18:17 schreef Lortnoc het volgende:
    Ik ben nu ook weer eens bezig en heb nu m''n hoogste level (9).

Ben een custom class met longsword en markmanship als belangrijkste ondersteund door conjuration (bound longbow rules idd) en alteration.

Weet iemand wat winkels of andere plekken om goede armor te scoren? Heb nu 29 en ik kom eigenlijk nergens betere armor tegen.
    Het beste light armor jat je bij die gast die de corprus ziekte onderzoekt, die dark elf, in een .. (beste heavy armor) pakje. Hij heeft ergens daar boven een kast met een lockpick van 100, moet je ff met een spell doen, of gewoon goed zijn , en daar in light het beste light armor, en jij hebt light armor hoop ik voor je
    pi_18566216
    maar kheb het al een maandje of 2 niet meer gspeeld, dus weet het allemaal niet meer precies
    pi_18566246
    quote:
    Op dinsdag 20 april 2004 18:23 schreef godard_k het volgende:
    ik speel het niet meer, ik vind het te makkelijk na een tijdje, als je the boots of blinding speed hebt, je een dark elf bent, en het armor hebt gejat met 60 absord magicka, , heal je alleen magicka, als je het op je krijgt, en je hebt ontieglijk veel geld, dus je hebt alle stats vol, en je bouwt eigen constant items, dus het dan word het ook te makkelijkk, de eind baas, de donkere uber god, heb ik mee lopen spelen, echt dood kon hij men iet krijgen , DIT vond ik echt ZO een AFKNAPPER van het spel, want het WAS UBER!!! .. maargoed ...
    Dagoth Ur bedoel je?
    wacht maar tot je Almalexia voor je hebt dan praat je wel anders
    Wat zeg ie?
      Moderator / Redactie FP dinsdag 20 april 2004 @ 20:30:45 #149
    Rawr
    pi_18569397
    Almalexia is gestoord
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      dinsdag 20 april 2004 @ 21:55:50 #150
    64288 Bensel
    Ladderzat
    pi_18572002
    Ff een tip voor beginners:zorg ervoor dat je breton of orc bent (in elk geval een character met resist magicka). Als je de eerste quests in het eerste dorpje gedaan hebt, en je gaat naar Balmora, om die caius cosades karakter op te zoeken, ga via de weg ( niet via de rivier, maar zoals aangegeven staat op de borden. Op den duur kun je naar Caldera (miners stadje) Loop vanuit Caldera naar het noorden. je komt een naakte barbarian tegen. negeer hem, en loop verder, totdat je een vrouw ziet. Je kunt 2 dingen doen: dood die vrouw, of doe de quest van die vrouw, en je krijgt de Boots of blinding speed. (200 speed, constant effect, blinding. Voortaan race je echt over morrowind, terwijl de resist magicka ervoor zorgt dat je toch kunt zien. Als je geen character hebt met resist magicka, kun je dat later in een item enchanten.

En nog iets. Er is een boek in het spel, die aanwijzingen geeft over allerlei zeldzame armor/wapens. Ik kwam erachter, omdat ik de mask van Clavicus Vile heb (hoge armor rating +30 personality). Die stond dus ook in dat boek. zo zijn er meer boeken, die je van alles kunnen vertellen over de game wereld. Lezen dus
    For every fact, there is an equal and opposite opinion.
    Twitch.tv/bensel15
      dinsdag 20 april 2004 @ 23:26:10 #151
    44679 Leshy
    Held met sokken.
    pi_18574586
    quote:
    Op dinsdag 20 april 2004 18:29 schreef Joostve het volgende:
    wacht maar tot je Almalexia voor je hebt dan praat je wel anders
    Dat was slaapverwekkend makkelijk. Vooral als je wat Dwarven Darts opspaart \o/
      woensdag 21 april 2004 @ 07:31:21 #152
    51794 Rahl
    pi_18578405
    quote:
    Op dinsdag 20 april 2004 21:55 schreef Bensel het volgende:

En nog iets. Er is een boek in het spel, die aanwijzingen geeft over allerlei zeldzame armor/wapens. Ik kwam erachter, omdat ik de mask van Clavicus Vile heb (hoge armor rating +30 personality). Die stond dus ook in dat boek. zo zijn er meer boeken, die je van alles kunnen vertellen over de game wereld. Lezen dus
    Ja die helm heb ik ook! En dat boek ook, moet binnekort maar ff wat van die dingen gaan halen
    last.fm
      zondag 25 april 2004 @ 22:36:32 #153
    75907 Myzel
    grijze waas
    pi_18682047
    Ik heb het twee dagen geleden gekocht. Zwaar verslavend . Ik ben nu een Dunmer, lid van de Fighters Guild, Imperial Cult en House Redoran. Genoeg klusjes te doen dus.
    Impossible is only a word.
      zondag 25 april 2004 @ 22:42:08 #154
    63302 rockstah
    New World Disorder
    pi_18682229
    de fighters guild vind ik echt enorm bagger
    je krijgt alleen maar kutopdrachten en de beloningen zijjn ook waardeloos.
    pi_19470834
    proberen we het nog een keer?
    pi_19478340
    Ben al eens een castertype geweest, maar ik moet je wel zeggen dat ik uitermate veel lol hebt met de combinatie marksman + thief skills
    pi_19767325
    Ik heb Morrowind vorige zomer uitgespeeld als een mage/thief en ik moet zeggen, wat een pracht spel. Ziet er geil uit, en blijft volgens mij een spel dat nog tijden blijft leven dankzij de plug-ins.

Ik ben nu weer opnieuw begonnen, met een verse install, Tribunal + Bloodmoon, Sea of desteny en een hele reeks andere plug-ins.

En, als klap op de vuurpijl, een plug-in waarmee je The Sixt House kan spelen, en dat Dagoth Ur kan winnen. Eindelijk kan ik echt als een evil-type character spelen. Ik ga eerst die plug-in uitspelen, dan de rest.

Ik ben nu een mage achtig iets, met nadruk op conjuring en illusion. Sterke wapens summonen, of een monster, en dan onzichtbaar weg vluchten.
    pi_19771934
    Ik vond het wel veeel te makkelijk. Ik had de moeilijkheidsgraad tot het hoogste niveau geschroefd, en toen die god in elkaar gemept, die kerel in die tempel..
    pi_19777025
    quote:
    Op dinsdag 20 april 2004 21:55 schreef Bensel het volgende:
    Ff een tip voor beginners:zorg ervoor dat je breton of orc bent (in elk geval een character met resist magicka). Als je de eerste quests in het eerste dorpje gedaan hebt, en je gaat naar Balmora, om die caius cosades karakter op te zoeken, ga via de weg ( niet via de rivier, maar zoals aangegeven staat op de borden. Op den duur kun je naar Caldera (miners stadje) Loop vanuit Caldera naar het noorden. je komt een naakte barbarian tegen. negeer hem, en loop verder, totdat je een vrouw ziet. Je kunt 2 dingen doen: dood die vrouw, of doe de quest van die vrouw, en je krijgt de Boots of blinding speed. (200 speed, constant effect, blinding. Voortaan race je echt over morrowind, terwijl de resist magicka ervoor zorgt dat je toch kunt zien. Als je geen character hebt met resist magicka, kun je dat later in een item enchanten.

Ik gebruik die boots in combinatie met the traveled-stained pants die ik kreeg van een dooie geest toen ik de moon and star ring vond uit de derde trial. Ik ben onderhand level 28, en heb armor van de guards, indoril of zoiets. Moet alleen nog quest 6 en 7 doen, ben reeds herkend door de mensen als zijnde de uitverkorene.
    Methylfenidaathydrochloride
    Laptop kopen?
    KnuttiewuttieBaggersluttie O+
      donderdag 10 juni 2004 @ 19:14:20 #160
    51794 Rahl
    pi_19791455
    quote:
    Op woensdag 9 juni 2004 22:17 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
    Ik heb Morrowind vorige zomer uitgespeeld als een mage/thief en ik moet zeggen, wat een pracht spel. Ziet er geil uit, en blijft volgens mij een spel dat nog tijden blijft leven dankzij de plug-ins.

Ik ben nu weer opnieuw begonnen, met een verse install, Tribunal + Bloodmoon, Sea of desteny en een hele reeks andere plug-ins.

En, als klap op de vuurpijl, een plug-in waarmee je The Sixt House kan spelen, en dat Dagoth Ur kan winnen. Eindelijk kan ik echt als een evil-type character spelen. Ik ga eerst die plug-in uitspelen, dan de rest.

Ik ben nu een mage achtig iets, met nadruk op conjuring en illusion. Sterke wapens summonen, of een monster, en dan onzichtbaar weg vluchten.
    Linkje naar die Sixt House plugin?
    last.fm
      dinsdag 15 juni 2004 @ 19:32:07 #161
    51794 Rahl
    pi_19917511
    *kick*
    last.fm
      woensdag 16 juni 2004 @ 17:49:37 #162
    64288 Bensel
    Ladderzat
    pi_19943025
    ben net overnieuw begonnen ditmaal als thief, maar, wie kan me enkele goede tips geven over het stelen en pickpocketen? bijv veel gebuikte en succesvolle taktieken (ik ben met het meetse van morrowind wel bekend, heb de main quest al eens uitgespeeld als war mage, en daarna Tribunal en bloodmoon bijna uitgespeeld, waarn ik m'n char verloor )
    Twitch.tv/bensel15
      dinsdag 22 juni 2004 @ 12:10:49 #163
    63302 rockstah
    New World Disorder
    pi_20089025
    heb na een half jaar ofzo gisteren eindelijk een character gemaakt waar ik tevreden over ben

naam: mr doom (don't ask)
    race: redguard
    class: lynx (zelf gemaakt)
    level: 7
    sign: the lady

major skills:
    heavy armor: 41 (gewoon de beste bescherming, vooral op latere levels)
    medium armor: 42 (in het begin is heavy niet zo practisch door het gewicht)
    long blade: 54 (een must voor redguards, door de 15+ bonus. begon met een skill van 50)
    security: 33 (gewoon ontzettend handig)
    short blade: 36 (als back up wapen)

minor skills:
    athletics: 40 (ik loop nu gewoon een stuk sneller)
    sneak: 50 (20 levels getraind) (is ook erg handig)
    Mercentile: 15 (heb ik spijt van, ik koop niet zoveel en het gaat maar niet omhoog)
    Speechcraft: 22 (ook gewoon erg handig)
    Block: 21 (ook een must voor als je veel combat meemaakt)

zoals je kan zien is hij een warrior/thief. magic vind ik maar niks.
    mijn strength, agility, speed en endurence zijn al vrij hoog.

verder ben ik na een dag spelen bandit bij de thiefs guild. (= hoog)
    journeyman bij fighters guild (FG sucked)
    en bij de blades moet ik nog beginnen. heb ook al een ancestral tomb uitgespit en wat leuke dingentjes daar gevonden en verder heb ik verschillende traders gedood voor hun spul.

uitrusting:
    wapens: cruel sparksword, iron shardsword, iron sparksword, steel vipersword (<--- favoriet), wild sparksword. (ben nog steeds op zoek naar echt een goed longsword) en wat silver darts.

armor:
    dreugh courass, helm en shield. (uitstekende en vrij dure medium armor) (trader voor moeten doden)
    en verder nog wat imperial spul. (moet ik ook nog wat voor vinden)
    verder nog een setje exquisite clothes en heel wat enchanted robes, rings en amulets.

verder nog heel wat potions, scrolls, lockpicks en probes.

ben er erg tevreden mee. hij leveled nogal snel, maar dat is niet zo'n ramp.

ik ga eerst zoveel mogelijk guild quests doen en dan de blades missies.

pics:

maar anyways, weet iemand ergens waar echt een goed longsword ligt?

oh, en nog iets. waar kan ik mijn moonsuger kwijt?
    pi_20089338
    wat ik een goed zwaard vond is de Goldbrand
    die kan je krijgen door de verzonkenstad quest te doen
    de stad ligt ergens ten noordwesten van Balmora onder water natuurlijk
    op de kaart die je bij het spel krijgt staat een kruisje getekend.
    je moet wel even het hoofd opzoeken van het kapotte stambeeld dat onderwater ligt.

over moonsuger gesproken
    k weet niet meer waar ik het verkocht maar het kan alleen maar bij bepaalde mensen omdat het als een drugs wordt aangezien.
    ik geloof dat ik het zelf wel eens op at omdat het wel positieve gevolgen had.
    Wat zeg ie?
      dinsdag 22 juni 2004 @ 12:33:57 #165
    78698 Gianluca
    de stationshoerenhater
    pi_20089597
    Die ene plugin met een eiland met allemaal deadra is wel leuk......
    Kom niet in mn buurt je begaat een flater, in een straal van 5 kilometer schiet ik elke bitch neer
      dinsdag 22 juni 2004 @ 12:37:30 #166
    78698 Gianluca
    de stationshoerenhater
    pi_20089692
    quote:
    Op woensdag 16 juni 2004 17:49 schreef Bensel het volgende:
    ben net overnieuw begonnen ditmaal als thief, maar, wie kan me enkele goede tips geven over het stelen en pickpocketen? bijv veel gebuikte en succesvolle taktieken (ik ben met het meetse van morrowind wel bekend, heb de main quest al eens uitgespeeld als war mage, en daarna Tribunal en bloodmoon bijna uitgespeeld, waarn ik m'n char verloor )
    Je moet die sterrenbeeld waarmee je onzichtbaar kan worden kiezen.....en die cameleon en invisibility kleding is ook handig
    Kom niet in mn buurt je begaat een flater, in een straal van 5 kilometer schiet ik elke bitch neer
      dinsdag 22 juni 2004 @ 12:43:31 #167
    63302 rockstah
    New World Disorder
    pi_20089833
    hmm, mijn kaart licht ergens in de puinhoop van de kamer van mijn zus. wel klote, nu kan ik ook die dwemer ruins niet meer vinden. heeft iemand een online kaart?
      dinsdag 22 juni 2004 @ 12:48:15 #168
    63302 rockstah
    New World Disorder
    pi_20089987
    oh, great. ik heb de blight hoe kom je daar nou weer vanaf?
      dinsdag 22 juni 2004 @ 13:08:56 #169
    76525 kulandra
    Rondom 10 rules
    pi_20090521
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2004 12:48 schreef rockstah het volgende:
    oh, great. ik heb de blight hoe kom je daar nou weer vanaf?
    cure blight-disease potion
    misschien dat cure common disease ook werkt, maar denk t niet

Of gewoon een stuk de blades quest blijven volgen, dan word je vanzelf onkwetsbaar voor ziektes. Moet je wel eerst corprus disease overleven

Oh en die dwemer ruins zijn dacht ik vlak bij het fort naast Balmora. Moet je zon heuvel oplopen. Maar op gamefaqs kan je wel een redelijke walkthrough vinden en als je die info aanvult met de walkthrough van de stratosgroup (google) kom je overal wel uit. en anders ff posten. (Ik heb zelf net Vivec afgeslacht geloof ik, dus ben al wel een stukje verder....
    Fok! Groentje
    pi_20091506
    http://www.ladymoiraine.com/tes_hi.zip
    hier kan je die map daanloaden
    Wat zeg ie?
      donderdag 15 juli 2004 @ 16:24:35 #171
    63302 rockstah
    New World Disorder
    pi_20644623
    ehm.. klein probleempje.
    ik heb net even een reisje gemaakt.
    hoop slaves en slavemasters uitgemoord.
    hoop mages en barbariens bevochten.
    hoop deseased en blighted monsters bevochten.
    hoop leuke wapens gevonden.
    en dus ging ik net even naar de temple om al die zooi die ik heb opgelopen weg te blessen.
    heb al iets van vijf keer cure blight en cure commen desease gedaan.
    maar mijn strength staat nog steeds op 81 ipv 86 en mijn endurance nog steeds op 94 ipv 99.
    iemand enig idee hoe dat komt en hoe ik het weg krijg?

dispel werkt ook niet btw.
      Moderator / Redactie FP donderdag 15 juli 2004 @ 22:19:24 #172
    Rawr
    pi_20652330
    hmm ik heb dat alleen op kunnen lossen door een beetje te cheaten
    Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
    pi_20652372
    simpel, koop een potion met restore strenght en endurance
    Wat zeg ie?
      Moderator / Redactie FP donderdag 15 juli 2004 @ 22:32:47 #174
    Rawr
    pi_20652658
    die goser heb gelijk
    Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
      donderdag 15 juli 2004 @ 22:40:19 #175
    63302 rockstah
    New World Disorder
    pi_20652834
    briljant!
      zaterdag 17 juli 2004 @ 16:59:35 #176
    51794 Rahl
    pi_20687748
    quote:
    Op donderdag 10 juni 2004 19:14 schreef Rahl het volgende:

[..]

Linkje naar die Sixt House plugin?
    last.fm
      Moderator / Redactie FP zaterdag 17 juli 2004 @ 22:04:38 #177
    Rawr
    pi_20693902
    idd , geef die link nou es
    pi_20734731
    De tering, is dit spel al weer 2 jaar oud?!
    Ga hem morgen weer eens installeren denk ik
      dinsdag 20 juli 2004 @ 09:37:19 #179
    64288 Bensel
    Ladderzat
    pi_20737451
    ik speel het ook og steeds, alleen word ik gek van CTD's (crashes to desktop) ik zit om de dungeon te quicksaven... kom ik eindelijk weer eens echt verder, vergeet ik te quicksaven, en crash ik weer Schijnen wel enkele oplossingev voor te zijn, zoals dat morrowind niet gefragmenteerd mag raken (dus deinstalleren, defragmenteren, herinstalleren), maar da's zoveel werk
    Twitch.tv/bensel15
      dinsdag 20 juli 2004 @ 09:47:48 #180
    51794 Rahl
    pi_20737566
    quote:
    Op dinsdag 20 juli 2004 09:37 schreef Bensel het volgende:
    ik speel het ook og steeds, alleen word ik gek van CTD's (crashes to desktop) ik zit om de dungeon te quicksaven... kom ik eindelijk weer eens echt verder, vergeet ik te quicksaven, en crash ik weer Schijnen wel enkele oplossingev voor te zijn, zoals dat morrowind niet gefragmenteerd mag raken (dus deinstalleren, defragmenteren, herinstalleren), maar da's zoveel werk
    zwaar irritant ja
    last.fm
    pi_20988529
    Tot mijn verbazing (en grote verheuging) blijkt er nóg een Middle Earth mod uit te komen voor Morrowind!

Adventure Middle Earth

Deze is veel geavanceerde dan de andere (MEMod) mod. Hier kan je bijvoorbeeld als speler wél aan de One Ring komen. Bovendien kunnen ook slagen zoals de Slag om Helmsdiepte nagespeeld worden.

Kijk op de site maar eens bij FAQ, daar staan alle interessante mogelijkheden die deze mod heeft.

edit: op de forums van AME heb ik een trailer gevonden: TeaserFG640.avi
    56k gebruikers, pas op: het bestand is 30,6 MB in omvang

[ Bericht 5% gewijzigd door m021 op 01-08-2004 13:04:05 ]
      zondag 1 augustus 2004 @ 20:58:37 #182
    93008 Eglaerinion
    Hit the Deck!
    pi_20997035
    Veel geavanceerder dan memod, laat me niet lachen zeg. Ik zou toch maar eens wat rond gaan kijken op het forum van memod. En adventure middle earth is nagenoeg dood.
    "Oh I'm sorry did I break your concentration?"
    pi_20997444
    Kheb het op de xbox en speel het af en toe nog wellis maar dan erg oppervlakkig. Bij mensen dingen stelen en dan verkopen en met dat geld dan trainen. maar de opdrachten etc. die snap ik meestal niet. of ik heb dr geen zin in. Ik ga meestal gewoon op tocht uit. Maar wat is nou The place NOT to be op het eiland?
    master chief
      Moderator / Redactie FP maandag 2 augustus 2004 @ 01:16:08 #184
    Rawr
    pi_21002930
    NOT to be? Hla Oad

To be blijft voor mij Balmora, daar ken ik elke steen
      donderdag 12 augustus 2004 @ 15:20:15 #185
    51794 Rahl
    pi_21235143
    met bloodmoon, de quest van omnious signs. ik moet castle karstaag in maar de deur zit op slot. lockpicken kan niet. aan de achterkant in het water hoort en grot te zitten waar je erin kan (dat is ook aangegeven op de map), maar die zit er gewoon niet

iemand idee wat ik eraan kan doen?
    last.fm
      Moderator / Redactie FP donderdag 12 augustus 2004 @ 16:29:33 #186
    Rawr
    pi_21235559
    beter zoekn, die ingang zit er namelijk wél
      donderdag 12 augustus 2004 @ 16:36:59 #187
    78698 Gianluca
    de stationshoerenhater
    pi_21235724
    op die steen tegen die muur van die grot stappen
      donderdag 12 augustus 2004 @ 16:38:36 #188
    51794 Rahl
    pi_21235764
    quote:
    Op donderdag 12 augustus 2004 16:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
    beter zoekn, die ingang zit er namelijk wél
    het is gewoon een rots met een stuk sneeuw eroverheen? ik ben er al 10 keer ofzo helemaal rondgezwommen
    ik kijk nog wel een keer

[EDIT]ik had de quest nog niet volledig geactiveerd [/EDIT]

[ Bericht 8% gewijzigd door Rahl op 12-08-2004 20:33:49 ]
    last.fm
    pi_21304723
    quote:
    Op zondag 1 augustus 2004 20:58 schreef Eglaerinion het volgende:
    Veel geavanceerder dan memod, laat me niet lachen zeg. Ik zou toch maar eens wat rond gaan kijken op het forum van memod. En adventure middle earth is nagenoeg dood.
    Lol, als je denkt dat memod geavanceerder is dan AME, laat je mij lachen.
    AME is echt wel geavanceerder, kijk maar eens goed op diens forums. Op diezelfde forums kan je namelijk zien dat het project allesbehalve dood is...
    pi_21621086
    Over die moonsugar.....nadat ik Fargoth's hiding place had gevonden (300 Septims, 25 Journeyman's Lockpick's en zijn ring), kon ik met de lockpick de deur van het magazijn van die soldaten openmaken. Dan alle armor eruit jatten, en in 2 kisten zit ook was moonsugar. Die armor verkoop je natuurlijk aan Arrile in Scyda Neen . Maar hij wil je niks verkopen als je dat Moonsugar bij je hebt........

Ik heb Morrowind 2 weken geleden ofzo gekocht, en mn broertje is er al helemaal verslaafd aan . (ik in iets mindere mate )
    Children of the night. What music they make.
      zondag 29 augustus 2004 @ 19:16:50 #191
    51794 Rahl
    pi_21623106
    quote:
    Op zondag 29 augustus 2004 17:24 schreef DeHovenier het volgende:
    Over die moonsugar.....nadat ik Fargoth's hiding place had gevonden (300 Septims, 25 Journeyman's Lockpick's en zijn ring), kon ik met de lockpick de deur van het magazijn van die soldaten openmaken. Dan alle armor eruit jatten, en in 2 kisten zit ook was moonsugar. Die armor verkoop je natuurlijk aan Arrile in Scyda Neen . Maar hij wil je niks verkopen als je dat Moonsugar bij je hebt........

Ik heb Morrowind 2 weken geleden ofzo gekocht, en mn broertje is er al helemaal verslaafd aan . (ik in iets mindere mate )
    leg je het ff op de grond en pak je het weer op als je geshopt hebt

en morrowind hoort zeker tussen de allerbeste RPG's ooit
    last.fm
      zondag 29 augustus 2004 @ 21:26:49 #192
    63302 rockstah
    New World Disorder
    pi_21626016
    ik raad trouwens alle beginners aan even op gamefaqs te kijken en dan naar beginners guides en general tips/hints te kijken. dan leer je meteen hoe je je character moet maken en hoe het spel werkt plus nog een hoop handige tips en locaties.

het is handig als je begint met een goede zelfgemaakte character en een voorkennis over stat's, levelen en multiplayers enzo.

don't ask, just do.
    pi_21628777
    @ Rahl....dat weet ik (nu), maar toen die Arille zei dat ik 'get rid of that moonsugar', dacht ik dat ik meer moest halen

Ik was een paar weken geleden bij de Dixons, toen kwam ik Morrowind tegen voor 6 euro, maar ik vond het niet zo interessant.......totdat ik deze topic tegen kwam .

Gelukkig hadden ze 'm nog

Ik zit trouwens nog op level 1, maar met mn andere character heb ik level 7 gehaald......met die level 1 (Redguard) moet ik die puzzelbox halen voor Caius Cosades...de eerste opdracht dus. Heb net een complete Bonemold-armor gekocht, armor-rating 20......ben ik wel blij mee
      maandag 30 augustus 2004 @ 07:21:21 #194
    51794 Rahl
    pi_21632973
    quote:
    Op zondag 29 augustus 2004 23:16 schreef DeHovenier het volgende:
    @ Rahl....dat weet ik (nu), maar toen die Arille zei dat ik 'get rid of that moonsugar', dacht ik dat ik meer moest halen

Ik was een paar weken geleden bij de Dixons, toen kwam ik Morrowind tegen voor 6 euro, maar ik vond het niet zo interessant.......totdat ik deze topic tegen kwam .

Gelukkig hadden ze 'm nog

Ik zit trouwens nog op level 1, maar met mn andere character heb ik level 7 gehaald......met die level 1 (Redguard) moet ik die puzzelbox halen voor Caius Cosades...de eerste opdracht dus. Heb net een complete Bonemold-armor gekocht, armor-rating 20......ben ik wel blij mee
    je moet tribunal erbij kopen, dan word je 's nachts vaak aangevallen door de Dark Brotherhood. Die zijn makkelijk te doden en hebben een vrij waardevol harnas (voor beginners dan)
    last.fm
    pi_21635269
    Ja, maar die uitbreidingen kan ik nergens vinden :s
    Da's wel jammer. Ik heb gekeken bij de Dixons, Dynabyte enz....

Ik heb een klein probleempje......de derde opdracht van de FG is dat ik naar een bepaald persoon moet gaan en daar naar een codec book vragen. Alleen als ik met die persoon praat, zegt hij dat ik moet kiezen waar m'n loyaltie ligt.....bij de FG of de TG.....ik ben nl lid van allebei.

Met een andere character ben ik naar de Tower of Dusk gegaan (level 7/8), bij de Ghostgate, en daar een Glass-armour gestolen. Ik heb nu een armor-rating van 56 . De bounty weggewerkt (was iets van 1100).....mn broertje had t ook gedaan met zijn character, heeft 'ie nu een bounty van 132000 :p.......dat schiet niet op

EDIT: op zoek naar die puzzelbox heb ik die hele tombe (wat was t) doorzocht, kwam ik mensen tegen met messen die me zonder reden gingen aanvallen, er waren mechansche spinnen en ook geesten, allemaal gedood, maar ik kan die puzzelbox niet vinden! Die tombe is bij die oude grote Dwergenbrug, als je die over gaat, dan zit dat rechts. Was iets met Dwemer. Ik heb geen zin om dat hele complex opnieuw te gaan doorzoeken als ik niet eens weet hoe dat ding eruit ziet, en waar die ligt!
      maandag 30 augustus 2004 @ 12:24:55 #196
    51794 Rahl
    pi_21636371
    quote:
    Op maandag 30 augustus 2004 11:31 schreef DeHovenier het volgende:
    Ja, maar die uitbreidingen kan ik nergens vinden :s
    Da's wel jammer. Ik heb gekeken bij de Dixons, Dynabyte enz....

Ik heb een klein probleempje......de derde opdracht van de FG is dat ik naar een bepaald persoon moet gaan en daar naar een codec book vragen. Alleen als ik met die persoon praat, zegt hij dat ik moet kiezen waar m'n loyaltie ligt.....bij de FG of de TG.....ik ben nl lid van allebei.

Met een andere character ben ik naar de Tower of Dusk gegaan (level 7/8), bij de Ghostgate, en daar een Glass-armour gestolen. Ik heb nu een armor-rating van 56 . De bounty weggewerkt (was iets van 1100).....mn broertje had t ook gedaan met zijn character, heeft 'ie nu een bounty van 132000 :p.......dat schiet niet op

EDIT: op zoek naar die puzzelbox heb ik die hele tombe (wat was t) doorzocht, kwam ik mensen tegen met messen die me zonder reden gingen aanvallen, er waren mechansche spinnen en ook geesten, allemaal gedood, maar ik kan die puzzelbox niet vinden! Die tombe is bij die oude grote Dwergenbrug, als je die over gaat, dan zit dat rechts. Was iets met Dwemer. Ik heb geen zin om dat hele complex opnieuw te gaan doorzoeken als ik niet eens weet hoe dat ding eruit ziet, en waar die ligt!
    volgens mij ligt ie ergens vooraan, maar ik weet het niet zeker meer
    last.fm
      maandag 30 augustus 2004 @ 12:28:38 #197
    58842 Karzeuler
    Hey jij daar!!!
    pi_21636433
    quote:
    Op zondag 26 januari 2003 13:24 schreef Mr_Brownstone het volgende:
    Kreeg laatst weer heimwee naar dit spel, maar mijn broer heeft de CD rom momenteel.
    Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
    pi_21636690
    Gaaf spel, vorig jaar helemaal aan gruzelementen gespeeld totdat ik Dagoth Ur moest verslaan. Dit lukte niet en toen ben ik er maar mee gestopt. Echter, ik krijg nu weer zin om te spelen dus ik denk dat ik even de GOTY editie ga kopen en wat plugins voor extra fun. Wel jammer dat ik mijn savegame kwijt ben...
    pi_21638005
    'ergens vooraan' is een beetje vaag.....:). Ik loop me rot te zoeken in die gangen! Maargoed, dan moet ik beter zoeken he
      maandag 30 augustus 2004 @ 14:12:54 #200
    63302 rockstah
    New World Disorder
    pi_21638603
    je moet naar de tweede verdieping door wat rotsen te beklimmen en dan naar de deur: "Cells of Hollow Hand" zoeken. Als je dan aangevallen word door een vent die "Boss Citra" heet zit je goed.
    pi_21639073
    quote:
    Op maandag 30 augustus 2004 13:42 schreef DeHovenier het volgende:
    'ergens vooraan' is een beetje vaag.....:). Ik loop me rot te zoeken in die gangen! Maargoed, dan moet ik beter zoeken he
    Ja, daar heb ik volgens mij ook uuuren vast gezeten . Volgens is het meteen de hal waar je binnenkomt, daar kun je ergens via een soort boogbrug van rots die bijna niet te zien is naar boven klimmen. Tis in ieder geval helemaal aan het begin.
      Moderator / Redactie FP maandag 30 augustus 2004 @ 16:04:09 #202
    Rawr
    pi_21640967
    jup, en als je boven bent, zit er om de hoek links van je een ronde ijzeren deur. Doe die open, en dan valt er een soort Caius Cosades-lookalike jou aan (Met Iron Armor en Warhammer), zodra je die doodt, zie je achter hem op de onderste plank een kubusje. Hebbes
      Moderator / Redactie FP maandag 30 augustus 2004 @ 18:25:01 #203
    Rawr
    pi_21643338
    ik ga weer beginne GVD Ditmaal een eerzame soldaat

Normaal ben ik een of andere gruntende Orc of Nord die alles en iedereen op zn pad vermoordt
    pi_21645738
    Ik had een eigen klasse verzonnen, de Sword Dancer . Zwarte elf, snel, behendig, medium armor en dodelijk met een longsword .
    pi_21648852
    quote:
    Op maandag 30 augustus 2004 20:39 schreef Lexie het volgende:
    Ik had een eigen klasse verzonnen, de Sword Dancer . Zwarte elf, snel, behendig, medium armor en dodelijk met een longsword .
    LOL, ik had destijds ook een eigen klasse ontworpen, de Dúnedan (of hoe je dat ook schrijft, ik had het toen in ieder geval goed gespeld ). Leek heel erg op die van jou: ook medium armor, goed met longsword.
    pi_21657969
    Op het laatst had ik een compleet zelfbetoverd glass armor . Dat was wel handig, ik had spreuken om helemaal te healen, en een antipoisonding, ik had het beste zwaard en daar nog 50firedamage en 50 poisondamage aan toegevoegd, en een of andere armband of steen, weet niet meer precies wat, maar daarma kon ik in ieder geval een minuut of zo mee door de lucht rennen, handig om stukjes mee af te snijden. Maakte het gamen toch wel een stuk makkelijker .
      dinsdag 31 augustus 2004 @ 16:59:40 #207
    78698 Gianluca
    de stationshoerenhater
    pi_21664484
    Het leukste zijn de spells waarbij alle parameters op maximum hebt gezet
    pi_21666219
    Ik heb die box inmiddels al gevonden, zonder jullie tips (die had ik nog niet eens gelezen )......ik ben gister verder wezen zoeken daarnaar, en ik lees jullie reacties nu vandaag, dus.....iig bedankt .

Ik heb net die quest gedaan waarbij je die drie gasten in Vivec moet opzoeken voor info over de heropstanding en alles.....was zwaar irritant, Vivec is echt een doolhof! Ik heb Longsword op 63 staan Ben dan ook een Redguard......en Medium Armor is 53, Armor-rating is rond de 30.
      dinsdag 31 augustus 2004 @ 18:26:48 #209
    63302 rockstah
    New World Disorder
    pi_21666377
    dat doe je dan matig, ik ben twee quests verder, heb ook een redguard en zit op lvl 86 long blade skill
    pi_21677889
    Uitgespeeld, met bloodmoon en tribunal expansions.

VETTE GAME !!!!!!!!!!!!!!! helemaal verslaafd...

oja, tip als je de expansies bloodmoon of tribunal speelt, moet je een hoog level karakter hebben....
      woensdag 1 september 2004 @ 09:14:00 #211
    51794 Rahl
    pi_21678054
    quote:
    Op woensdag 1 september 2004 08:56 schreef SpikeAlike het volgende:
    Uitgespeeld, met bloodmoon en tribunal expansions.

VETTE GAME !!!!!!!!!!!!!!! helemaal verslaafd...

oja, tip als je de expansies bloodmoon of tribunal speelt, moet je een hoog level karakter hebben....
    wat versta onder hoog level? ik ben nu 18, en ik heb er behoorlijk wat moeite mee
    last.fm
      woensdag 1 september 2004 @ 09:39:26 #212
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_21678357
    quote:
    Op woensdag 1 september 2004 09:14 schreef Rahl het volgende:

[..]

wat versta onder hoog level? ik ben nu 18, en ik heb er behoorlijk wat moeite mee
    Hoger level is meer in de buurt van de 30 a 40
    Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
    Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
      woensdag 1 september 2004 @ 09:56:07 #213
    51794 Rahl
    pi_21678577
    quote:
    Op woensdag 1 september 2004 09:39 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Hoger level is meer in de buurt van de 30 a 40
    oh fuck

moet ik iets verzinnen want ik heb de main quest al uitgespeeld, ben knight of the imperial dragon, leider van de fighters guild en blodskaal van de skaal.

moet alleen tribunal nog uitspelen eigenlijk
    last.fm
      woensdag 1 september 2004 @ 10:15:04 #214
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_21678781
    quote:
    Op woensdag 1 september 2004 09:56 schreef Rahl het volgende:

[..]

oh fuck

moet ik iets verzinnen want ik heb de main quest al uitgespeeld, ben knight of the imperial dragon, leider van de fighters guild en blodskaal van de skaal.

moet alleen tribunal nog uitspelen eigenlijk
    Als je bloodmoon al hebt uitgespeeld (weerwolf-quests?) dan moet tribunal ook wel te doen zijn.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Blind_Guardian op 01-09-2004 11:21:23 (gaf een spoiler, even tags ingevoegd...) ]
      woensdag 1 september 2004 @ 10:17:01 #215
    51794 Rahl
    pi_21678805
    quote:
    Op woensdag 1 september 2004 10:15 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Als je bloodmoon al hebt uitgespeeld (weerwolf-quests?) dan moet tribunal ook wel te doen zijn.
    SPOILER
    SSST spoiler

voor zover ik weet is almelexia gewoon een member van de tribunal

[ Bericht 5% gewijzigd door Rahl op 01-09-2004 12:13:52 ]
    last.fm
      woensdag 1 september 2004 @ 11:20:05 #216
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_21679808
    quote:
    Op woensdag 1 september 2004 10:17 schreef Rahl het volgende:

[..]

SSST spoiler

voor zover ik weet is almelexia gewoon een member van de tribunal
    Dat is ze ook . Wat zei ik dan .

ps. edit jouw post ook even, staat wat lullig t.o.v. andere morrowind-lezers
    pi_21680933
    hoe krijgen jullie dat level zo hoog! Ik zit nou op level 7.......is dat gewoon een kwestie van veel vechten met beesten enzo?

Ik zit nou bij die opdracht in het FG dat je een codec book moet halen bij een gast in de TG....maar ik kan dat boek niet vinden! Als ik informeer bij die gast, krijg ik te horen dat ik moet beslissen waar mn 'royalties' liggen.....bij de TH of de FG.....ik ben nl van allebei lid. (heb ik dit al eerder gezegd?)
      woensdag 1 september 2004 @ 12:20:56 #218
    51794 Rahl
    pi_21681005
    quote:
    Op woensdag 1 september 2004 12:17 schreef DeHovenier het volgende:
    hoe krijgen jullie dat level zo hoog! Ik zit nou op level 7.......is dat gewoon een kwestie van veel vechten met beesten enzo?

Ik zit nou bij die opdracht in het FG dat je een codec book moet halen bij een gast in de TG....maar ik kan dat boek niet vinden! Als ik informeer bij die gast, krijg ik te horen dat ik moet beslissen waar mn 'royalties' liggen.....bij de TH of de FG.....ik ben nl van allebei lid. (heb ik dit al eerder gezegd?)
    Had je al eerder gezegd ja

En levellen heeft volgens mij niet heel veel met beesten doodmaken te maken maar meer met je skills omhoog krijgen.
    last.fm
      woensdag 1 september 2004 @ 12:27:42 #219
    44679 Leshy
    Held met sokken.
    pi_21681169
    quote:
    Op woensdag 1 september 2004 10:15 schreef Blind_Guardian het volgende:
    SPOILER
    Serieus? Die had ik echt binnen de minuut neer, was niet echt een uitdaging.
    SPOILER
      woensdag 1 september 2004 @ 13:29:20 #220
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_21682440
    quote:
    Op woensdag 1 september 2004 12:27 schreef Leshy het volgende:

[..]

Serieus? Die had ik echt binnen de minuut neer, was niet echt een uitdaging.
    SPOILER
    betreft spoiler: klopt, had ik ook last mee.
      woensdag 1 september 2004 @ 13:30:50 #221
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_21682482
    quote:

kijk eens op http://morrowind.ttlg.com (is een onofficiele fansite, stikt van de FAQ's en quest oplossingen)
      Moderator / Redactie FP woensdag 1 september 2004 @ 15:24:38 #222
    Rawr
    pi_21685018
    ik heb sinds gisteren de Sword of the Perithia geïnstalleerd

wel leuk, maar ik kan de leider van de Bandits niet eens vinden
    Ik heel die grot achter de waterval doorzoeken, maar dr is niemand met een medaillion te vinden
      Moderator / Redactie FP woensdag 1 september 2004 @ 15:25:53 #223
    Rawr
    pi_21685039
    oja, een hele leuke plugin:

alle dinge van Astarsis installeren! Dit verandert de looks van alle rassen, zodat het er wat ruiger uitziet ik post zometeen wel ff een screenie van mijn Nord

edit: screenies

Van voren:

Van opzij:

[ Bericht 39% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 01-09-2004 16:32:01 (screenies toegevoegd) ]
    pi_21686452
    quote:
    Op woensdag 1 september 2004 15:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
    oja, een hele leuke plugin:

alle dinge van Astarsis
    Hmm misschien kijk ik niet goed, maar ik zie hier geen link staan naar "Astarsis". Ik heb dus geen flauw idee waar je het over hebt.
      Moderator / Redactie FP woensdag 1 september 2004 @ 18:26:49 #225
    Rawr
    pi_21688822
    ow

ga naar google en typ het volgende in: "Morrowind Summit"

Ga naar de 2e link. Daar zul je op een gegeven moment een knopje Search zien staan. Klik daarop en zoek onder "Author" naar Astarsis
    pi_21690053
    wat zijn al die spoilers? Wat betekenen ze? Ik ga ook ff naar plug-in's kijken, maar als die niet op een floppy passen, ga ik ze niet downen. Morrowind staat namelijk op mn eiegen pc, en die heeft geen internet. Deze wel

EDIT: dank voor die site. Op google vind je niet zoveel over Morrowind (hangt er eik ook vanaf wat voor trefwoorden je intikt)
      woensdag 1 september 2004 @ 20:42:33 #227
    63302 rockstah
    New World Disorder
    pi_21692076
    quote:
    je major en minor skills trainen
    pi_21704155
    Dat kost je veel geld dan....en je blijft bezig met huizen leegroven en de buit verkopen aan de handelaren....die handelaren hebben meestal niet zoveel geld. En dat spul verkopen en stelen kost ook wel wat tijd! Meestal krijg je ook een beloning als je een quest heb gedaan (ik volg nu de main quest), maar die beloning is meestal weinig.;

"Trouwens, the sword of white woe is toch heel simpel te pakken:/?

*ga achter de pilaar staan
    *spring, en ram op de sneak toets
    *ga je inventory menu in, en pak het zwaard
    *blijf sneak ingedrukt houden terwijl je land
    *ren naar creeper en gebruik het veelgeld truukje
    *tel je winst

hoe voeg je smileys in??"

IK heb die Sword of the White Woe, maar niet op de manier beschreven als hierboven.....wat/wie is de creeper? Wat houdt het veelgeld-truukje in??
    pi_21705160
    op deze heb ik de plugins staan die ik zelf gebruik.
    En er zijn er nog veeeeel te vinden op de links die onderaan de morrowind pagina staan.
    Ik had de basis game uitgespeeld rond lvl 33.
    Moet nog steeds aan de andere twee expensions beginnen.

Wat betreft die vraag over de codec boek, die ligt daar binnen, en beide guilds willen hem hebben.
    MAakt niet uit aan welke je hem geeft, je krijgt nog meer missies die tegen elkaar ingaan.
    Thieves Guild is best grappig, Mage Guild is super, FG is zeer goed.
    Ik ben zelf opperhoofd van de TG en alle leden uit hun missery verlost
    -[ Don't be so proud of this technilogical terror you've constructed.
    The power to destroy a planet is insignificant next to the power of the Source. ]-
    pi_21706475
    Ok! Dan ga ik ff dat boek zoeken, dan kan ik verder met de FG .
    Waarom is de FG dan zeer goed volgens jou?
      donderdag 2 september 2004 @ 16:25:25 #231
    63302 rockstah
    New World Disorder
    pi_21708218
    quote:
    Op donderdag 2 september 2004 12:59 schreef DeHovenier het volgende:
    Dat kost je veel geld dan....en je blijft bezig met huizen leegroven en de buit verkopen aan de handelaren....die handelaren hebben meestal niet zoveel geld. En dat spul verkopen en stelen kost ook wel wat tijd! Meestal krijg je ook een beloning als je een quest heb gedaan (ik volg nu de main quest), maar die beloning is meestal weinig.;
    Dan moet je het eens wat handiger gaan aanpakken. je moet geen huisjes leegstelen maar handelaars beroven, ruines ingaan, rijke mensen die alleen zijn doden. en dan hun zooi aan creeper verkopen.

creeper zit in caldera (je komt er het makkelijkst door de guild guide in balmora te nemen).
    hij heeft 5000 in cash. en hij koopt alles voor de volle mep. wil je iets duurders verkopen dan moet je inventief gaan handelen.

En de fighters guild beloningen zijn altijd vrij laag ja, maar dat heeft ook wel een beetje met trots te maken.
      Moderator / Redactie FP donderdag 2 september 2004 @ 17:26:55 #232
    Rawr
    pi_21709625
    ik wil altijd es een rechtgeaarde paladin maken, maar het is zo leuk om rijke mensen te doden en hun spullen te jatten

pi_21712471
    Iemand die je spullen kan betoveren is ook handig om je zeer dure spullen aan te verkopen, ik deed het altijd zo:

-Laat wat betoveren voor heel veel geld.
    -Verkoop een hoop dure rommel die niemand kan betalen weer aan hem, zodat je je geld weer terug krijgt.

Zo ben je én van je dure zooi af, en heb je toffe betoverde dingen . Moet je wel even een aardig startkapitaaltje bij elkaar sparen.
    pi_21713136
    maar meestal dood ik de verkeerde . Bijvoorbeeld toen ik in Seyda Neen die vuurtorenwachter vermoordde.....bleek later dat ik die nodig had om een kleine qust te volbrengen die te maken had met de relatie tussen haar en de tax-collector......dus ik ben daar voorzichtiger in geworden...mijn voornamelijkste inkomsten bestaan nu uit het doen van quests en de beloningen die ik krijg. Maar als ik zo'n rovershol tegenkom......daar liggen meestal wel bruikbare spulletjes in....en de mensen zijn me dankbaar dat er weer een gevaar is geweken door mmijn koelbloedig en heldhaftig optreden

Ik zit nu in level 9, heb te horen gekregen van Caius dat ik die Neverine ben (naar alle waarschijnlijkheid), dus ik moet helemaal naar het noorden van Morrowind om wat mensen op te zoeken die daarin geloven....
      Moderator / Redactie FP donderdag 2 september 2004 @ 22:37:07 #235
    Rawr
    pi_21715861
    dat oude vrouwtje in de vuurtoren maakt geen zak uit als je die molt, kun je die ring tenminste nog verkopen

@ DeHovenier

Man! Stop!!! Je bent nog maar level 9, veel te laag om dat onderdeel van de mainquest te voltooien. Ga eerst allerlei quests voor de Fighter's Guild, Thieves' Guild of Mage's Guild doen, en anders het leger. Voor mijn part meld je je bij de tempel

Zorg dat je minstens lvl 17 of 18 bent voordat je aan de mainquest begint
      donderdag 2 september 2004 @ 22:43:46 #236
    63302 rockstah
    New World Disorder
    pi_21716008
    wat een onzin zeg, je leveled juist een hoop daar. zorg gewoon dat je een goede uitrusting hebt maar je zult heus niks engs tegen komen hoor. pas als je op hogere levels zit komen sterkere monsters. alles wat je nu tegenkomt is een een hele hoop cliff runners.

en later nog wat leuke dingetjes, maar dat wil ik niet spoilen.
    pi_21722420
    idd, ik heb op lvl 18 de mainquest uitgespeeld. ben gewoon meteen begonnen.. (was warmage). geen enkel probleem gahd.. het kan echt wel.
    Twitch.tv/bensel15
      vrijdag 3 september 2004 @ 16:45:44 #238
    90846 killerog
    killerog in the house:D
    pi_21729923
    Ik heb een half jaar geleden Morrowind gekocht en ben nu eindelijk aan het spelen geraakt (en kan er btw nu ook niet meer mee stoppen , echt vet goed spel), maar omdat het spel nu al wat ouder is is er moeilijk aan die uitbreidingen te komen. Weet iemand waar ik die kan halen?
    Heb bij de free record shop op de site gekeken, daar staat hij voor 7 euri maar niet meer leverbaar. Bij bol.com zijn ze nog wel leverbaar maar 30 euri per stuk en dat vindt ik wel wat duur voor spellen die al wat ouder zijn en dat terwijl ik het origineel voor minder dan de helft had:D (misschien ben ik weer een te zuinige hollander hoor , laat het dan maar weten;) )

Groeten, killerog AKA Rogier
    pi_21749929
    Ik wil ook die uitbreidingen! Maar die worden niet mee verkocht ofzo, ik zie ze nergens!

Ik heb die nomadenkamp gevonden in het Noorden gevonden, en nou moet ik naar een Ruine om een Bonemold bow van een van de voorvaderen van de chief van dat kamp te stelen. Ik ben nou hard op zoek naar die Ruine, maar ik kan m niet vinden!

Toen ik naar dat kamp op weg was, kwam ik nog een shrine tegen, met Fire en Frost Atronachts, en nog zo'n Daedroth, toen kwamen er nog tovenaars en andere mannetjes erbij.........vermoeiend hoor

En wat is dat gedoe met die spoilers? Waar is dat voor?
    pi_21750081
    Stats van mijn character:
    ---------------------
    Health: 120
    Magicka: 30
    Fatigue: 247
    ----------------------
    Level: 12
    Race: Redguard
    Class: Adventurer
    ------------------------
    Strength: 83
    Intelligence: 30
    Willpower: 30
    Agility: 70
    Speed: 42
    Endurance 64:
    Personality: 44
    Luck: 40
    ---------------------
    MAJOR SKILLS
    ---------------------
    Long Blade: 76
    Block: 52
    Medium Armor: 60
    Security: 36
    Speechcraft: 42
    ---------------------
    MINOR SKILLS:
    ---------------------
    Acrobatics: 25
    Marksman: 16
    Mercantile: 24
    Heavy Armor: 25
    Sneak: 30
    --------------------
    Sign: The Shadow
    Faction: FG en de Blades
    Geen bounty.
    --------------------
    Verder heb ik nog een voorraadje van 24 scrolls........ik heb wat grotten uitgemest
      Moderator / Redactie FP zaterdag 4 september 2004 @ 18:59:37 #241
    Rawr
    pi_21750975
    tip!
    SPOILER
    pi_21755180
    alweer die spoiler! :S Wat is in hemelsnaam het nut van een spoiler? Ik zie alleen een smiley en het woord spoiler :S
      zaterdag 4 september 2004 @ 22:27:51 #243
    51794 Rahl
    pi_21755232
    quote:
    Op zaterdag 4 september 2004 22:25 schreef DeHovenier het volgende:
    alweer die spoiler! :S Wat is in hemelsnaam het nut van een spoiler? Ik zie alleen een smiley en het woord spoiler :S
    tip: druk es op ctrl+a
    last.fm
      zaterdag 4 september 2004 @ 22:31:49 #244
    63302 rockstah
    New World Disorder
    pi_21755321
    selecteren gek

maar het word als het goed is uitgelegt waar die burial tombs zijn. je moet naar het '... 'en lopen tot je zo'n hoopje rotsen dat eruit ziet als een enorme hondedrol. en dan naar het '....'en lopen en dan kom je er. ik heb er ook lang naar lopen zoeken.

oh, en hovenier. post je uitrusting een, ik vind dat interresant om te weten.
    pi_21755338
    @ Rahl: Verrek! Wist ik niet! Dank daarvoor

[ Bericht 1% gewijzigd door DeHovenier op 04-09-2004 22:38:30 ]
    pi_21755393
    Maar waarom wordt er niet gequoted dan? Wat is het voordeel van een spoiler tegenover een quote?
      zaterdag 4 september 2004 @ 22:38:07 #247
    63302 rockstah
    New World Disorder
    pi_21755430
    omdat sommigen mensen het niet willen weten. d.m.v. een spoiler kan ze zelf kiezen of je wil weten wat er staat of niet.
    pi_21755466
    Ok. Bedankt!
    pi_21755556
    M'n uitrusting? Bedoel je mn armor-rating enzo?
      zaterdag 4 september 2004 @ 22:45:53 #250
    63302 rockstah
    New World Disorder
    pi_21755585
    gewoon, wat voor armor en wat voor wapens je hebt.
      zaterdag 4 september 2004 @ 22:51:46 #251
    51794 Rahl
    pi_21755727
    quote:
    Op zaterdag 4 september 2004 22:44 schreef DeHovenier het volgende:
    M'n uitrusting? Bedoel je mn armor-rating enzo?
    nee, je armor zelf, wat voor armor je hebt
    last.fm
      zaterdag 4 september 2004 @ 22:53:49 #252
    51794 Rahl
    pi_21755766
    ik heb:
    Lord's Mail
    Mask of Clavicus Vile
    Ebony greaves
    left deadric gauntlet
    wraithguard
    deadric shield

en als wapen heb ik chrysamere

zo ff uit me hoofd, ik kijk morgen wel even wat t precies is
    last.fm
      zaterdag 4 september 2004 @ 22:58:18 #253
    63302 rockstah
    New World Disorder
    pi_21755849
    zeg ook ff waar je het gevonden heb, ik zoek al eeuwen een vervanging voor mijn dreugh armor.

ik heb een hele hoop zwaarden maar gebruik eigenlijk alleen mijn ebony longsword. ik heb hem nog niet laten enchanten maar dat vind ik nog niet nodig, alles wat ik nu tegen kom heb ik in 1-2 klappen dood.
    het enige nadeel is dat dat ding nogal duur is (20k) en ik betaal me dus helemaal blauw aan reparatie kosten. en omdat ik met de mainquest bezig ben heb ik ook geen inkomens ofzo

maar goed.
    pi_21755851
    Oke, is eigenlijk niet veel........armor-rating (AR) is nu 52.

Ik heb een complete set Bonemold, plus een Dreugh helm (AR: 81) en een Dreugh cuirass (AR:81).
    Ik heb nog wat Glass-armor 'gevonden', die moet ik ergens kwijt zien te raken.......zal wel niet lukken .

Wapens: Dwarven Claymore (goede hakzwaard, 2 hakken is voldoende voor een Atronach)
    Fiend Katana (voor geesten ed, waartegen je niet met een gewoon zwaard kan vechten)
    Steel Longbow + pijlen (handig om bv die Racers naar je toe te halen, is makkelijker om ze dan te verslaan. Verder gebruik ik die bijna nooit)
    Nordic Broadsword (mn basis-zwaard, gebruik ik wat minder vaak dan de Claymore)

Longblade-skill is nu op 78, en ik zit nu in level 12.

Verder heb ik nog wat edelsteentjes gevonden in een schip, die verkopen aan de creeper (ik heb m gevonden), en ik heb ook nog een Ebony helm, maar die gebruik ik niet, en verkopen kan ik die ook niet.
      zaterdag 4 september 2004 @ 22:59:12 #255
    51794 Rahl
    pi_21755865
    quote:
    Op zaterdag 4 september 2004 22:58 schreef rockstah het volgende:
    zeg ook ff waar je het gevonden heb, ik zoek al eeuwen een vervanging voor mijn dreugh armor.

ik heb een hele hoop zwaarden maar gebruik eigenlijk alleen mijn ebony longsword ik heb hem nog niet laten enchanten maar dat vind ik nog niet nodig, allen wat ik nu tegen kom heb ik in 1-2 klappen dood.
    het enige nadeel is dat dat ding nogal duur is (20k) en ik betaal me dus helemaal blauw aan reparatie kosten. en omdat ik met de mainquest bezig ben heb ik ook geen inkomens ofzo

maar goed.
    lord's mail ligt ergens in een grot vlak bij het kasteel van ebonheart
    last.fm
    pi_21755968
    Ik ga zo nog naar Vivec, ff een armor van een Indoril jatten . Dan heb ik een AR van tegen de 85 . Indoril is toch het hoogste Medium Armor wat je hebt? Of niet?
      zaterdag 4 september 2004 @ 23:05:00 #257
    63302 rockstah
    New World Disorder
    pi_21755979
    dit is mijn zwaard. ebony is de op een na krachtigste wapensoort

ik vraag me trouwens wel af waar je die daedric wapens vind, die zien er echt bloedje geil uit

t
      zaterdag 4 september 2004 @ 23:09:04 #258
    63302 rockstah
    New World Disorder
    pi_21756061
    quote:
    Op zaterdag 4 september 2004 23:04 schreef DeHovenier het volgende:
    Ik ga zo nog naar Vivec, ff een armor van een Indoril jatten . Dan heb ik een AR van tegen de 85 . Indoril is toch het hoogste Medium Armor wat je hebt? Of niet?
    ik ben in een andere save een keer in de vivec vaults beland en heb daar een bijna compleet setje glass en ebony armor gevonden. ik had toen helaas alleen medium armor als major skill.
    vandaar dat ik toen ook opnieuw begonnen was. maar nu heb ik het nooit meer terug gevonden
    pi_21756107
    Vet! Ik heb net eel Ald-ruhn uitgemoord....echt geen uitdaging......met twee klappen van mn Claymore liggen die Impi's al op de grond
    pi_21756169
    Ebony = heavy? Dat heb ik bij Minor skills, maar ik zoek me rot naar iemand die dat traint!
      zaterdag 4 september 2004 @ 23:16:51 #261
    63302 rockstah
    New World Disorder
    pi_21756171
    je hebt het wel ervoor nog gesaved hoop ik? als je straks nog mensen nodig heb in een quest heb je een probleem. wat ik wel vaak doe is de balmora guards vermoorden, na een tijdje komen ze toch weer terug en ik hoef maar een klein bedragje te betalen en ik zit weer in house hlaalu al die guards hebben nu echt een hekel aan me
      zaterdag 4 september 2004 @ 23:19:16 #262
    63302 rockstah
    New World Disorder
    pi_21756204
    ebony is de beste heavy armor soort die er is. en in de fighters guilds vind je vast wel iemand. en anders in de imperial guilds wel.
    en als je light als major heb zou ik voor glass gaan btw. medium heb je na een tijdje niet zoveel aan. da's eigenlijk alleen in het begin handig.
    pi_21756247
    lol . Ja, ik heb gesaved....was wel zo slim Ben je lid van House Hlaalu dan? Ik zit alleen bij FG en de Blades. Wat heb je eraan als je zo'n guard vermoordt? Doe je dat om skills te krijgen of om de armor door te verkopen?
    pi_21756310
    bij de FG zit ik al boven de niveau's die ze trainen. Light staat helemaal onderaan, ik heb Medium bij de Major skills en Heavy bij de Minor skills.
      zaterdag 4 september 2004 @ 23:28:11 #265
    63302 rockstah
    New World Disorder
    pi_21756381
    voor de lol en voor als ik iets wil jatten.
    en ik ben lid van house hlaalu ja. ik doe dan altijd al mijn wapens, armor en magic troep uit en dump al die zooi in mijn huis en dan ga ik alleen in mijn exquisite clothes naar hlaalu om als de classy redguard wat 'business' te regelen

verdient lekker en de quest zijn altijd wel leuk. ik ben lid van een hoop dingen. voornamelijk zodat ik van alle guilds de vruchten kan plukken. ben alleen serieus met de thieves en blades bezig.
    pi_21756513
    ik heb ook gemerkt dat als je van meerde clubs lid ben, dat mensen dat veel aardiger tegen je zijn en je ook sneller belangerijke dingen vertellen . Daar kan je weer je voordeel uit halen!
      zaterdag 4 september 2004 @ 23:53:00 #267
    63302 rockstah
    New World Disorder
    pi_21756835
    zit je nog steeds bij die codec book quest van de FG of niet?
    ik ziit daar volgens mij ook. het gaat erom dat ik het van iemand van het thieves moet jatten. en daar ben ik niet zo'n ster in en ik ben bandit rank ofzo bij de thieves guild dus ik kan het niet maken om expelled te worden
    pi_21756837
    wat is enchanten precies? Betoveren? Worden je wapens dan beter? Van de handleiding (maar 45 pagina's) word je ook niet veel wijzer.
    pi_21756907
    ik heb die al gedaan Je moet zorgen dat je bij die Orris (ofzo), die vrouw van de TG die je het eerst tegenkomt als je de Club binnengaat, goed in de smaak valt. Ik heb dat opgelost door haar wat gold te geven, ten toen heb ik het gewoon gevraagd. Zonder problemen meegekregen. Wat wel opvallend is, is dat je als je dat boek wil geven aan die van de FG, die vraagt of je het zeker weet dat j\het het boek wil weggeven..........blijkbaar is dat een belangrijk boek ofzo......:S
      zaterdag 4 september 2004 @ 23:58:11 #270
    63302 rockstah
    New World Disorder
    pi_21756938
    yup, je bent toch wel eens enchanted wapens tegen gekomen? die hebben bevoorbeeld een shock damage 5-10 points.
    als je nou een flinke soul trapped of jat en een flink budget hebt dan kan je best een manse betovering erop zetten.
      zondag 5 september 2004 @ 00:00:30 #271
    63302 rockstah
    New World Disorder
    pi_21756978
    quote:
    Op zaterdag 4 september 2004 23:56 schreef DeHovenier het volgende:
    ik heb die al gedaan Je moet zorgen dat je bij die Orris (ofzo), die vrouw van de TG die je het eerst tegenkomt als je de Club binnengaat, goed in de smaak valt. Ik heb dat opgelost door haar wat gold te geven, ten toen heb ik het gewoon gevraagd. Zonder problemen meegekregen. Wat wel opvallend is, is dat je als je dat boek wil geven aan die van de FG, die vraagt of je het zeker weet dat j\het het boek wil weggeven..........blijkbaar is dat een belangrijk boek ofzo......:S
    was jij toen lid van de thiefes guild of niet?
    pi_21757197
    Nee. Gewoon 10 gold briben. Wat ik altijd doe, is eerst f5, dan briben, als het mis gaat, f9, als het goed gaat, weer f5, en zo verder. Toen kreeg ik 'm zo mee.

Ik heb helemaal geen ervaring met magie ect.....dus wat dat betreft....:)
      zondag 5 september 2004 @ 00:19:47 #273
    94405 Tarak
    Follow the white rabbit...
    pi_21757309
    Zijn er nog downloads aan te bevelen? Ik heb ooit een hele mooie en grote demo gezien van een addon voor bloodmoon, maar ik weet niet of 'ie ooit af is gekomen.
    If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
    pi_21757368
    ik zou het echt niet weten....maar ik zou die uitbreidingen graag willen hebben!
    pi_21757490
    Gevonden! Bij de Dynabite: Morrowind: Tribunal 17,50, en Morrowind: bloodmoon 14,95

Welke zal ik halen?
    pi_21757625
    allebij natuurlijk
      Moderator / Redactie FP zondag 5 september 2004 @ 00:53:16 #277
    Rawr
    pi_21757817
    uiteraard
      zondag 5 september 2004 @ 12:29:58 #278
    28033 Pek
    je moet wat
    pi_21763146
    quote:
    Op donderdag 2 september 2004 16:25 schreef rockstah het volgende:

[..]

creeper zit in caldera (je komt er het makkelijkst door de guild guide in balmora te nemen).
    hij heeft 5000 in cash. en hij koopt alles voor de volle mep. wil je iets duurders verkopen dan moet je inventief gaan handelen.
    Of je gaat naar de Talking Mudcrab op een eilandje ten zuiden van Suran,
    die heeft 10.000 op zak en koopt ook voor de volle mep
    The difference between the three Abrahamic religions:
    - Christianity mumbling to the ceiling,
    - Judaism mumbling to the wall,
    - Islam mumbling to the floor.
    pi_21764157
    Ik had al iets gehoord over een mudcrab die de rijkste winkelier is van Morrowind......maar je loopt je wel een ongeluk te zoeken daar, vanwege die eilandjes (denk iK). Ik ga 'm iig zoeken! En ik heb eindelijk iemand gevonden die Heavy Armor traint (gewoon die neger in de FG), dus die skill is van 30 naar 53 gegaan Ik had boven de 10.000 aan gold

MIjn broertje kan ze ook krijgen bij een vriend hoor ik net, maar dat is waarschijnlijk illegaal en daar doe ik niet aan.
    pi_21765127
    Oja, op zoek naar een Indoril-armor (die armor van de wachters in Vivec) ben ik iemand tegengekomen die een volledige Ebony-armor aan had! Er stonden alleen 2 Ordinators naast, dus vermoorden ging niet......
      Moderator / Redactie FP zondag 5 september 2004 @ 15:04:47 #281
    Rawr
    pi_21765902
    ik weet wie je bedoeld, en ja, die is lastig uit te schakelen
    pi_21766468
    is het jou gelukt dan? Vertel!

zondag 5 september 2004 @ 15:42:32 #283
    63302 rockstah
    New World Disorder
    pi_21766506
    quote:
    Op zondag 5 september 2004 14:22 schreef DeHovenier het volgende:
    Oja, op zoek naar een Indoril-armor (die armor van de wachters in Vivec) ben ik iemand tegengekomen die een volledige Ebony-armor aan had! Er stonden alleen 2 Ordinators naast, dus vermoorden ging niet......
    moet je eens naar vivec house redoran gaan. daar in de redoran plaza moet je naar de dralor manor gaan, daar naar de bovenste verdieping in een kamertje met een vrouw erin. in de kast zit een sleutel die je moet jatten. ga dan naar de redoran treasury (ook in de plaza), en dan helemaal naar beneden naar de vaults, daar weer naar beneden en daarzit een hek die je met die sleutel open kan maken. dan kom je in een kamer met een ebony tower shield, ebony closed helm, ebony cuirass en ebony greaves. verder ook nog wat dwemer en glass armor. wat dwarven, glass en ebony wapens en 4k aan gold. er staat wel een guard in de kamer dus je zult moeten sneaken, maar verder is het goed te doen. ik kom er nu net vandaan

en een verdieping hoger zit erook nog een maar dan moet je een sleutel van een man daarnaast zakkenrollen. en ik ben nu nog overbeladen dus ik kom zo terug.

[ Bericht 0% gewijzigd door rockstah op 05-09-2004 15:47:46 ]
      Moderator / Redactie FP zondag 5 september 2004 @ 16:55:52 #284
    Rawr
    pi_21767836
    quote:
    Op zondag 5 september 2004 15:40 schreef DeHovenier het volgende:
    is het jou gelukt dan? Vertel!

Ach ik was al weer een tijdje Nerevarine, had Tribunal uitgespeeld, en was al redelijk op gang gekomen op Solstheim

Uit puur nostalgisch oogpunt bekeken liep ik weer es wat rond te bakkeleien op Morrowind. Per toeval kwam ik bij die goser terecht en mepte hem zo tegen de vlakte (wat wil je ook met een lvl 53 Orc)
    pi_21774666
    Lol......ik zit nou op level 17 . Heb net mn eerste Ebony sword gevonden (short), van zo'n vage monster in een tombe. Ik ga ff zoeken naar die Ebony armor van Rockstah......ik ben morgen toch geen school
      zondag 5 september 2004 @ 22:47:44 #286
    28033 Pek
    je moet wat
    pi_21774833
    quote:
    Op zondag 5 september 2004 00:19 schreef Tarak het volgende:
    Zijn er nog downloads aan te bevelen? Ik heb ooit een hele mooie en grote demo gezien van een addon voor bloodmoon, maar ik weet niet of 'ie ooit af is gekomen.
    Een flinke is Sea of Destiny:
    http://unforgottenrealms.(...)?action=file&id=1192

Dan is er nog de Veldion add-on:
    http://www.morrowindcorner.com/veldionmod/

en een nieuwe komt er aan, Wizard's Island:
    http://www.wizards-islands.com/wi.htm
      zondag 5 september 2004 @ 22:51:50 #287
    28033 Pek
    je moet wat
    pi_21774926
    quote:
    Op zondag 5 september 2004 14:22 schreef DeHovenier het volgende:
    Dan moet je zorgen dat hij jou aanvalt, dan zullen die andere twee niets doen...
    Tip: koop de "frenzy humanoid" spell, ga naar een spellmaker en maak de spel "frenzy humanoid 100 points on touch" ( is niet zo duur). Je hoeft hem vervolgens maar aan te raken en hij vliegt je in blinde woede aan en mag je hem zonder gevolgen killen

(zo kun je ook dat code book van Sottilde te pakken krijgen)
      Moderator / Redactie FP zondag 5 september 2004 @ 22:57:48 #288
    Rawr
    pi_21775057
    quote:
    Op zondag 5 september 2004 22:47 schreef Pek het volgende:

[..]

Een flinke is Sea of Destiny:
    http://unforgottenrealms.(...)?action=file&id=1192

Dan is er nog de Veldion add-on:
    http://www.morrowindcorner.com/veldionmod/

en een nieuwe komt er aan, Wizard's Island:
    http://www.wizards-islands.com/wi.htm
    thnx

ik download gelijk even Sea of Destiny
    pi_21775127
    Correctie: level 18
    pi_21775185
    Ik heb dat boek van Sottilde al . Maar nu moet ik de opdrachten van de FG buiten Balmore zoeken, omdat ze geen opdrachten meer hebben voor mensen lager dan een bepaalde rank......
      zondag 5 september 2004 @ 23:08:56 #291
    28033 Pek
    je moet wat
    pi_21775282
    quote:
    Op zondag 5 september 2004 23:04 schreef DeHovenier het volgende:
    Ik heb dat boek van Sottilde al .
    Die "frenzy humanoid" gaat ook erg handig wezen als je besluit een killer voor de Morag Tong te worden, je slachtoffers willen dan niet eens met je praten waardoor "taunt" niet werkt
      Moderator / Redactie FP zondag 5 september 2004 @ 23:12:02 #292
    Rawr
    pi_21775354
    quote:
    Op zondag 5 september 2004 23:04 schreef DeHovenier het volgende:
    Ik heb dat boek van Sottilde al . Maar nu moet ik de opdrachten van de FG buiten Balmore zoeken, omdat ze geen opdrachten meer hebben voor mensen lager dan een bepaalde rank......
    ga maar lekker naar Ald-Ruhn
      Moderator / Redactie FP zondag 5 september 2004 @ 23:20:43 #293
    Rawr
    pi_21775549
    alhoewel, toen ik hoorde dat er in Balmora geen werk meer voor me was, heb ik me in Gnisis bij het leger aangesloten en voor die lui al wat opdrachten uitgevoerd. Nu moeet ik alleen nog een scroll zien te vinden die een lock voor 100 punten kan openen... zucht. En nee, ik heb geen zin om ergens dik voor te moeten dokken, ook wil ik niet cheaten door bijv het volgende te doen:
    SPOILER
    pi_21775673
    Ben ik al geweest. Moet ik helemaal naar Vas......ff een wandelingetje maken

Anyway, ik moet daar toch ergens in de buurt zijn voor dat Urishlaku-kamp. Ik moet daar een tombe vinden en zoeken naar een bepaalde boog die van een voorvader is geweest. Ik heb me echt rot gezocht, maar ik kan die tombe niet vinden! Die zit ergens tussen de Red Mountain en dat kamp, maar waar precies? Die omschrijving die ze geven is erg onduidelijk, er staan zoveel rotsformaties op het strand, welke is de goeie?
      Moderator / Redactie FP zondag 5 september 2004 @ 23:29:31 #295
    Rawr
    pi_21775755
    mén das lang geleden

moest het niet op een vinger ofzo lijken? Anyway, loop van het kamp naar het noorden, zodra je het strand bereikt was het volgens mij oost. Als je de rots bereikt hebt, ga je recht naar het zuiden en loop je er zo op af eitje
    pi_21775758
    wat houdt dat in dan, wat er in die spoiler staat?
      Moderator / Redactie FP zondag 5 september 2004 @ 23:31:26 #297
    Rawr
    pi_21775799
    dan krijg je een sleutel die alles opent
    pi_21775834
    ja. dat zeiden ze ook. Maar er staan zoveel rotsformaties! Ik vind het ook irritant dat er op de kaart geen noordpijl ofzo staat.......ik weet niet wat het noorden is of het westen, dat staat er niet! Ik heb tot nu toe aangenomen dat het noorden gewoon omhoog is, het oosten is rechts, zuiden onder en westen links......maar zeker weten doe ik het niet.
      zondag 5 september 2004 @ 23:34:05 #299
    28033 Pek
    je moet wat
    pi_21775862
    quote:
    Op zondag 5 september 2004 23:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
    alhoewel, toen ik hoorde dat er in Balmora geen werk meer voor me was, heb ik me in Gnisis bij het leger aangesloten en voor die lui al wat opdrachten uitgevoerd. Nu moeet ik alleen nog een scroll zien te vinden die een lock voor 100 punten kan openen... zucht. En nee, ik heb geen zin om ergens dik voor te moeten dokken, ook wil ik niet cheaten door bijv het volgende te doen:
    SPOILER
    :')
    Die spoiler van je zou ik NIET doen, de skeleton key is namelijk de eind-reward die je krijgt als je alle Thieves Guild missies hebt volbracht, dus die verneuk je hiermee! (spoiler, sorry! )

Wat je zoekt is een Ondushi's Unhinging scroll of zoiets
    pi_21775872
    moet je dat intikken ofzo? Hoe krijg je die sleutel dan?
      Moderator / Redactie FP zondag 5 september 2004 @ 23:37:12 #301
    Rawr
    pi_21775932
    open de console met de ~
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')